Mulla on nyt perse-asukki tulossa ulos, joten häivyn palstalta, heippa!
Kommentit (92)
voi mul tuli keskenmeno. Varmaan tuol mummolassa oli liikkeellä vatsa tauti. Sielä se pöntössä. Nyt pitää alkaa pestä sitä ripulia pois. Mitä nimeksi ripuliska. lol
Nyt mä oon ryhrynyt plö pökäleksi ku meijän lapsetki alkaa jo tos 2 vuoden ikäseksi synnyttää omia pers-asukkiian. Täytyy mennä auttaa kakkaa maailmaan se on moro.
*nolona*
Juu, ei meillä ikinä oo ketään Cacaks tai Jaskaks ristitty...
Mut oikeesti, ei saa haukkua Cacojen ja Jaskojen vanhempia, jotka vilpittömin mielin on ristineet kultsunsa noin.
Lääkäri huomasi liiallista turvotusta asukissa. En voisi koskaan tappaa perseasukkiani, joten en mennyt jatkotutkimuksiin. Otan vastaan mitä tarjoo elämä.
Oon kuullut kauhujuttuja miten tipalla käynnistetään (apteekista saa kuulemma jossain ruiskussa) ja sitä sitten tulee ja sattuu jos on menny hirveesti yliaikaiseksi. Pelottaa vaan kun on jo pv0+1 menossa!!!
juotavia mitkä käynnistää suppareita. ja se on makeeta. nam meillä on varasto täynnä niittä. Tarjotaan lapsillekin joskus jos ne haluu siskoja tai uusii baby born. on nimittäin ilmaisiii. Pappallekin ollaan tarjottu.
Pidätte siis vauvanalkua kohdussa ja ulostetta peräsuolessa samanarvoisena asiana? Siltä pohjalta ymmärrän monen huolettoman suhtautumisen aborttiin.
Perseasukki tuli töissä kahteen otteeseen!
20
perse-asukkeja tulee, tyhmä kun itsekin olen ja syön pöljiä ruokia, niin eihän se lopputulos voi olla muuta kuin tyhmä.
Haluamme tosi paljon omaa perse-asukkia! Ja oon hommaillut sitä koko eilisen päivän ja illan ja tänäänkin vielä. Oon siis valmistellut sitä esim. lakritsilla. Ei silti ole tullut mitään tulosta. Mistä voi johtua? Pitääkö mennä tutkimuksiin, kun perse-asukkia ei kuulu yli vuorokauteen. Miehellä kyllä kaikki kunnossa. Pitäisikö yrittää tikuttaa perse-asukkia? Voiko pierun hajusta tai kosteudesta päätellä perse-asukin tilaa? Auttakaa!
Kuiteski perse-asukista kysymys...