Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas Lola laihduttanut, on ihan hyvännäköinen taas :)

Vierailija
21.06.2007 |

Pitäisi kyllä itsekin laihduttaa nämä raskauskilot, mutta en viitsi vielä ennen toista lasta...

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ollakseen kahden pienen lapsen äiti minusta ex-missi on ihan hyvässä kunnossa ja ainakin tosi kaunis (navanseudusta huolimatta). yhtään liikakiloa ei ole, ja sitä napaa on varmaan aika vaikea yrittää korjata millään... Omassakin kropassani mua häiritsee napa, joka ei ole todellakaan samannäköinen kuin ennen lapsia, vaikka koko muu kroppa on entisissä mitoissa. Myös raskausarpia tuli vähän, mutta ne nyt kuuluu asiaan.

No, toisaalta ehkä se on vain hyvä, että on näitä " kunniamerkkejä" näkyvillä todisteena siitä, että olen saanut kantaa mahassani kaksi suurta ihmettä, pientä ihmisenalkua ja ylipäänsä antaa heille elämän mieheni kanssa :)

Vierailija
62/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen noin paksussa kunnossa. Minulla ei olekaan noin kaunista ihoa ja kasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään, miten naistutkimus - tuo uuden ajan akateeminen puhä lehmä - on aina oikeassa. Miehetkö muka asettavat naisille ulkonäköpaineet ja laihuusihanteen?

Vaikka poikkeuksiakin on, olen aika tavalla saletti, että jos rinnakkain asetetaan Saimi ja Lola tässä kunnossaan, ja valinta pitää tehdä pelkän vartalon perusteella, enemmän kuin yhdeksän miestä kymmenestä valitsee Lolan. (Anteeksi kummallekin, käytän teitä esimerkkeinä geneerisessä mielessä.)

Vierailija
64/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen näkee ihan selvästi, että painoindeksi on 26-27 (= lievä ylipaino).

Mutta silti kaunis ja sopusuhtaisen näköinen vartalo! Ja kasvot todella kauniit.

Vierailija
65/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja treenaan isoilla painoilla, joten lihasmassaakin on, mutta en kyllä ole läheskään yhtä hyvässä bikinikunnossa kuin Lola, jonka BMI lienee 23:n luokkaa, kun se missiaikana oli (ja misseillä yleensä muutenkin on) alle 20.

Vierailija:

Kyllähän sen näkee ihan selvästi, että painoindeksi on 26-27 (= lievä ylipaino).

Mutta silti kaunis ja sopusuhtaisen näköinen vartalo! Ja kasvot todella kauniit.

Vierailija
66/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
67/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on reilu 24 ja olen todellakin hoikemman näköinen kuin Lola. Ja todisteena on lukuisia bikinikuvia viime syksyn etelänmatkalta. Kroppani on hyvin samanmallinen kuin Lolalla. Joten Lolan BMI on ihan taatusti yli 25.

Vierailija
68/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ehkä pitänyt antaa tulla 10 kiloa lisää niin ei olis tuo mahanahka rutussa. Oli nimittäin mullakin pari 4.5 kiloista lasta.

Hyvän näköinen mimmi kieltämättä. Nuo silikonit vain kun olis jättänyt ottamatta.

Tai kai mää oon vain kateellinen kun mulla on ollut aina pienet tissit.

Vierailija
69/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun on reilu 24 ja olen todellakin hoikemman näköinen kuin Lola. Ja todisteena on lukuisia bikinikuvia viime syksyn etelänmatkalta. Kroppani on hyvin samanmallinen kuin Lolalla. Joten Lolan BMI on ihan taatusti yli 25.

Vierailija
70/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolan BMI:n olevan 26, no huh huh! Itse olen suunnilleen saman pituinen kuin Lola ja näytän suunnilleen tuolta, paitsi pienemmät rinnat ja hoikemmat reiden, mutta leveämpi vyötärö, napakin näyttää valitettavasti juuri tuolta, ennen oli tosi pieni ja söpö, nyt tuollainen kraateri. BMI:ni on 20,5, eli en tosiaan usko Lolan olevan minua melkein 20 kg painavampi...

Vierailija
71/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, koska se taitaa rintojen kanssa olla mun kauneinta aluetta. Saa nähdä miten käy toisessa raskaudessa.

Vierailija
72/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeassa kunnossahan hän on, vaikka ei nyt laiha/hoikka enää. Enemmän mua ärsyttää nää supermammat, jotka on 1kk lapsen syntymästä laihempia kuin koskaan ja kulkevat napapaidassa vatsalihakset vilkkuen. Minusta Lola on rehti ja hyvä esimerkki, ettei tarvi mätisäkki olla, mutta ei liian ankarakaan itselleen. Terveen ja hyvinvoivan näköinen!

Vierailija
73/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä kirjoittaa, että kiinteytyi pikavauhtia rantakuntoon. Järkyttäviä kuvia lehdessä. Isokin voi olla kaunis ja onkin mutta Lola ei tosiaankaan ole timmissä kunnossa.

Vierailija
74/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan on ihan normaaleissa mitoissa. Ei mikään kauhea maha, eikä selluakaan näy pahemmin takapuolessa. Mistään ei makkaroidu tai roiku.

Kyllä joillain on näköjään kuva ihmisruumiista aika hämärtynyt. Syömishäiriöisiä, joiden mielestä kaikki yli 35 kiloiset on ihrakasoja?

Vierailija
75/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola ei ole normaalia painoa nähnytkään, lievästi ylipainoinen on!

Mutta mitä haittaa, silti ihan kivannäköinen. Hyvä Lola!

Vierailija
76/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos missin mitoista puhutaan niin lola on just läsähtänyt läski!

Vierailija
77/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä ihan pokkana voit NORMAALIKOKOISTA (naista) väittää läskiksi, et kyllä käy ihan " kaikilla rattailla" , sori vaan.

Kyllä huolestuttaa, miten vääristyneet käsitykset ihmisillä on tänä päivänä. Koittakaahan muistaa, että sen laihan ja lihavan VÄLIIN MAHTUU VIELÄ NORMAALIPAINOINEN!!!!!!!!!!

Vierailija
78/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lola on vain ja ainoastaan misseytensä takia julkisuudessa niin kestäköön arvostelun. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
79/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarret ja reidet on aika paksut missinmittoihin ja mahassahan on vähän ylimääräistä, mutta töitä hän on kyllä tehnyt. Puoli vuotta sittenhän Lola oli aivan toisen näköinen. Naama oli ihan turvonnut ja kunnon kaksoisleuka ja puhumattakaan millainen oli kroppa. Hienoa Lola!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi