Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paranormaali/outo kokemus

Vierailija
08.06.2026 |

TW: Käsitellään lapsen kuolemaa!! Lukeminen omalla vastuulla!: 

Teksti on pitkä.

Tää siis tapahtui mun äitille kun hän oli 20v.

Mun äiti ja sen paras kaveri lähti yhdelle keikalle. 

Keikkaa seuraavana päivänä koitti tietysti poiskirjautuminen.

No, sitten siihen paranormi kokemukseen:

Kun ne kirjautui pois, respassa ollut 25-vuotias työntekijä naurahti että he ovat kokonimikaimoja. Kun he sitten juttelivat, selvisi että heillä oli ikäeroa tasan viis vuotta. Lisäks ne oli tosi samannäkösiä, molemmilla ruskeet hiukset,  TÄYSIN samanlaiset meikit ja vaatteet. Jopa molempien siskojen (kolmen siskon!) nimet oli samat. Mun äiti piskeli samaa alaa kun respatyöntekijä, ja ne molemmat harrasti kans tanssia. Molemmat oli ollu samassa lukiossa toki eri aikoina, ja jopa niitten poikaystävät oli tosi samannäkösiä. Äiti sit tietty pisti kaiken sattuman piikkiin, kunnes viime vuonna meille selvisi, että päivälleen  viisi vuotta ennen mun äitin syntymää mun mumma oli synnyttänyt kuolleen tyttövauvan. 

Äti otti sit yhteyttä siihen respatyöntekijään, ja selvis sen respan äitiltä et kun se respatyöntekijä oli syntynyt, sen äiti oli nähny sen mun mumman sairaalassa itkemässä yksinään.

No, viime jouluna oltiin meillä ja päätettiin lähtee haudoille. Käytiin ensin mumman siskon, vanhempien ja mun papan haudalla jonka jälkeen sit mumma päätti et käytäs vielä pitkästä aikaa sen mun äitin kuolleena syntyneen siskon haudalla. Mun mumma oli käynyt siellä haudalla pitkä aika sitten, 90-luvulla. Se hauta oli kaukana mun papan haudasta, mutta me ei löydetty sitä silti. Me etittiin, etittiin ja etittiin koko hautausmaa mutta sitä hautaa ei vaan löytynyt. Sillä paikalla jolla sen piti olla, oli kyllä semmonen kohta missä on ihan selkeesti ennen ollut hauta. Ihmeteltiin tätä tosi paljon, ja heti 27.12 otettiin yhteyttä srk:hon.

Tammikuun puolella me saatiin sitten kuulla hautausmaan työntekijältä, että jonkun Margeten omaiset oli muuttanu Ruotsiin 2000-luvun alussa , ja vaatinu jostain syystä Margeten hautakiven poistoa. Ei siinä mitään, ainoa vaan et tän mun äitin siskon nimi ei ollut Marget ja siis sen Margetin hauta ois ollut samassa kohtaa ku sen äitin vauvana kuolleen siskon. Eikä tunnettu ketään Margetia.

Saatiin sit huhtikuun alussa yhteys Margetin Malmössä asuvaan tyttäreen, joka kertoi meille et niin, siinä oli koko ajan ollut Margeten hauta mutta nimi oli tullut siihen vasta myöhemmin. 

Mun mumma sit kysyi missä oli Katin (äitin vauvanakuollut sisko) hauta, ja Margeten tytär ei osannut sanoa. Lopulta meille selvis että väestörekisterin mukaan mitään Katia ei ollut ollutkaan ees olemassa, ja samassa kaupungissa samana päivänä siihen kellonaikaan oli syntynyt vaan Pauliina- se respan nainen.

Tää kummittelee meitä edelleen, koska missä on sitten Katin hauta? Ja mikä selittää tän kaiken? Mitä mieltä olette? Onko teille käynyt vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sössönsössö...............

Vierailija
2/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sössönsössö...............

Mitä?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se Kati annettiin vauvana pois, eikä kuollut. Ja se respa-Pauliina oli sitten hän.

Näitä samannäköisyyskummallisuuksia taas vaikuttaa aina joskus löytyvän maailmasta. Juuri Tubesta katsoin sellaisen videon, jossa ihmisiä vastaan tuli heidän kaksoisolentonsa ja monet oli jopa ihan samanlaisissa vaatteissa kuin he. Vaikka eivät ole kaksosia tai edes tunne toisiaan. Tosi outo juttu. Tässä yksi YouTube-video kaksoiolentoaiheesta:

Seeing double: spitting-image strangers discover science behind doppelgängers 7NEWS Spotlight

Vierailija
4/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se Kati annettiin vauvana pois, eikä kuollut. Ja se respa-Pauliina oli sitten hän.

Näitä samannäköisyyskummallisuuksia taas vaikuttaa aina joskus löytyvän maailmasta. Juuri Tubesta katsoin sellaisen videon, jossa ihmisiä vastaan tuli heidän kaksoisolentonsa ja monet oli jopa ihan samanlaisissa vaatteissa kuin he. Vaikka eivät ole kaksosia tai edes tunne toisiaan. Tosi outo juttu. Tässä yksi YouTube-video kaksoiolentoaiheesta:

Seeing double: spitting-image strangers discover science behind doppelgängers 7NEWS Spotlight

Toki olisi loogisin teoria, mutta mummani on vakuuttanut että Kati kuoli synnyttyä. Lisäksi äitinikin on pienenä käynyt sillä Katin haudalla. 

Vierailija
5/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paranormaali kokemus tällä palstalla on, kun joku osaa käyttää rivinvaihtoa oikein...

Vierailija
6/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Dna-testi ? Jos olisi sukua jotenkin muuten edes. Oliko joku sen kuolleen vauvan hautajaisissa ? Ei kai tyhjää arkkua olisi haudattu.

Vierailija
7/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteen mukaan meillä kaikilla on pari hyvin lähellä itseämme olevaa kopiota tai muutamakin. 

En tiedä oliko sellainen kysymyksessä itseni kohdalla vai oliko eräällä henkilöllä vain tosi huono kasvomuisti, mutta kerran eräs henkilö tutuista piireistä tuli minulta kysymään, että mitä minulle nyt kuuluu. Olin vähän ihmeissäni, koska ko. henkilö ei ole minulle koskaan ennen puhunut mitään, että  miksi hän nyt minulta tuollaisia kyselee. Sitten hän jatkoi, että "mehän puhuttiin eilen kaupassa". Ja hän mainitsi kaupan siltä paikkakunnalta, jossa hän itse asui. Sanoin, etten ole eläissäni käynyt ko. paikkakunnalla ja varsinkaan kaupassa siellä. Ko. henkilö oli ihan ihmeissään ja sanoi, että hän ihan oletti sen henkilön olevan minä, jolle hän siellä kaupassa oli puhunut.

Vierailija
8/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aika kiperä kyllä. Tota täytyy tuumia tovi, ja palata uudelleen.

Miten tän ketjun saa esille 🤔 täytyy ekaks ratkoo se

Vierailija
9/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vauva on syntynyt kuolleena, häntä ei löydy väestörekisteritiedoista, löytyy maininta ehkä äidinäitisi terveystiedoista. Samasta syystä hänen hautapaikkansa on voinut kadota srk:n järjestelmästä, siellä on vanhat hautakartat siirrerty sähköiseen tietokantaan, ja siinä on tapahtunut paljon virheitä.

Nimim. kaksi lastaan haudannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi