Mulla on nyt perse-asukki tulossa ulos, joten häivyn palstalta, heippa!
Kommentit (92)
Kuulemma jotkut neuvolatkin suosittelevat.
Nyt panostetaan miehen kanssa oikeen urakalla ettei hirvee ikäero tulis. Mulla onneks hyvä ruokahalu, helpottaa kuulemma pikkukakkasen tuloon. Ja hei siskot - greippimehua!!
Jos paljon syö niin voi kyllä aiheuttaa velttoutta, että omalla vastuulla.
Ei sellasta ookkaan kuin perse-asukki! Hullut...
Itsellä touhu on kyllä ollut niin tuskaisaa, että eipä siinä paljon ole pystynyt rentoutumaan. Silti se asukki sieltä aina on lopulta ulos tullut.
Osaan mielestäni tehdä kokoarvion hienosti itse, mutta nyt on pari kertaa käynyt niin, että vaikka arvio olisi " isohko" , onkin perse-asukki ollut pieni. Tupakoin kyllä, voisiko se johtua siitä?
Kuulemma tunnistaa äitinsä äänen sitten ja laulut sitten synnyttyään.
Lopeta ihmeessä tupakointi! Mulla tupakoinnin lopetuksen jälkeen perse-asukit isontuneet, ja vaikka alkuun pelkäsin, että voi mennä yliaikaseksi, niin ihan laskettuna aikana on tulleet!
laitoin sen toistaiseksi vielä takaisin kun ei ollut mitään paikkaa mihin laittaa sitä. Olen töissä.
siis ihan kuin " kakkahätä" ! Taitaa nyt perse-asukki syntyä, pakko mennä! Tuun sit kertoon kun saan asukin rinnalle. DAMN!! Mies ei kotona....
Mä oon varmaan joku luonnon oikku: mulla synty ensin perse-asukki, ja sit vasta meni vedet! Pitäiskö soittaa äippäpolille???
parasta olis, jos rasvaisit hyvin ennen paska-asukin tuloa. Vauhtiviivoja tulee kuitenkin melkein joka kerta.
Yst. terkuin ple (=pökäle, eli tyyppi, joka avustaa paska-asukkien tulossa)
kuullu, että saattaa vähän alkuun sattua pissuttelu, jos on ollu esim. iso perse-asukki, tai kova synnytyskokemus.
Vähän jännittää..
Kivoja on myös Ripaska, Torttuli, Caca, Melena.
Meidän komea rinssi synty tänään klo 15.05 päiväkahvi aikaan.
painoo sil oli jopa 0.5 kiloo et sellainen keskonen tuli tällä kertaa varmaan ku en oo sitä ennen syönnyt ruokaa hyvin kunoon laihduttamassa.
Et pistäkää paremmaks.
oneeks olkoon uudesta kakista.!!!!
Pitäiskö sille laittaa nimeksi Junior? Tai ehkä Arnold?
No, onneks ne on silti rakkaita kaikki vaikka miltä näyttäis.