Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies uhkasi hakata sinisen mustaksi, jos en tee aborttia.

Vierailija
09.06.2007 |

en ole kieltäytynyt abortista, kysynyt vain voisiko raskautta jatkaa. Syy on minun, mies luuli että pillerit on, jälkiehkäisy petti.

Mies ei usko että olisin jälkiehkäisyä ottanutkaan. Lapsia on jo kolme.

Töissä asiat molemmilla hyvin, tulevaisuus hieman auki työnantajan jatkoideoista ei tietoa, kuolemansairas vanhempi miehellä.

Nyt ilmeisesti niin epätoivoinen, kun arvelee, etten ehkä teetäkään aborttia. Olen luullut että asiasta olisi ollut vara puhua.

Eilen illalla joi olutta ja muuttui synkemmäksi. Alkoi puhua uhkaavaan sävyyn. Sanoin, että hän vaikuttaa uhkaavalta -hän sanoi, että hyvä. Sanoi, että voin olla varma, että jos en aborttia tee hän tulee hakkaamaan minut sinisen mustaksi.

Hän kehotti, etten nyt " haastaisi" häntä, vaan menisin nukkumaan. Odotin, että hän itse nukahti ja soitin poliisille ja turvakotiin.

Poliisiasia ei ole, kun ei ole fyysisesti koskenut. Epäilen, että armeijankäynyt karatea harrastanut mies tekisi minusta kyllä selvää, ettei olisi poliisille soittelijaa enää, jos niin kävisi.

Kiitos turvakodin päivystäjälle, joka keskusteli kanssani.

Aamulla mies oli hereillä, tuskin paljoa nukkunut. Kysyi uhkaavaan sävyyn haluanko vielä riidellä. Sanoin, että en. Sanoin myös, että uhkailu tuntuu kamalalta. Ja pitäisikö meidän muuttaa erilleen. Sanoin,

että se tuntuisi pahalta.

Hän sanoi,ettei hänellä ole pienintä oljenkortta, miksi uskoa minun ottaneen jälkiehkäisyn, ja ettei voi enää luottaa minuun.

Olin tullut siihen tulokseen, että vaikka tunteet muuta sanoisivat, niin abortti on ratkaisu. Nyt tämän uhakilun jälkeen mietin, että pitäisikö sittenkin päättää toisin.

Erosta tulee helvetti.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaat että vaikeat ajat ovat takanapäin ja elämä alkaa taas tuntua elämisen arvoiselta. Voimia tulevaan, lähde kun vielä voit, lastesi ja itsesi tähden. Pärjäät kyllä ilmankin tuollaista " kumppania" .

Vierailija
2/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti se abortti juttu niin, että miten itse haluat. Älä tee sitä kenenkään painostuksesta. Eroakin kyllä kannattaa miettiä tarkasti, eihän tuollainen uhkailu ole mikään pikkujuttu!

En tiedä mitä sanoisin, en tiedä miten auttaisin. Päädyt aborttiin tai et mutta jos jatkat miehesi kanssa on teidän saatava APUA!

Paljon voimia *virtuaalihali*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa joksikin aikaa? Sinuna ottaisin eron miehestä ja miettisin voisinko sittenkin pitä lapsen (tai no itseni tuntien en pystyisi aborttiin). Voi kun voisin jotenkin auttaa sinua. *halaus*

Vierailija
4/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
5/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveysseuran päivystävä puhelin 0203445566

sos auto 0405032199

Vierailija
6/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee niin kuin sinusta itsestä tuntuu. Näyttää kai siltä, että olisit yksin sitä hoitamassakin? Et olisi ensimmäinen. Mutta tuollaiset uhkaukset eivät kuuluu terveeseen suhteeseen.

Vierailija
7/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan voimia.

Vierailija
8/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies LUULI että käytät pillereitä? Olitko sanonut niin? Oliko ehkäisyn pois jättäminen yksin sinun päätöksesi?

Ymmärrän kyllä ettei mies luota jos olet valehdellut pillereiden syömisestä. Jälkiehkäisykään jos ei ole toiminut niin varmasti epäilee. Oletko muuten miettinyt mitä tuo jälkiehkäisy on voinut aiheuttaa vauvalle? Oletko ottanut siitä asiasta selvää lääkäreiltä tmv.? Tuollaiset pillerit ei varmaan ihan vaarattomia juttuja ole kun niinden on kuitenkin alunperin ollu tarkoitus lopettaa elämä. Voiko siitä aiheutua vauvalle jotain vakavia juttuja?

Toki on väärin että mies uhkailee hakkaamisella ym. ja toivon että älyät lähteä ennen kuin mitään pahaa tapahtuu. Mutta toivoisin myös että sulla olisi sen verran järkeä ettet ainakaan toista kertaa huijaa ketään väittämällä syöväsi pillereitä. Kyllä siinä luottamus rapisee aivan taatusti! (tässä oletuksenani siis on se että olet huijannut, muuten en ymmärrä miten mies olisi sellaisessa ymmäryksessä että syöt pillereitä. Eikö teillä keskustella näistä asioista ollenkaan?)

Vierailija
9/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on jo kaksivuotas, myöskin neljäs lapsi, joka sai alkunsa vastaavan ehkäisyn tupla-pettämisen ansiosta.

Näin todellakin voi käydä. Ikävä ettei miehesi osaa suhtautua asiallisesti...

Vierailija
10/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi aikaisemmin käyttäytynyt uhkaavasti tai jopa väkivaltaisesti sinua kohtaan?

Jos tämä eilinen oli ensimmäinen kerta, niin uskaltaisin varovasti veikata, että kyseessä on epätoivoisen miehen " avunhuuto" ettei hän todellakaan halua kyseistä lasta ja pelkää nyt kuollakseen, että sinä et suostuisi aborttiin ja näin ollen uhkailemalla yrittää sinua painostaa päätökseen jonka hän itse haluaa toteutuvan!

Kyseinen toimintamalli mieheltäsi on kuitenkin täysin väärä, eikä sinun pitäisi tuon pohjalta lähteä tekemään ratkaisua asiaan. Yritä nollata ajatksesi miehesi suhteen ja mieti mitä SINÄ haluat! Oletko valmis aborttiin ja haluatko SINÄ tehdä abortin.

Paljon voimia sinulle raskaan asian kanssa!

Vierailija
11/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta ehkäisystä olen yrittänyt puhua, mies on lyönyt leikiksi ja ehdottanut selibaattia. Ajattelin tyhmästi, että iän puolesta hedelmällisyys on jo alentunut, tärppipäiviä vähän ja jälkiehkäisy päälle. Oli siinä huumassa tehty tyhmyys.

Jälkiehkäisypaketissa lukeekin, ettei ensisijaiseksi ehkäisyksi.

Mies ei ole ollut yleensä väkivaltainen. Kaksi kertaa olen sanonut, kun on läpsäissyt huonostikäyttäytyvää lasta, että tuo ei käy.

Minuun ei ole käynyt ikinä ennen käsiksi, lähinnä halveksinut " vaimonhakkaajia" . Eile kiivastuksissaan kysyi, että perheväkivaltaako haluan ja lähestyi uhkaavasti ja tönäisi voimakkaasti rintalastasta.

Vierailija
12/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHDE TURVAKOTIIN NYT!

Vierailija
13/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin sulla no hätä, vaan sinistä väriähän tuo hakkaa!

Vierailija
14/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJATTELE LAPSIASI!

Vierailija
15/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele naista, jolla on lapsia ja uusi raskaus alullaan. Hän on vähän vaikeassa tilanteessa, koska ei ole varma mitä haluaa lapsen suhteen tehdä.

Sitten hänen miehensä (yllättäen?) käy uhkailemaan häntä. Sanoo hakkaavansa, jos ei aborttia tule.

Mitä sanoisit tuolle naiselle? Onko oikein ja turvallista asua uhkailevan miehen kanssa? Sellaista elämääkö etukäteen itsellesi suunnittelit? Eikö tuon naisen olisi turvallisempaa mennä sinne turvakotiin? Saisi mieskin rauhassa miettiä mitä oikein haluaa ja tarkoitaa sanomisillaan.

Varmaan ajattelisit myös naisen lapsia, ei ole turvallinen asuinympäristö lapsille.

Vierailija
16/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Turvakotiin turvakotiin.

Vierailija
17/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä missään nimessä tee aborttia kenenkään painostuksesta!!

Minä tein ja se oli suurin virhe mitä olen tehny. Sitä ei oikeen osaa koskaan antaa toiselle anteeksi.:(

VAikka kuin yrittäs. Ja se taakka on iso kantaa. Tulet sen aina muistamaan ja suremaankin sitä menetettyä lasta.

Jätä mielummin mies!!

Vierailija
18/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillloinkin ajattelin, että onpa uhkaava tilanne, mutta nythän tilanne on vielä paljon huonompi. Normaali ihminen ei uhkaa tuollaisilla asioilla,vaikka kuinka ottais päähän.

Itse vastustan aborttia. Mielestäni se ei ole syntymättömän lapsen vika, että hänet on tehty ja miksi hänen pitäisi maksaa siitä hengellään. mutta vaikka päätyisitkin tekemään abortin, niin uskaltaisitko jatkaa elämääsi miehen kanssa, joka on puhunut noin. Haluaisitko hänen kasvattavan lapsiasi, entäs seksi tuollaisen kanssa. ei onnistuisi minulta.

Vastustan myös avioeroja liian heppoisin perustein, mutta tässä tapauksessa syy ei ole heppoinen.

Itse lähtisin heti turvakotiin lasten kanssa. Silloin mies tajuaisi, että nyt hän on tehnyt jotain sellaista, mitä ei voi tehdä. kun olette erillänne, on hyvä tilaisuus puhua miehen kanssa kaikki asiat halki. Itse antaisin tuollaiselle miehelle uudne mahdollisuuden vain siinä tapauksessa, että hän suostuisi menemään johonkin terapeutille kanssasi ja todella katuisi sanojaan ja haluaisi muuttua.

Oletko miettinyt, pystyisitkö elämään niiden henkisten arpien kanssa, jotka abortista tulevat? Miehesi ei voi missään nimessä vaatia sinulta murhaamaan oma lapsesi. Jos haluat sen kuitenkin tehdä, tee se siksi, että itse haluat, älä siksi, että miehesi vaatii. Mites olisi lapen antaminen adoptoitavaksi?

Vierailija
19/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lapsen kanssa mitä hyvänsä, mutta lähde kotoa! Se hullu tekee vielä " jarmot" . Itse varmaan en aborttiin pystyisi, en ainakaan painostuksen alaisena. Mutta todennäköistä on, että jos kotiin jäät, painostusta tulee tapahtumaan asiassa jos toisessakin. VOimia sulle!

Vierailija
20/134 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin ulkona lasten kanssa.

Se ihmetteli, miten voin haluta olla riitelemättä ja seuraavassa lauseessa ottaa asian uudelleen esiin.

Se ihmetteli, miten voin toisessa lauseessa kysyä lähtisikö se kanssani pariterapiaan, toisessa kysyä lähdetäänkö käymään jäätelökioskilla. Sanoin, että eiliset asiat ovat käsittelemättä ja lasten kuullen on vaikea puhua keskeytyksettä ja ilman kiertoilmauksia eivätkä ne tyhmiä ole.

Se on synkkä ja käski minun poistua paikalta (lasten kuullen). Jon kun neuvon mukaan itsesuojelun nimissä lähdin pois.

Tulin nuorimman kanssa kotiin lepäämään. Herättyäni mies ilmoitti lähtevänsä. Suuttui kun en heti kysynyt koska tulee takaisin ja vastasi itse kysymykseensä ettei tiedä.

On jo valmiiksi aika humalassa ja otti tuubillisen tölkkejä mukaan.

En tiedä, pelottaa että tekeekö itselleen jotain tai missä mielentilassa tulee kotiiin.

Tämä avioliitto taitaa olla tässä.

Puhuin veljensä kanssa, joka arvioi sen olevan kyllä " ei-normaalissa" mielentilassa. Arveli sen olevan syvästi pahoillaan kun tokenee. Lupasi turvapaikan.

On vaikea ymmärtää näin totaalista luhistumista tämän asian takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi