Tunnetko olosi suhteessasi arvostetuksi?
Paska olo, vaikka en ole rumimmasta enkä tyhmimmästä päästä.
Kommentit (8)
Olen mielestäni liian usein bottom.
Yksin on parasta. Vaikka lämpöä kaipaisikin. Ei parisuhteet onnistu, ainakaan minulla.
En tuntenut, erosin. Yksin parempi mutta parisuhde vielä haaveena.
Olen siinä onnellisessa asemassa, että voin vastata kysymykseen myöntävästi. Aina näin ei ole ollut, ja ex-puolison epäkunnioittava ja alistava käytös sai jo itsenikin uskomaan, ettei minussa ole mitään arvostettavaa, vaikka työelämässä tilanne olikin toinen. Onneksi sain rohkeutta lähteä tuosta suhteesta. Kun sitten löysin nykyisen mieheni, oli hetken epätodellinen olo: voiko joku oikeasti arvostaa minuakin ihmisenä? Nyt meillä on pian 30 vuotta yhteiseloa takana ja ollaan edelleen onnellisia, osaltaan varmasti juurikin tuon keskinäisen arvostuksen ja kunnioittamisen takia.
Joo, kyllä tunnen. Arvostetuksi ja rakastetuksi juuri sellaisena kuin olen.
Tunnen. Ensimmäistä kertaa. Ihmeellistä, että sitä rakkautta, arvostusta ja hyväksyntää ollut tarjolla silloin kun olin nuori ja kaunis. Silloin kumppanit kohtelivat kuin roskaa.
Kun saan asiat järjestettyä. Lähden salaisesti pois.