mies uhkasi hakata sinisen mustaksi, jos en tee aborttia.
en ole kieltäytynyt abortista, kysynyt vain voisiko raskautta jatkaa. Syy on minun, mies luuli että pillerit on, jälkiehkäisy petti.
Mies ei usko että olisin jälkiehkäisyä ottanutkaan. Lapsia on jo kolme.
Töissä asiat molemmilla hyvin, tulevaisuus hieman auki työnantajan jatkoideoista ei tietoa, kuolemansairas vanhempi miehellä.
Nyt ilmeisesti niin epätoivoinen, kun arvelee, etten ehkä teetäkään aborttia. Olen luullut että asiasta olisi ollut vara puhua.
Eilen illalla joi olutta ja muuttui synkemmäksi. Alkoi puhua uhkaavaan sävyyn. Sanoin, että hän vaikuttaa uhkaavalta -hän sanoi, että hyvä. Sanoi, että voin olla varma, että jos en aborttia tee hän tulee hakkaamaan minut sinisen mustaksi.
Hän kehotti, etten nyt " haastaisi" häntä, vaan menisin nukkumaan. Odotin, että hän itse nukahti ja soitin poliisille ja turvakotiin.
Poliisiasia ei ole, kun ei ole fyysisesti koskenut. Epäilen, että armeijankäynyt karatea harrastanut mies tekisi minusta kyllä selvää, ettei olisi poliisille soittelijaa enää, jos niin kävisi.
Kiitos turvakodin päivystäjälle, joka keskusteli kanssani.
Aamulla mies oli hereillä, tuskin paljoa nukkunut. Kysyi uhkaavaan sävyyn haluanko vielä riidellä. Sanoin, että en. Sanoin myös, että uhkailu tuntuu kamalalta. Ja pitäisikö meidän muuttaa erilleen. Sanoin,
että se tuntuisi pahalta.
Hän sanoi,ettei hänellä ole pienintä oljenkortta, miksi uskoa minun ottaneen jälkiehkäisyn, ja ettei voi enää luottaa minuun.
Olin tullut siihen tulokseen, että vaikka tunteet muuta sanoisivat, niin abortti on ratkaisu. Nyt tämän uhakilun jälkeen mietin, että pitäisikö sittenkin päättää toisin.
Erosta tulee helvetti.
Kommentit (134)
En kestä musiikkia itkemättä. Vaikea kestää lasten normaaleja kähinöitä hermostumatta.
Töitä on en tiedä olenko oikein työkykyinen, mutta siellä saan ehkä olla vähän rauhassa ajatuksineni.
Vihaan miestäni. Kesäloma edessä, tyhjää täys.
Miehesi ei antanut sinulle muita vaihtoehtoja. Sinulla on kuitenkin voima ja valta päättää, haluatko enää jatkaa hänen kanssaan. Tajuaako miehesi lainkaan, minkä sopan hän on keittänyt? Parilla pahalla sanalla hän tuhosi perusluottamuksen suhteestanne ja sen takaisin saaminen on helvetin kovan työn takana.
Sinuna ottaisin aikalisän. Käske miehen viettää kesä jossain muualla tai lähde lasten kanssa äitisi luo.
Voimia!
Vierailija:
En kestä musiikkia itkemättä. Vaikea kestää lasten normaaleja kähinöitä hermostumatta.Töitä on en tiedä olenko oikein työkykyinen, mutta siellä saan ehkä olla vähän rauhassa ajatuksineni.
Vihaan miestäni. Kesäloma edessä, tyhjää täys.
koko loppuelämäsi sekä teet abortin yhden miehen takia.. voi voi..
uusi lapsi olisi tiennyt toiset 20 vuotta lisää sulle, kenties yh:na... keskity nyt näihin jo olemassa oleviin kunnolla ja kerää voimia! :)
Jotain kuitenkin sanon. Sinulla tulee olemaan aika vaikeat ajat edessä. Jos abortin teet vain miehesi takia niin ei voi kuin todeta että tästä et selviä ilman ammatilaisen apua jatkossa :( Miehesi on ylittänyt nyt sellaisen rajan että tuossa vaiheessa ei enää paluuta edelliseen elämään ole, valitettavasti! Miehesi on näyttänyt todellisen luonteensa kun jotain kriisiä elämään tulee... Itse en vastaavassa tilanteessa pystyisi jatkaa suhdetta vaikka ero tuntuisi kuinka vaikealta!!! Sinuna etsisin asunnon ja lähtisin hyvin nopeasti pois. Kun otat yhteyttä oikeisiin tahoihin niin saat vuokra-asunnon hyvin nopeasti ja pääset muuttamaan lähes heti! Sossusta saat aivan varmasti rahaa jos siitä jää kiinni kun asia on heille selitetty.
On oikeasti mielettömän suuri riski jatkaa elämää tuollaisen miehen kanssa!!! Tämä tapahtunut tulee hiertämään suhdettanne niin paljon että miehesi todennäköisesti räjähtää vielä joku päivä. Tekee vielä jotain kauheaa :( Vaikka suostuit aborttiin niin ei se tarkoita sitä että miehesi ei enää koskaan uhkailisi taikka tekisi sinulle taikka lapsille mitään.... Ja se tärkein! Kuka haluaa edes olla tuollaisen miehen kanssa enää yhdessä, jakaa elämänsä???????????????
En ymmärrä miksi sanoit, että joudut jättämään lapsesi? Näinhän ei voi olla. Minä en antaisi miehesi kaltaisen kypsymättömän ja vastuuttoman ihmisen kasvattaa yksinään mitään lapsia. Jos tämä kuvailemasi tilanne on hänen tapansa käsitellä elämässä kohtaamiaan vastoinkäymisiä, niin en usko, että hän voi olla ainoa roolimalli lapsilleen.
Näitä tunteittensa heiteltävissä olevia tunteettomia esittäviä ukkoja on jo maa valmiiksi ihan tarpeeksi täynnä. Ja tuota olen minäkin kuullut, että ollaan muka niin fiksuja että. Ja käyttäydytään kuin maailman suurin ääliö. Siinä ei omakehu tai älykkyystestit paljoa paina. Olen itse nyt onnellisempi ilman tuollaista mölliä. Aikaisemmin meni kaikki aika koko typeryksen kestämiseen ja oikkujen ihmettelemiseen. Meneehän siinä aika rattoisasti, mutta se on niin turhaa... Nyt hän on varmaan löytänyt jonkun toisen kiusattavakseen, tai ehkä jopa...kasvanut ihmisenä ja ottanut vastuuta omasta elämästään? No, ei varmaankaan ;D
hän on ihan poikki!
mutta hyvä ihminen, muista se ajatus erosta vielä ensi viikollakin. Ja hyvä että sinulla on työ. Eroaminen on silloin paljon helpompaa.
Ymmärtäkää nyt jo. Mies sai aborttinsa, on tyytyväinen. Kaikki tulevat onnellisiksi. Ap jää miehensä luo, koska ei ole rohkeutta lähteä mihinkään.
miehen luo, niin tyhmä on. Todella tyhmä. Tässä asiassa kun antoi periksi, antaa jatkossa periksi kaikessa ja lopulta mies pyyhkii itsetunnottomalla ja alistetulla ap:lla lattioita.
Vierailija:
miehen luo, niin tyhmä on. Todella tyhmä. Tässä asiassa kun antoi periksi, antaa jatkossa periksi kaikessa ja lopulta mies pyyhkii itsetunnottomalla ja alistetulla ap:lla lattioita.
ap:n mies on myös läpsinyt lapsiaan!!
Eli ei todellakaan ole musta mikään varteenotettava mies ja ISÄ, edes noille lapsille.
Ap, jätä se miehesi. Mä en ymmärrä, miten joku täällä jaksaa haukkua tota turvakotiin menoa. Jos teiltä joku uhkaisi tuolla tavalla raa' alla välivallalla, olisi kännissä ja kaikinpuolin uhkaileva, niin te kiltitkö vaan jäisitte odottamaan että tulee yöllä takas vielä enemmän kännissä.
Kun se veitsi lentää niin ei paljon auta että poliisi tulee 10 minuutin päästä.
Moka koko liitto. Mutta kyllä olen edelleen sitä mieltä, että miehelläkin on oikeus päättää haluaako hän lapsen vai ei koska hän joutuu myös elatusta maksamaan.
Onneksi en tunne teitä, ei ole palikat kohdallaan teistä kummallakaan.
ps. elämässä on muutakin kun sikiäminen
lupasi keskusteluapua (joka teki lähetteen). Kätilöopiston papin kanssa käyn puhumassa (aika vielä soittamatta). Ehkä vielä turvakodin ihmistenkin kanssa.
Olen aika voimat loppu.
Nyt tajuan kuinka jo rakastin pientä olematonta ja nyt on hirveä ikävä. Mies sanoi, illalla tähän, että " höpön, höpön" . Aamulla se jaksoi valittaa pesussa nukkaantuneesta paidasta ja siivouskomeron järjestyksestä sekä nokkamukin kannesta, joka vie tilaa astiakaapissa. Sanoin antavani se sukulaisperheeseen. Miehen mielestä se piti heittää heti roskiin.
Sitten se jotain tajusi istui keittiön pöydän ääreen ja kysyi tarvitsenko jotain. Minä ihmettelin. Sanoin, että jännittää 2. lääkkeen vaikutus ja että josko voi auttaa viemällä töihin mennessään roskat ulos.
Puhuin eilen miehen isän kanssa joka on myös sangen ihmeissään poikansa käytöksestä. Sanoi puhuvansa lankoni kanssa, miettivät kuinka voisivat auttaa. Arveli myös, että mies saattaa pimahtaa siitäkin, että olen heille kertonut tilanteesta (kostanut hänelle). Sanoi myös antavansa asuntonsa käyttöömme tarpeen tullen (asuu lähellä).
Päivällä mies soitti, että sopiiko minulle hänen lomanaloitusehdotuksensa.
Kropassa jotenkin tuntuu, että " yhteys" syntymättömään on katkennut. Nyt se on kuollut. Henkimaailman juttuja. Ehkä HCG laskee ja " järki"
palaa. Nyt sitten pitää vielä " synnyttää" se.
Yritin soittaa papille, mutta se on jossain konferenssissa.
Miksi et mieti elämääsi ilman miestäsi? En tajua vaikka teillä onkin pitkä suhde takana? Haluatko todella jakaa elämäsi tuollaisen hirviön kanssa.... :(
saa sinut aina vihaamaan miestäsi sisimmässäsi. Paluuta vanhaan ei ole.
Jos teillä on jotain annettavaa, kuuntelen enemmän kuin mielelläni.
jos et saa sitä Kättärin pappia kiinni niin soita vaikka omaan kotiseurakuntaasi. Suru tulee varmasti ja viha ja kiukku ja ahdistus. Ne ei mene pois muuta kuin ne läpikäymällä.
Halaus.
luin koko ketjun enkä voi ajatella muuta, kuin että onpas IDIOOTTI mies. Ja valitettavasti pidän hiukan tyhmänä myös ap:tä. Vaikka kaikki sympatia onkin sinun puolellasi.
Nyt sitten vaan etsimään omaa kotikoloa ja muuttamaan pois lasten kanssa minkään näköistä paluuta entiseen ei teillä ole. Olet joutunut tekemään ratkaisuja omaa omatuntoasi vastaan ja sitä et koskaan voi antaa anteeksi miehelesi. Miehesi käytös viittää mielisairauteen joka vaatii pikaista hoitoa. Ihmiset kun tuppaavat sairastumaan eri sysitä johtuen erilaisiin mielisairauksiin. Ja tuos inun miehesi tapaus kuulostaa jo skitsofrenialta. ( olen ollut hoitamassa heitä) Rankkaa todella rankkaa. Sinuna poistuisin ennekuin mitään pahempaa kerkiää tapahtumaan. Tiedä mitkä äänet siellä miehesi päässä hälle juttelevat.
1. Mies on nyt paljastanut todellisen luontonsa. Hän ei ole hyvä isä, saati sitten hyvä ihminen.
Hän ei ansaitse sinua saati lapsiaan.
2. Älä tee aborttia, jos et ITSE sitä halua. Sinä sen päätöksen kanssa joudut elämään loppuelämäsi. Jos itse olet abortin kannalla, niin tee se.