Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PRK kun EXÄ on sekaisin! Lapsiin liittyvääkin tilitystä! Paha mieli.

Vierailija
25.06.2007 |

On muuttamassa nyt uuden naisystävänsä luokse ja kiire on helvetinmoinen. Mies antaa kaikki " meidän" huonekalut ilmaiseksi serkuilleen ja siskoilleen ja minä en niitä saa vaikka puolet olen niistä maksanut. Huonekalut on hankittu 2vuotta sitten.

No ei tämä vielä mitään. Menin hakemaan eilen hänen luotaan astioita jotka oli minun hankkimia, mutta jätin ne miehelle erossa ettei hänen tarvitse uusia ostaa niin siinä aikani katseltuani niin huomasin keittiössä jätesäkin joka oli täyteen tungettu koriste esineitä. EI JUMALAUTA! Siellä oli minun äitini ostamia kynttilänjaloja(hopeisia), kristalli esineitä jne. jne. Soitin heti exälle että onko nämä todellakin menossa roskiin niin exä sanoi että on, hän ei niillä kuulema mitään tee kun naisystävällään on kaikki tarvittava. Siellä oli myös meidän yhteisiä esineitä jotka olin siis exälle jättänyt ettei hänen tarvitse tyhjää kirjahyllyä katsella. No kaiken huippu joka sai kyllä sydämmenikin itkemään niin exä oli heittänyt pois lastemme kuvat jotka olin kirjahyllyyn kehyksiin laittanut. :( Exä selitti ettei naisensa kotona ole niille paikka, eli roskiin vaan lasten 2v. kuvat.

No eihän se tähän jäänyt, kävin katsomassa sitten lasten huonetta ja kas kummaa siellä oli 2 jätesäkillistä leluja jotka exä heittää roskiin. Ei naisen luokse mahdu kun muutama lelu lapsille mukaan ja lapset ovat kumminkin hänellä 12päivää kuukaudesta!!! Hyviä, ehjiä leluja joista lapset pitää ja jotka ovat heille tärkeitä. Pahalta tuntuu.

En minä odota että mies kantaisi mukanaan meidän yhteistä omaisuutta joihin tietysti jotain muistoja liittyy tai uusi nainen haluaa kotiinsa meidän tavaroita, mutta joku raja sentään. Mies tietää miten rakkaita nämä lelut lapsille ovat niin mikä hänen motiivinsa on heittää ne pois. Mitään valokuviakaan exä ei halua meidän perheestä. Mahtaa lapset joskus miettiä miksei isän luona ole yhtään kuvaa heistä tai yhtään mistään. :(

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei " anna" sulle yhteisesti hankittuja huonekaluja? Luuletko sinä, että sulla ei ole oikeus saada mitään? Vai miten olette oiken tavarat jakaneet?

Vierailija
2/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi hitossa annat ex-miehesi heittää roskiin teidän yhteistä omaisuutta ja lasten leluja?!?!?!?!?

nyt ryhdistäydy nainen! Lopeta itkeminen ja hae vaikka kaverisi kanssa ne tavarat sinulle.

Jos mies on väkivaltainen pyydä poliisi mukaan!! näin teki eräs minun ystäväni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täys ääliö äijä.

Varsinkin jos antaa uuden muijansa sanella mitä tavaroita kämppään saa tuoda.

Jos mun uus mies sanois että esim. lasten valokuvat ei mahdu niin lähtisin siinä vaiheessa läpyttelemään.

Vierailija
4/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis sitä, ettei osaa elää muistojen kanssa ilman, että liittää niihin suuria tunteita..

On varmastikin ajatellut aloittavansa puhtaalta pöydältä ja heittää kaiken vanhan menemään, mutta ei ne muistot mihinkään pään sisältä häviä!!

Tai sitten se uus nainen on pirttihirmu, joka ei halua mitään mihin olet ikinä koskenut, hänen pyhään taloonsa.. ja tämäkin viestii siitä, ettei exäsi ole osoittanut hänelle päässeensä sinusta yli!!

Todella karmea tilanne.. Totta otit ne tavarat sitten mukaan sieltä?? Lapsille korvaamattomia tavaroita ja tuollaisessa tilanteessa edes tutut ja turvalliset huonekalut tai leikit olisi tärkeää säilyttää!! Onkohan lapsesi edes tervetulleita uuden naisen kotiin??

Todella kypsymätön ja lapsellinen mies..

Vierailija
5/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet kuuluu sulle.

Ja hae nyt ihmeessä ainakin ne lasten lelut ja valokuvat!

Vierailija
6/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kysymys, että oletteko eronneet avioliitosta ja onko ositus tehty?

Vierailija
7/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluja en tosiaan itse enää tarvitse kun eron yhteydessä ostin uudet. Tavallaan minua ei haittaa vaikka huonekalut antaakin pois, mutta tavallaan ahdistaa että ne on niin uusia ja oli muuten kalliit kalusteet mitkä sillon hankittiin. Toki ymmärrän etteivät he niitä tarvitse kun uudella naisella on kalustettu koti, mutta ei niitä ihan ilmaiseksi tarvitsisi jaella. Siellä on yli 700euron lipastosarjakin!! Harmittaa kun minulla ei ole näille kalusteille paikkaa missä säilyttäisin niitä, muutanhan toki ne vaatisin itselleni. Ehkä pyydä kumminkin exältä jotain korvausta niistä?

Exäni on oikeasti todella järkevä mies(tai ainakin ollut sitä), mutta tämän uuden naisen myötä olen huomannut hänessä isojakin muutoksia. Lapset ovat jotenkin jääneet taka-alalle ja heidän hyvinvointi ei enää kiinnosta kauheasti, mutta haluaa kumminkin pitää yhteishuoltajuuden ja haluaa nähdä lapsia sen n. 12päivää kuukaudesta.

Kyllä minua vähän pelottaa mitä se touhu on uuden naisen luona ja onko siellä lapsille edes tilaa, mutta enköhän tuon saa selville lapsien suusta vaikka pieniä ovatkin.

Kurjaa tälläinen.

Vierailija
8/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparat.

Vierailija
9/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan juuri eroamassa ja varmasti käy samalla tavalla kuin sulla.

Tuntien ton äijän, tiedän että uusi nainen /tyttö on kainalossa heti kun menemme lasten kanssa ovesta ulos..

Vierailija
10/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja on hyvä isä kyllä. Aina lasten kanssa kun oli vaan vapaa-aikaa, vauvasta asti hoitanut lapsia yötä päivää yhtä paljon kun minäkin. Siksi tämä käytös nyt tosiaan ihmetyttääkin minua näin paljon. Mies tietää miten lapsemme ovat kasvatettu todella rutiininomaisesti ja arkea kunnioittaen ja tietää sen miten ne pienetkin muutokset heihin vaikuttavat niin silti hän heittää osan lasten muistoista, tutuista asioista pois kun nämä lelut ja huonekalut toisivat turvallisuutta sinne uuteen paikkaan. Yritin exälle puhua että hän pistäisi edes tutut verhot lapsille sinne uuteen huoneeseen(verhot jotka ovat oikeasti olleet lapsille mieleen ja niitä aina ihastelleet), mutta uusin nainen on pistänyt sinne verhot jo ja vanhat lähti roskiin.

No en voi kun jäädä odottelemaan miten lapset reagoivat uuteen paikkaan ja lähes vieraaseen ihmiseen. Exä kyllä sanoo kovasti että ajattelee tässä vaan lapsia, mutta miten minä en nyt sitä jotenkin vaan huomaa? Lapsille tulee uudessa paikassa sekin asia vielä uutena että he joutuvat nukkumaan toisessa kerroksessa asuntoa ihan yksin kun exä ja hänen naisensa nukkuvat alaalla. Lapset ovat vielä sen verran pieniä että ovat nukkuneet minun luonani viereisessä huoneessa ja yöllä tulevat yleensä viereeni nukkumaan.

Vierailija
11/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan siltä, että pyrkii aloittamaan ns. puhtaalta pöydältä eli ei kestä hístoriaansa, kuten joku jo aikaisemmin mainitsi. Tai sitten hänen uusi kumppaninsa on kaikkea muuta kuin tolkun aikuinen.

Ole tarkkana lasten kanssa! Toivottavasti he saavat jatkaa hyvää yhteistä arkea myös isänsä kanssa, kerroithan ap, että ex-miehesi on ollut mitä loistavin isä lapsille.

Vierailija
12/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kasvattaa lapset rutiininomaisesti??

Vierailija
13/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sama heräämisaika, ulkoilua, ruokailut, päiväunet ja nukkumaanmeno ajat. Näistä olen pyrkinyt pitämään kiinni ja olisi hyvä jos exä pitäisi myös niin ei mene arki sekaisin. ap

Vierailija
14/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rutiininomainen. Rutiininomainen tarkoittaa massamaista, tunteetonta liukuhihnakäsittelyä... No, ehkä joku sitten tykkää, että on hienoa hoitaa lapset niin, minusta ei...

17

Vierailija
15/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei ole hyväksi lapselle, mutta minun ja exäni tapauksessa se oli väistämätöntä. Surullinen olen siitäkin asiasta että lapseni juotuvat eron kestämään. Siksi olenkin pyrkinyt tekemään kaikki nyt mahd. helpoksi lapsille ja nyt hieman pelottaa nämä muutokset mitä lapset joutuvat kokemaan isänsä puolelta.

Ehkä se auttaa kumminkin että täällä minun luonani kaikki pysyy ennallaan.

Vierailija
16/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ja hänen uuden naisensa kanssa kasvokkain. Kertoisit huolistasi lasten suhteen- Minusta se olisi hyvä teko lapsillesi.

Vierailija
17/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee lapsemme ja tietää mikä on niille hyväksi ja mikä ei. Mitä tuohon enää sitten sanomaan!?

Uusi nainen ei halua minua tavata vaikka olen monta kertaa tapaamista ehdottanut. Tämä on myös tuskaista koska en tiedä yhtään millaisen ihmisen kotona lapsemme aikaa viettävät.

Vierailija
18/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua kanssasi vaihtaa sanaakaan lapsistasi. Hänestä tulee kuitenkin jonkinasteinen äitipuoli. Laita kova kovaa vasten. Aika paha tilanne tosiaan. Ymmärrän huolesi.

Vierailija
19/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo tavaranne jakaneet, niin eikö exällä ole oikeus tehdä omillaan mitä haluaa?

Sulla on uusi huusholli sisustettuna eikä tilaa säilöä ylimääräisiä huonekaluja, exä ei omiaan enää tarvitse, mutta lähipiiristä löytyy ihmisiä, jotka tarvitsevat. Aika luonnollista laittaa kama kiertoon.

Valokuvien esillä pitäminen ei kuulu kaikkien ihmisten elämään. Meillä esim. ainoa kuva joka on esillä on lapsen huoneessa, kummikehyksessä. Järkevä ihminen ei myöskään säkilyttele useampaa kopiota samasta kuvasta, kun lisääkin saa teetettyä, saati kaikkea lahjaksi saatua romua, jolla ei tee mitään ja josta ei edes pidä. meillä on juuri roskiin menossa vino pino käyttänättömiä häälahjoja. Seitsemän vuoden säilyttelyn jälkeen raaskin heittää roskiin.

Samoin nyt kaksi vuotiaan lapsen leluja on iso kasa menossa kaatikselle ja kiertoon. En tykkää siitä, että nurkat on rojua täynnä. Mieluumin muutama hyvä lelu kuin kuutiokaupalla romua!

Vierailija
20/68 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä eron jälkeenkin. Määräät mitä valokuvia tällä on hyllyssä ja mitä leluja lapsille. Hallitset tavaroiden kautta. ÄRSYTTÄVÄÄ!