Onpas Lola laihduttanut, on ihan hyvännäköinen taas :)
Pitäisi kyllä itsekin laihduttaa nämä raskauskilot, mutta en viitsi vielä ennen toista lasta...
Kommentit (79)
Hyvännäkönenhän se on, kaikki jotka väittää muuta on vaan kateellisia...
lola on upea, mutta arvasinkin että täällä painoindeksiä 18 ainoana oikeana pitävät alkavat moittimaan lihavaksi...
Siis tarkoitan tuota Iltasanomien kuvaa..
Vierailija:
Ongelmakohta on hyvin syvällä oleva napa, jonka ympärillä on reunat
voi ei, joillakin nyt vaan sattuu olemaan syvä napa =)
Pitäiskö mennä navankorjausleikkaukseen.
-Olen saanut kaksi lasta neljän vuoden aikana.
Vierailija:
-Olen saanut kaksi lasta neljän vuoden aikana.
Enemmän naisellisia naisia vain kehiin, ilo silmille! Saimit ja Karitat näyttää aika latteilta tuohon verrattuna.
Minusta Lola näyttää upealta, miehet kuolaa hulluna perään kun on muotoja.
En ymmärrä miksi naiset kuvittelee että miehet tykkää anorektikoista - todellakin, pistetäänpä Saimi ja Lola vierekkäin, näyttää Saimi aika lattealta... Kirjaimellisesti!
Siis Lolahan on tossa just tosi upeen näkönen ja ainakin mun mittapuulla HOIKKA! Mutta mähän olenkin tämmönen suomivalas (mikä tuntuu olevan tän hetken trendisana), joka ei tykkää ittestään..
Uusimmanssa 7päivää lehdessä pari sivua bikini-kuvia.
Ei voi oikeasti sanoa edes normaalipainoiseksi.
naurettavia noi, jotka mainostaa täällä olevansa itse paremman näköisiä... varmaan joo nro 30 oot tosi ihanan näköinen ja mitä ilmeisemmin rakastat itseäsi vähän liikaa. ihana oma napa, MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ JA MINÄ. Minä oon kaunein!
Vierailija:
Ei voi oikeasti sanoa edes normaalipainoiseksi.
Vierailija:
Minusta Lola näyttää upealta, miehet kuolaa hulluna perään kun on muotoja.En ymmärrä miksi naiset kuvittelee että miehet tykkää anorektikoista - todellakin, pistetäänpä Saimi ja Lola vierekkäin, näyttää Saimi aika lattealta... Kirjaimellisesti!
Kaikki tuntemani miehet pitävät isorintaisista, hoikista naisista, oma mieheni mukaan lukien. Itse olen ollut normaalipainoinen (bm 21), tosin nyt olen 7 kg laihempi kuin yleensä. (Piti kiinteytyä morsiuspukua varten :) )
Vierailija:
naurettavia noi, jotka mainostaa täällä olevansa itse paremman näköisiä... varmaan joo nro 30 oot tosi ihanan näköinen ja mitä ilmeisemmin rakastat itseäsi vähän liikaa. ihana oma napa, MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ JA MINÄ. Minä oon kaunein!
Järjetöntä verrata kuitenkaan 18-vuotiasta ja 30-vuotiasta keskenään. Lola on hyvin paljon keskivertoa kauniimpi nainen edelleen. Ja näköjään myös ärsyttävämpi...
Ja tosiasia on, että miehet tykkää kurvikkaista naisista. Minunkin mieheni sanoi että Lola on upean näköinen. Itsekin kateellisena katselin kuvia, minusta ne olivat niin HOT! :)
Mun mies tykkää tosi laihoista ja pienehkö rintaisista naisista (ja mä en siis sellainen ole, joten turha sanoa, että mies vaan mulle niin sanoo).
Mitä Lolaan tulee, mun mielestä tosi upean näkönen. Lolalle sopii noi muodot oikein hyvin. Ja ei kyllä ihan varmalla ole ylipainoinen!
No hei, aika monella (varmasti suurimmalla osalla) raskaus jättää jälkensä etenkin mahaan. Mitä isompi maha, sitä enemmän nahkakin venyy. Itse olen hieman hoikemmassa (siis vain hieman) kuosissa mitä Lola, mutta ihan normaalipainoinen kuitenkin, NIINKUIN MUUTEN LOLAKIN. ;P
Mulla oli aikoinan (8kk sitten) aika suuri maha ja muutamia arpiakin tuli (ei kovin pahan näköisi tai edes isoja). Eihän toi mun vatsani nyt mikään maailman kaunein ole, mutta minkäs teet. :D
Harvalla nelikiloisia synnyttäneellä tuota parempi vartalo on! Ollaanko täällä av:lla aina niin kamalan kateellisia, ja aina kirjoittaja itse on paremman näköinen (harmi, kun kirjoittajia ei näe...)
on aivan loistavaa, että lehdissäkin ylistetään sopusuhtaista " normaalia" vartaloa kauniiksi. toivottavasti se edes vähän vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen ja rohkaisee nuoria tyttöjä pyrkimään nimenomaan normaalipainoon eikä anoreettisiin mittoihin!