Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on nyt perse-asukki tulossa ulos, joten häivyn palstalta, heippa!

Vierailija
28.06.2007 |

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiteski perse-asukista kysymys...

Vierailija
82/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mul tuli keskenmeno. Varmaan tuol mummolassa oli liikkeellä vatsa tauti. Sielä se pöntössä. Nyt pitää alkaa pestä sitä ripulia pois. Mitä nimeksi ripuliska. lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä oon ryhrynyt plö pökäleksi ku meijän lapsetki alkaa jo tos 2 vuoden ikäseksi synnyttää omia pers-asukkiian. Täytyy mennä auttaa kakkaa maailmaan se on moro.

Vierailija
84/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nolona*

Juu, ei meillä ikinä oo ketään Cacaks tai Jaskaks ristitty...

Mut oikeesti, ei saa haukkua Cacojen ja Jaskojen vanhempia, jotka vilpittömin mielin on ristineet kultsunsa noin.

Vierailija
85/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri huomasi liiallista turvotusta asukissa. En voisi koskaan tappaa perseasukkiani, joten en mennyt jatkotutkimuksiin. Otan vastaan mitä tarjoo elämä.

Vierailija
86/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut kauhujuttuja miten tipalla käynnistetään (apteekista saa kuulemma jossain ruiskussa) ja sitä sitten tulee ja sattuu jos on menny hirveesti yliaikaiseksi. Pelottaa vaan kun on jo pv0+1 menossa!!!

Vierailija
87/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotavia mitkä käynnistää suppareita. ja se on makeeta. nam meillä on varasto täynnä niittä. Tarjotaan lapsillekin joskus jos ne haluu siskoja tai uusii baby born. on nimittäin ilmaisiii. Pappallekin ollaan tarjottu.

Vierailija
88/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte siis vauvanalkua kohdussa ja ulostetta peräsuolessa samanarvoisena asiana? Siltä pohjalta ymmärrän monen huolettoman suhtautumisen aborttiin.

Vierailija
89/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse-asukista päästy!

Vierailija
90/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseasukki tuli töissä kahteen otteeseen!

20

Vierailija
91/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse-asukkeja tulee, tyhmä kun itsekin olen ja syön pöljiä ruokia, niin eihän se lopputulos voi olla muuta kuin tyhmä.

Vierailija
92/92 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme tosi paljon omaa perse-asukkia! Ja oon hommaillut sitä koko eilisen päivän ja illan ja tänäänkin vielä. Oon siis valmistellut sitä esim. lakritsilla. Ei silti ole tullut mitään tulosta. Mistä voi johtua? Pitääkö mennä tutkimuksiin, kun perse-asukkia ei kuulu yli vuorokauteen. Miehellä kyllä kaikki kunnossa. Pitäisikö yrittää tikuttaa perse-asukkia? Voiko pierun hajusta tai kosteudesta päätellä perse-asukin tilaa? Auttakaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme