Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas Lola laihduttanut, on ihan hyvännäköinen taas :)

Vierailija
21.06.2007 |

Pitäisi kyllä itsekin laihduttaa nämä raskauskilot, mutta en viitsi vielä ennen toista lasta...

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jostain mättään alta matelee mamma jolla on 10 lasta joista nuorin on 1 viikon ja HäN ainakin näyttää satakertaa paremmalta :) hah hah. Voipi pitää paikkansa mutta ei se LOlaa silti tee rumaksi.

Onko suomalaiset naiset noin huonoi itsetuntoisia että pitää suurennuslasin alla etsiä virheitä. ruma napa hah hah salli mun nauraa, entäs ne polvitaipeet tai kainalon sisäosa? Jos kroppa on nätti niin naama on sit ainakin ruma (sievisen exä).

Kenenkään toisen naisen kauneus ei ole minulta mitään pois, Lola on kaunis ja niin olen minäkin erilailla vain.

Muistakaa kans että valokuvissa todellakin näyttää isommalta kuin todellisuudessa. Olen monta julkkista nähnyt livenä ja TOOSI paljon hoikemmilta näyttävät livenä!

Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia, kyllä aina tilaa on kitkerille voikukille juhannusruusujen juuressa ;) Hyvää JUhannusta!

Vierailija
2/79 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola pelasti kesäni :)!

Oikeasti ostin koko lehden silkasta ilosta. Minulla Lolan lapsien kanssa samanikäiset lapset ja ennenkin syvä napa on nyt tuollainen kraateri, mutta nyt en sitä nolostele.

Hyvä Lola!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsiköhän munkin harkita... ;)

Vierailija
4/79 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen.

Vierailija
5/79 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei laihduta enempää vaan pysyy tuollaisena normaalipainoisena.

Vierailija
6/79 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on paljon kauniimpi... Vähemmästäkin pinna kiristyy. Mä sanon että elämästä nauttiminen näkyy ihmisessä, kuten nyt Lolassa. Kaunis nainen. Ja haastattelun perusteella vaikuttaa muutenkin onnelliselta.

Vierailija
7/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaas mistä tiedän?!

Vierailija
8/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ilkeäisi mennä lehtikuviin tuolla vartalolla, mutta jos on ollut kuvissa ennen niin rima ei ole niin korkea. Kaikkea hyvää Lolalle kuitenkin.

Vierailija
9/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tyttö seiskan takasivulla.

Vierailija
10/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän on vielä ylimääräistä, ihan nätti kuitenkin, mutta itsevarma nainen, täytyy sanoa.

Vierailija
11/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan Seiskan kuvat hieman vanhempia, kun IS:ssä mainosti laihduttaneensa...? Upea nainen, molemmissa kuvasarjoissa. Hyvä Lola!

Vierailija
12/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo tarkkaan esim. Lolan reisiä, niin näkee käsittelyn jäljet. Reisiä oli hoikennettu kuvankäsittelyllä. Itsekin huomasin että nyt ei kyllä tyttö näytä ihan samalta Iltasanomissa kuin seiskassa.

Vierailija
13/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee bikinikuviin, vaikka ei ole kaksikymppinen anorektikko. Kuten tästäkin ketjusta huomaa, niin taas tuli keskustelua aikaan - voiko äiti olla malli, vaikka napa olisi ' kamala' tai jos maha ei ole kiinteä.

Muistan vielä keskustelun sen jälkeen, kun Lola kertoi imettäneensä vauvaa parkkipaikalla ja kävi töissä, vaikka oli pieni vauva.

Hyvä, että Lolan myötä äitiys ja erilaiset asiat liittyen äitiyteen tulevat keskusteluun. Hienoa Lola, että et hautaudu kotiin lasten kanssa!

Vierailija
14/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun katsoo tarkkaan esim. Lolan reisiä, niin näkee käsittelyn jäljet. Reisiä oli hoikennettu kuvankäsittelyllä. Itsekin huomasin että nyt ei kyllä tyttö näytä ihan samalta Iltasanomissa kuin seiskassa.

-- eiköhän Lola nyt ihan todistettavasti ole jotain muuta kuin tyttö!

Vierailija
15/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että jos työskentelee mallina eikä olekaan alipainoinen riuku niin lehtien palstoille ei ole asiaa?

Minusta on upeaa, että Lola uskaltaa näyttää naiselta! Siis oikealta suomalaiselta naiselta! Ei 30v tarvitse näyttää miltään teiniltä, vaan NAISELTA! Lola on upea nainen, hänellä on hyvä kroppa. Naisessa pitää olla pyöreyttä. Jos joku on toista mieltä niin sitten on. Ymmärrän kyllä että 20v haluaa olla tosi hoikka tms, mutta aikuinen nainen (mikä Lola on), haluaa näyttää naiselta, eikä miltään teinitytöltä!

Ja mitä tulee kiinteyteen niin tiedättekö miltä Lola näytti vaikka 5 kk sitten. Ehkä hän on kiinteytynyt paljon siihen verrattuna! Pääasia, että hän on itse itseensä tyytyväinen, eiks niin?

Vierailija
16/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että Lola olisi muka osallistunut tähän ketjuun?

Vierailija
17/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, minun mielestäni Lola oli kauneimmillaan muutama kuukausi sitten.

Vierailija
18/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä missimitoissa että nyt, silikoneilla ja ilman. Mutta en ole koskaan pitänyt hänestä hänen luonteensa takia - tosi itserakas ja itsekäs, mitä lehtien haastatteluista on saanut kuvaa.

Melkein joka haastattelussa mollaa muita, jotka tekevät eri tavalla kuin hän. Missinä sanoi, ettei kyllä hanki lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen, typeriä ne, jotka nuorina hankkivat... 26-vuotiaana sai ekan lapsen ja haastattelussa sanoi, ettei voi ymmärtää naisia, jotka lykkäävät lasten hankkimiseen 30 ikävuoden tienoille ja vanhemmaksi. Nuo vain kaksi esimerkkiä, aina muut tekevät väärin ja hän on tosi fiksu. Siis vaihtakoon mielipidettään ja olkoon sitä mieltä, että on oikeassa (niinhän me kaikki...), mutta ärsyttää tuo ainainen vertaaminen muihin.

Poikaystävä sanoi joskus haastattelussa Lolan huonoksi puoleksi sen, että möläyttelee ihmisten kuullen mitä sattuu esim. heidän ulkonäöstään, Lola itsekin myönsi tuon.

Hyväntekeväisyydestä totesi, että hän ei osallistu mihinkään työpanoksellaan eikä rahalla, koska hän on itse tienannut rahansa ja haluaa itse ne käyttää.

Itsekäs kana mielestäni, mutta median lemmikki, hänestä ei saa sanoa mitään negatiivista...

Onhan hänessa paljon hyviä puolia, esim. ravisteli aikanaan missi-instituutiota ja itsevarmuus on ihailtavaa - itserakkaus ei.

Vierailija
19/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä voi sanoa, että hoikka olisi, moni kahden lapsen äiti on paljon hoikempi (eikä muodokkuuteen käsivarsiläskejä tarvita).. Mutta kaunis Lola on nytkin! En usko minäkään, että painoindeksi alle 25.

Ei kauneus ole kiinni kiloista.

Vierailija
20/79 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihailen hänen itsetuntoaan, hänen ei tarvitse mielistellä ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi