Mulla on nyt perse-asukki tulossa ulos, joten häivyn palstalta, heippa!
Kommentit (92)
Kävelin omin jaloin pois vessasta ja pystyin istumaankin heti synnytyksen jälkeen. Sitten tein vielä suursiivouksen. Repikää siitä!
Mitä jos pääsee pieru, kun on ponnistamassa perse-asukkia ulos?
Jouduin juoksemaan vessaan, riuhtaisemaan housut alas ja silti perseasukin pää jo vilkuili rectumistani. Ei tarvinnut kuin vähän pidätellä sitä varpusparvea, ettei vessan kaakelit olisi ihan perseasukin peittämänä.
Huh, mikä reissu!
Vierailija:
Kävelin omin jaloin pois vessasta ja pystyin istumaankin heti synnytyksen jälkeen. Sitten tein vielä suursiivouksen. Repikää siitä!
Otan hei NIIIN kauheesti osaa teidän kokemuksiinne. Voimia! Mäkin vuonna -95 synnytin perse-asukin, iso oli ja IV-asteen repeämä tuli (Huom! siis persreikään asti repes!!) Oon vieläkin hieman ulalla koko touhusta ja alapäästänikin... Huoh...
ootteko kukaan kattonu peilillä omaa persreikäänne perse-asukin ulostulon jälkeen? onko se vielä samannäkönen kun ennen? entäs miltä seksi tuntuu perse-asukin ulostautumisen jälkeen? mun mies sano, et tuntuu väljemmältä. pitää alkaa treenaamaan sulkijalihaksia.
Mun ei ole osoittanut mitään mielenkiintoa osallistumiseen...
mulla on mies ollu tukena joka kerta. ihanasti osaa kannustaa, pitää mua kädestä ja tuo juotavaa. paras asento on jakkaralla, jossa mies tukee mua selän takaa.
Aina on myös mukana ollut videokamera, jolla olemme saaneet ikuistettua tämän ihmeellisen tapahtuman. Aina jouluisin sukulaisemme kokoontuvat meille katsomaan näitä luojan armosta tapahtuneita ihmeitä.
Tarvitseeko palautua, vai onko ihan turvallista yrittää heti?
puoli-istuvassa asennossa synnyttänyt... Sitä sotkua!!!!!
Väittää, etteivät ne ole muka hänen.
Täällä myös kohtalotoveri! Mies ei ensimmäisen jälkeen ole tullut, huusi tuolloin vaan että " helvetin akka, neekeriä oot pannu!"
Asukki voi ampaista ulos liian rajusti. Kärsivällisyyttä, kyllä se tulee ulos kun se aika on. Yksikään perseasukki ei ole vielä jäänyt peräsuoleen asumaan.
paras ketju pitkiin aikoihin, meinasi tulla rakko-asukit housuun syösysynnytyksellä!
Toiset tosi tummia, ihan mustiakin, toiset taas aika vaaleanruskeita. Onkohan mun mies kaappi-mulatti kun mä oon ihan blondi?
33: