Lue keskustelun säännöt.
Mä olen ollut kotihoitolapsi ja muistan kuinka hienoa oli päästä tarhaan :)
29.06.2007 |
Kotona oli tosi ankeaa ja olin oikea kiukkupussi. Muutuin kiltiksi lapseksi silloin kun pääsin tarhaan. Mistäköhän se johtuu?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin kotona äidin kanssa, mulla ei ollut sisaruksia. Asuttiin maalla, eikä lähistöllä ollut ketään kavereita. Muistan, että usein oli tylsää ja olin ainakin äidin mielestä usein pahanteossa. Oli tosi hienoa päästä kouluun. Sieltä sain onneksi sitten kavereita.
Jälkikäteen olen miettinyt, olisinko sosiaalisempi yms. jos olisin ollut hoidossa lapsena.