Mulla on nyt perse-asukki tulossa ulos, joten häivyn palstalta, heippa!
Kommentit (92)
Mua on ärsyttänyt toi maha-asukki sana aina. Oikeanpi termi olisi pilluasukki. Päivän mietelause.
joten masu-asukki on oikea tapa sanoa asia, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsyttävä kuin onkin.
" Kuiskaan mukana tuulen:
Sai tämä perhe pilluasukin uuden."
Olen raskaana viikolla 9, ja odottelen kärsivällisesti vielä pari viikkoa ennen kuin paljastan asian. 4.
Kohtu taas on masussa, u c?
Siksi masu-asukki.
" Karjun mukana myrskyn,
meni munasolut ja siittiöt hyrskyn tyrskyn,
syntyi sellainen soppa,
että piti ostaa valmiiksi pieni koppa"
Ja 9, sun runosuoli pulppuaa ihanasti, toiset ne sitten osaa.
tämän piti olla vitsi eikä mitään mitä sä luulet pillupää
Tuleehan se tässä ketjussa selvästi esille. Vauva ja paska ovat teille sama asia.
Miehen perseasukit syntyy tuskalla ja hiellä, käynnistykseen on toisinaan jouduttu turvautumaan. On turvauduttu siihen ruiskulla käynnistämiseen että rakeisiin. Surullista :`(
Olo on usein tuskainen ennen käynnistyksen aloittamista, mutta tuntuu ihanalta kun asukki on viimein ulkona!
Jossain vaiheessa ymmärtävät olevansa äidilleen ulosteen arvoisia.
Vierailija:
Jossain vaiheessa ymmärtävät olevansa äidilleen ulosteen arvoisia.
Vierailija:
Kohtu taas on masussa, u c?Siksi masu-asukki.
" Karjun mukana myrskyn,
meni munasolut ja siittiöt hyrskyn tyrskyn,
syntyi sellainen soppa,
että piti ostaa valmiiksi pieni koppa"
minun asukkini ovat itsenäistyneet jo varhain ja menneet menojaan. Siksi ei mustasukkaisuuttakaan ole ilmennyt.
Olisin antanut anopillekin yhden hoitoon heti samantien mutta ei sille kelvannut.
Vierailija:
minun asukkini ovat itsenäistyneet jo varhain ja menneet menojaan. Siksi ei mustasukkaisuuttakaan ole ilmennyt.Olisin antanut anopillekin yhden hoitoon heti samantien mutta ei sille kelvannut.
Vierailija:
minun asukkini ovat itsenäistyneet jo varhain ja menneet menojaan. Siksi ei mustasukkaisuuttakaan ole ilmennyt.Olisin antanut anopillekin yhden hoitoon heti samantien mutta ei sille kelvannut.
Heti vaan vedetään vessa että " heippa, pidä huolta ittestäs" tai jos jätetäänkin pönttöön lojumaan niin sitten ainakin otetaan valot pois vessasta eikä mennä sinne uudestaan ennenkö on varmasti ainakin kaksi tuntia kulunut vaikka sieltä kuuluisi millainen itku! Ihan kamalaa, miettikää millaisia traumoja aiheutatte omille pikkupökäleillenne!
Mulla oli valunut perseestä kivesasukit lakanalle viime yönä. D;
Vierailija:
Mulla oli valunut perseestä kivesasukit lakanalle viime yönä. D;
perseasukkia? Vai voiko ne päästää leikkimään keskenään?
Minulta se putkahti jo tuossa puolen päivän aikaan. Oli ihana tunne, kun perseasukki oli viimeinkin pönttöni pohjalla! Peukkuja!