Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin kännissä naamalleni jäiseen katuun. Not nice... Baari vaihtui siltä illalta ensiapuun.

Vierailija
2/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin teininä liukumäen alas, kaaduin ja luu meni kädestä poikki. Sitä yritettiin saada luutumaan monta viikkoa ja sitten se piti leikata. leikkauksen jälkeen kaaduin portaissa ja tietenkin otin juuri sillä kädellä kaiteesta kiinni ja leikkaukseen uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vastaavia sattuu, juurikin että onnistun lyömään nokan auki omalla kädellä tai pääni seinään :D

Varpaita yritän suojella, on kyllä hyvin viheliäinen kipu kun lyö varpaansa 😩 kunnon viiltokipu ja tuntuu että taju lähtee vaikka onkin hyvin vähäpätöinen.

Itseä hirvittää ajatus siitä että törmään vatsa edellä johonkin terävään. Selkä ei tunnu läheskään yhtä kamalalta.

Vierailija
4/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tennispallon ja juoksin terassille käsi heiluen kaappiin, 2 sormea murtui. No koira sai pallonsa ainakin ilman juoksemista.

Vierailija
5/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kurottamassa ylähyllyltä jotain tuotetta. Astuin harhaan ja suoraan lapsen potkumopomn päälle joka luiskahti tietenkin mun alta pois ja rymähdin kunnolla lattialle. Potkumopon istuinosaankin jäi ikuinen lommo tapahtuneesta, ei sitä kehdannut antaa eteenpäin.

Vierailija
6/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin pölynimurin putkella oman silmän mustaksi. Sattui aivan järjettömästi

Vierailija
7/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukotin itseäni jalkaan.

Olin tuolloin hotelli-ja ravintola-alan koulussa ja ollut keittiötunti.

Veitset nahkapussissa repussa. No veitsi oli karannut pussista ja pisti mua reiteen kun istuin bussiin ja heitin repun jalkojen päälle. Tikkejä tuli ja maailman mielenkiintoisin bussimatka...

Vierailija
8/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole kovin kummonen tarina , mutta mä olen tippunut portaissa useamman askelman kun olin väsynyt ja yritin kantaa liikaa tavaraa. Ei onneksi käynyt pahasti, nilkkaan sattui kyllä pitkään.

Vierailija
9/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikaisemassa parkkipaikan poikki ja parkkipaikkaa reunusti matala aita. Mietin hyppäänkö aidan yli vai astunko vaan, lopputulos oli että toinen jalka hyppäsi ja toinen astui. Se toinen jalka törmäsi aitaan ja säärilihas repesi. Jalka mustui koko kesäksi polvesta jalkapöytään asti ja sääressä oli pitkään kuoppa. Nyt kuoppa on likimain täyttynyt arpikudoksella (olettaisin) eikä tuolla jalalla enää juosta muuta kuin omaksi huviksi.

Ehkä repeämiselle olisi voinut heti lääkärissä jotain korjausta tehdä mutta menin ihan oikean urheiluvamman vuoksi lääkäriin noin kuukauden päästä ja kysyin samalla mitähän mun säärelle tapahtui. Olin urheilijana niin tottunut mustelmiin ja kipuihin, etten osannut hakeutua lääkäriin ellei kipu estä liikkumista.

Vierailija
10/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädin jotain naaman lähellä (mitä, en tiedä) ja iskin itseäni peukalolla silmään. Tuli valtava verenpurkauma valkuaiseen. Au.

Vierailija
11/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin nykiä veneen köyttä auki, en saanut, ja kiskoin ihan raivoissani, kunnes se yhtäkkiä aukesikin, ja löin sen narun periksi antaessa näppärästi itseäni nyrkillä tosi kovaa naamaan ja tipahdin veneen ja laiturin väliin veteen. Ylähuuli vähän turposi, ei onneksi sen kummempaa. Ja veneilykaverit meinasivat kuolla nauruun.

Vierailija
12/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus baarissa päissään yritin säheltää savukkeen, drinkin ja puhelimen kanssa. Yht'äkkiä en sitten tajunnutkaan, että kaikista kolmesta olisi pitänyt pitää kiinni, ja savuke tipahti paljaille reisilleni. Pomppi siinä jalalta toiselle, kun tokkurassa seurasin tilannetta mielenkiinnolla. Vihdoin laskeutui nätisti oikealle reidelleni, ja ehti polttaa pienen reiän ihoon. Arpi on edelleen tallella. Nyt en enää multitaskaa jos olen hiprakassa :D

Vierailija
13/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompastui. Ja puhelin oli kädessä. Ja suojelin puhelinta niin että kädestä jänteet poikki ja leikkauspöydälle

Vierailija
14/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin nykiä veneen köyttä auki, en saanut, ja kiskoin ihan raivoissani, kunnes se yhtäkkiä aukesikin, ja löin sen narun periksi antaessa näppärästi itseäni nyrkillä tosi kovaa naamaan ja tipahdin veneen ja laiturin väliin veteen. Ylähuuli vähän turposi, ei onneksi sen kummempaa. Ja veneilykaverit meinasivat kuolla nauruun.

Tää on kuin jostain slapstick-sarjasta. :'D Uskon että sattui, mutta en voi ihmetellä venekavereiden reaktiota... 

Mä luin joskus väsyneenä kirjaa iPadilta. En tajunnut että olin jo unen ja valveen rajamailla, ja käsi herpaantui. Tabletti kosahti naamalle ja osui ylähuuleen. Oli sellainen trendikäs pusukalalookki pari päivää. Tein itse ja säästin! 

Vierailija
15/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin jotain verhoviritystä seinään superpitkällä neulalla.

No neula katkesi ja meni koko sormen läpi pysähtyen kynteen.

Lääkäri leikkasi pienen "luukun" kynteen ja nyppäsi sitä kautta pois.

Vierailija
16/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin stendariin, niin että perskarvat kärähti.

Vierailija
17/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin jotain verhoviritystä seinään superpitkällä neulalla.

No neula katkesi ja meni koko sormen läpi pysähtyen kynteen.

Lääkäri leikkasi pienen "luukun" kynteen ja nyppäsi sitä kautta pois.

😫

Vierailija
18/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät kengät(jumalattomat platform-korot), tiet jäässä, kännissä ja yritys astella "ei kunnossapitoa talvisin" portaat alas.

Lopputulema - toinen nilkka hajalla, molemmat polvet auki, otsa auki ja aivotärähdys. Lääkäriin tietysti vasta maanantaina.

Vierailija
19/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli taaperoikäinen lapsi, kun lähdin yöllä vessaan ja keittiössä olin kompastua lapsen leluun ja kumarruin nostaakseni sen pois lattialta. Löin silmäkulmani keittiön pöytään ja siitähän seurasi musta silmä. Parin päivän päästä psykiatrian polilla hoitajalle sain todistella, ettei meillä tosiaankaan ole perheväkivaltaa. 

Vierailija
20/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kesätöissä metsässä puskapissalla, lyhytvartiset turvakengät jalassa, eli jäykkä kenkä, muttei tukea nilkalle. Sieltä poistuessani katselin joltain sohvankorkuiselta lohkareelta alla olevia mättäitä ja mietin "tästä hypätessä varmaan nuljauttaa nilkkansa, kun joku mättäistä on kuitenkin kivi". Hyppäsin. Nuljautin nilkkani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi