Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ollut kotihoitolapsi ja muistan kuinka hienoa oli päästä tarhaan :)

Vierailija
29.06.2007 |

Kotona oli tosi ankeaa ja olin oikea kiukkupussi. Muutuin kiltiksi lapseksi silloin kun pääsin tarhaan. Mistäköhän se johtuu?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona äidin kanssa, mulla ei ollut sisaruksia. Asuttiin maalla, eikä lähistöllä ollut ketään kavereita. Muistan, että usein oli tylsää ja olin ainakin äidin mielestä usein pahanteossa. Oli tosi hienoa päästä kouluun. Sieltä sain onneksi sitten kavereita.

Jälkikäteen olen miettinyt, olisinko sosiaalisempi yms. jos olisin ollut hoidossa lapsena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan