Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on nyt perse-asukki tulossa ulos, joten häivyn palstalta, heippa!

Vierailija
28.06.2007 |

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jutut av-palstan kakaraäideistä on keksittyjä, mutta pitipä tulla oikeen katsomaan. Nyt voin töissä kertoa, että totta puhuitte. Säälittävää.

Vierailija
22/92 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kertoi tohkeissaan, että siellä sen yhen piti mennä synnyttämään.

Yritin selittää ukkoraasulle, että ei se mitä synnyttämään menny, vaan paskalle, johon ukko sitten: " Ei noin rumasti saa synnytyksestä sanoo"

Voi huoh, sanon minä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vastauksen tuohon 115:n kysymykseen. Voiko ne päästää leikkimään keskenään vai ei?

Vierailija
24/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, kun nuoruuteni lempisarjaa esitetään täällä uusintana perjantaiammuisin. Kyseinen poliisisarjahan tunnettiin Suomessa nimella PERSERAAKKI -näin puhekielellä raa ásti ilmaistuna.

Vierailija
25/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan muista kullanmurusista.

Vierailija
26/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vauva ja p....a, sama asia teille. Minulle ja useimmille muille ruumiineritteet ovat täysin eri asia kuin suloinen vauva.

Vierailija
27/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkahjuumori on parasta!

Vierailija
28/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, että mä luulin et persepolis on joku homoseksuelli ruotsalaikyttä...

Vierailija
29/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aloitetaan miehen kanssa puuhaamaan pikkukakkia seuraavien menkkojen jälkeen! Jännittää, että tärppääkö heti! Harmittaa vaan, että anoppi on ihan perseestä (kuten koko miehen suku). Ottavat varmasti uuden tulokkaan innolla vastaan, sukulaissieluja kun ovat!

Vierailija
30/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Rakkoasukki tuli juuri pois, muhittuaaan yön yli. Eikun uutta putkeen. Perse-asukki nukkuu vielä ja Kohtuasukki uinuu myös viikoilla 18. Eli kovin on täyttä...

Vierailija
31/92 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani antaa vielä odottaa itseään. Toivottavasti ei mene yli-aikaiseksi.

Vierailija
32/92 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaaa, mä meen synnyttää, toivottavasti ei tuu isooooo asukkia,mua jännittää kun en oo pariin pv synnytänyt varmaan jalkapallonkokonen tulee uloos. aaaaaaaaa

Vierailija
33/92 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

116:lle eihän aina tarvitse ottaa kaikkea niin vakavasti...

Vierailija
34/92 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten vauva ja p....a, sama asia teille. Minulle ja useimmille muille ruumiineritteet ovat täysin eri asia kuin suloinen vauva.

Vierailija
35/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avittaa käsin.

Vierailija
36/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko varmaan tehdä hätärektio

37/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

26:

Haluamme tosi paljon omaa perse-asukkia! Ja oon hommaillut sitä koko eilisen päivän ja illan ja tänäänkin vielä. Oon siis valmistellut sitä esim. lakritsilla. Ei silti ole tullut mitään tulosta. Mistä voi johtua? Pitääkö mennä tutkimuksiin, kun perse-asukkia ei kuulu yli vuorokauteen. Miehellä kyllä kaikki kunnossa. Pitäisikö yrittää tikuttaa perse-asukkia? Voiko pierun hajusta tai kosteudesta päätellä perse-asukin tilaa? Auttakaa!

Vierailija
38/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän ruveta huolestumaan ja käydä tarkistuttamassa lääkärissä sen syke? Kuinka tehdään perse-asukin liikelaskentaa (joo, tiedän et oon tosi avuton)? Olenkohan ylipäänsä kypsä ottamaan vastaan perse-asukkini?

Vierailija
39/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka laitetaan kohdunsuulle ja sikiö kasvaa pillussa.

Vierailija
40/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan vetelä ja huonon värinen :( Sen sisarukset (muistaakseni 6 kpl) oli samanlaisia. Oli rankka aamu :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan