IL: Frans Frangén joutuu oikomaan usein: ”En ole poika”
Miksi tällaista soopaa tulee telkkarista?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e6616087-cd39-4caf-b795-392647a…
Kommentit (113)
Niin. Vaikka kaikki tietävät, hän itse mukaan lukien, että hän on poika, pitäisi silti teeskennellä, että hän ei ole poika.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on, vaikka äitinsä yrittää tuputtaa. Isänsäkin saattaa olla kommari.
S. Frangén ei ole koskaan toiminut puoluepolitiikassa eikä ole minkään puolueen jäsen, vaan hän on keskittynyt uraansa koomikkona ja käsikirjoittajana. Hänet on kuitenkin totuttu liittämään Vihreisiin, sillä hän oli pitkään avoliitossa entisen vihreiden kansanedustajan ja politiikan vaikuttajan R. Meriläisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vaikka kaikki tietävät, hän itse mukaan lukien, että hän on poika, pitäisi silti teeskennellä, että hän ei ole poika.
Jos ei teesketele, on nasu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Vaikuttaako tuo sinun elämääsi jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että käännät asian koskemaan minua sen sijaan, että pohtisit itse ilmiötä. Esim. sitä, miksi pitäisi teeskennellä, että joku poika ei ole poika, ja ennen kaikkea, miten tuo vaikuttaa poikaan itseensä.
Mitä kaikkia muita asioita pitäisi tuolla tavalla teeskennellä ja kenen kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Frans on pojan nimi.
Nimi pitäisi kyllä pikaisesti vaihtaa. Miksei ole vaihtanut??
Eiköhän tämä ole jo liian vanha leikkimään tällaisia leikkejä? Pitäisikö alkaa aikuistumaan pikkuhiljaa?
Jos en olisi kummallinen, ei kukaan huomaisi minua. Klassinen näkymätön lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole jo liian vanha leikkimään tällaisia leikkejä? Pitäisikö alkaa aikuistumaan pikkuhiljaa?
Ei pysty, kun äiti kyylää koko ajan selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä asiasta kerrotaan meille ulkopuolisille?
Jos sillä on munat, se on poika.
Tuokin on 5 vuoden sisään kansanedustajana ja 10 vuoden sisään ministerinä. Kannattaa valmistautua.
Vierailija kirjoitti:
Trans Frangen
huutista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä asiasta kerrotaan meille ulkopuolisille?
Jotta katsoisit verovaroilla tehtyä tvsarjaa kermaperseiden lapsista.
.ohus
Kyllä se vaan on, vaikka äitinsä yrittää tuputtaa. Isänsäkin saattaa olla kommari.