Itselläni edessä viimeinen jouluni
Olisin toivonut niitä lisää. Onneksi saadaan koko perhe kokoon vielä kerran. Koskaan ei tiedä montako joulua on jäljellä.
Kommentit (18)
Minulla lienee vielä 15-20 joulua edessä, toivottovasti. Eihän se enää paljolta tunnu. Oikein hyvää joulua sinille ja läheisillesi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuolemassa ?
Kyllä. Kesää en enää välttämättä ehdi näkemään. Olisi kiva kyllä.
Äidilläni on ollut viimeinen joulu melkein 30 vuotta. Ei sitä koskaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuolemassa ?
Kyllä. Kesää en enää välttämättä ehdi näkemään. Olisi kiva kyllä.
Mikä sairaus?
Kaikkea hyvää sinun ja läheistesi jouluun 🙏
Minulla itselläni täten tässä ilmoittaen allekirjoitetusti on edessä minun itseni oma viimeinen jouluni henkilökohtaisesti.
2004 joulu oli monelle Thaimaahan matkustaneelle viimeinen
Täällä on kohtalotoverisi. Minä vielä uskon saavani yhden kesän, se on minulle tärkeämpi kuin joulu. Kesäni alkaa vappuna, yritän jaksaa vielä olla mökillä koko kesän, nähdä kesän kaikki vaiheet ensimmäisestä vihreydestä muuttolintujen tuloon, huumaavaan varhaisaamujen lintujen konserttiin, omenapuiden kukintaan, juhannuksen odotukseen, kukkien ilmestymiseen ja veden solinaan. Kun herää aamulla viiden aikaan, kun aurinko on jo noussut, mikä nautinto se onkaan. Voi muistella tätä elämää....hyvää joulun odotusta kaikille.
Voi vee. Ootteko varmoja, että näätte huomisen?
Voi olla, että se viime joulu oli viimeinen.
Kaikesta huolimatta hyvää joulua sinulle ja perheelle!
Ap:lle ja kohtalotoverille ihanaa joulua läheisten kanssa. Kaunista kesää ja mahdollisimman vähän kipuja.
Voimaa ja lämpöä sinulle ja läheisillesi
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kohtalotoverisi. Minä vielä uskon saavani yhden kesän, se on minulle tärkeämpi kuin joulu. Kesäni alkaa vappuna, yritän jaksaa vielä olla mökillä koko kesän, nähdä kesän kaikki vaiheet ensimmäisestä vihreydestä muuttolintujen tuloon, huumaavaan varhaisaamujen lintujen konserttiin, omenapuiden kukintaan, juhannuksen odotukseen, kukkien ilmestymiseen ja veden solinaan. Kun herää aamulla viiden aikaan, kun aurinko on jo noussut, mikä nautinto se onkaan. Voi muistella tätä elämää....hyvää joulun odotusta kaikille.
Kirjoitit ihanasti kesäaamusta. Ymmärrän hyvin että haluaisit kokea vielä ensi kesän. Toivon kovasti että toiveesi toteutuu. Kaikkea hyvää sinulle!
Lämmintä Joulua aloittajalle ja muille ketjun osallistujille, täynnä läheisten ja Jumalan rakkautta ja läsnäoloa 🙏
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni on ollut viimeinen joulu melkein 30 vuotta. Ei sitä koskaan tiedä.
Sama. Ja viimeinen kesä ja viimeinen sitä ja tätä. Aivan helvetin rasittavaa. Ymmärrän, jos on joku oikea sairaus ja olen pahoillani sellaisten ihmisten puolesta. Mutta oma äiti on ihan perusterve. Pääkopassa taitaa kyllä olla vikaa.
Oletko kuolemassa ?