Onpas Lola laihduttanut, on ihan hyvännäköinen taas :)
Pitäisi kyllä itsekin laihduttaa nämä raskauskilot, mutta en viitsi vielä ennen toista lasta...
Kommentit (79)
Jos kiloja on enemmän niin parempihan olisi aloittaa uusi raskaus ilman ylimäääisiä kiloja.
enkä viitsi raskaana ollessa laihduttaa..(siis jos nyt ylipäätänsä tulen taas raskaaksi..)
Ap
kurvikkaat reidet ja hieman pyöreä vatsa sopivat yhteen noiden aiemmin rumasti töröttäneiden silikonien kanssa. Siinä on kyllä yksi tapaus, joka teki ison hirveen ottamalla tekotissit, oli paljon sopusuhtaisempi ennen niitä.:(
varsinkaan kun ei mikään pienirintainen ennenkään ollut...
Ap
Kyllähän se jo ihan ok näköinen on vartaloltaan, mut vielä kyllä pitäis laihduttaa jonkin verran!
Samanlainen röllikkä kuin monella monella muullakin Suomi-mammalla :)
Älyttömän mahtavaa kun on " uskaltautunut" kuviin vaikka ei perinteisissä mallinmitoissa olekkaan. Paljon kauniimpia kuvia oli kuin jollain anorektisella mallitypyllä, hyvä Lola!
-sanoo kuka? ! jos itse tykkäät laihuudesta, niin ok. Mut, älä ääneen toitota " pitäis laihduttaa" . Onneksi kaikki julkkis naisetkaan ei suostu samaan muottiinn kävelevinä hengareina.
mun mielestä on kyllä suht lihavassa kunnossa...
Minusta on Suomen kaikkien aikojen kaunein missi.
Mutta mä en suostuisikaan biksukuviin.
tuo, eikä kyllä tarvi yhtään laihuttaa. Tummaihoiselle passaa, ja onhan tuo nainen kyllä kasvoistakin niiiiin kaunis. Itse jos saisin liikakiloja, näyttäisin varmaan kamalalta, mutta mulla ei ookkaa tissejä tai takapuolta että viitisen kymmentä kiloa passaa ihan yhin tähän ruhoon.
Lolalla on kaksi lasta ja yksi alle vuoden ja nyt jo tuossa kunnossa
Tuhti tyttö.
suomalaisnaisen kroppa ennen silikoneja, nyt on ehkä vähän tasapainoisempi.
Olen itse ihan samanmallinen, eikä reidet ole olleet koskaan hoikat. Ei ennen eikä jälkeen lapsien. Vyötärö ja vatsa kyllä hoikistuu oitis.
laita vaikka kuviasi nettiin niin verrataan.
Lola todella näyttää hyvältä ja on normaalipainoinen ja sellaisena paljon kauniimpi kuin moni jolla kylkiluut paistaa.
Mutta huvittavaa oli,kun se sanoi siinä seiskan haastattelussa,että ei ole vielä siinä kunossa,että kehtaisi mennä yleiselle uimarannalle. Kehtaa silti keikistellä bikineissä lehtien sivuilla.
eikä hän ole fyysisesti paikalla, kun joku katselee kuvia. Uimarannalla ei voi editoida ja kommentit myös kuulee.
Seiskassa Lola mainosti kiinteyttäneensä kroppansa. Noh, ei ne kuvat kovinkaan kiinteiltä näyttäneet.
omien valintojen kehuminen ei ole osoitus hyvästä itsetunnosta.