Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies uhkasi hakata sinisen mustaksi, jos en tee aborttia.

Vierailija
09.06.2007 |

en ole kieltäytynyt abortista, kysynyt vain voisiko raskautta jatkaa. Syy on minun, mies luuli että pillerit on, jälkiehkäisy petti.

Mies ei usko että olisin jälkiehkäisyä ottanutkaan. Lapsia on jo kolme.

Töissä asiat molemmilla hyvin, tulevaisuus hieman auki työnantajan jatkoideoista ei tietoa, kuolemansairas vanhempi miehellä.

Nyt ilmeisesti niin epätoivoinen, kun arvelee, etten ehkä teetäkään aborttia. Olen luullut että asiasta olisi ollut vara puhua.

Eilen illalla joi olutta ja muuttui synkemmäksi. Alkoi puhua uhkaavaan sävyyn. Sanoin, että hän vaikuttaa uhkaavalta -hän sanoi, että hyvä. Sanoi, että voin olla varma, että jos en aborttia tee hän tulee hakkaamaan minut sinisen mustaksi.

Hän kehotti, etten nyt " haastaisi" häntä, vaan menisin nukkumaan. Odotin, että hän itse nukahti ja soitin poliisille ja turvakotiin.

Poliisiasia ei ole, kun ei ole fyysisesti koskenut. Epäilen, että armeijankäynyt karatea harrastanut mies tekisi minusta kyllä selvää, ettei olisi poliisille soittelijaa enää, jos niin kävisi.

Kiitos turvakodin päivystäjälle, joka keskusteli kanssani.

Aamulla mies oli hereillä, tuskin paljoa nukkunut. Kysyi uhkaavaan sävyyn haluanko vielä riidellä. Sanoin, että en. Sanoin myös, että uhkailu tuntuu kamalalta. Ja pitäisikö meidän muuttaa erilleen. Sanoin,

että se tuntuisi pahalta.

Hän sanoi,ettei hänellä ole pienintä oljenkortta, miksi uskoa minun ottaneen jälkiehkäisyn, ja ettei voi enää luottaa minuun.

Olin tullut siihen tulokseen, että vaikka tunteet muuta sanoisivat, niin abortti on ratkaisu. Nyt tämän uhakilun jälkeen mietin, että pitäisikö sittenkin päättää toisin.

Erosta tulee helvetti.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ymmärrät, että et voi jatkaa elämääsi tuon miehen kanssa itsesi ja ennenkaikkea lastesi takia.

Hoida sä nyt asiasi ja mä suren sitä pientä menetettyä, joka tapettiin isänsä käskystä.

Vierailija
122/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jo kuvitella kuinka ap levittää jalkojaan velvollisuudesta miehelleen. Hyi helvetti mikä parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on henkisesti sairas narsisti!!!

Vierailija
124/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että, jos mies meidät takaisin haluaa, niin se ei ole vain sairas vaan mielenvikainen, jos se käy käsiksi.

Ero: kaikki varmaan on järjestettävissä - olo on niin lamaantunut, ettei ajatus kulje kirkkaasti.

Nuorimmaiselle on saatu täältä hoitopaikka syksyksi, isompien koulu ja kaverit täällä. Miten voisi nämä säilyttää ?

Vuokra-asuntoja ei ole pilvin pimein ja hinnat korkealla. Asunnonmyynnissä menee aikaa.

Tulevaisuus näyttää aika pimeältä.

Vierailija
125/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muuta hyvä nainen lapsinesi sinne. Ota etäisyyttä, yritä rauhoittua, äläkä missään nimessä lähde miehesi kanssa yhteiselle lomamatkalle. Sieltä - kun tuossa tilassa olet - ei välttämättä kaikki palaa.

Vierailija
126/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syypää ap:n ratkaisuun. Aina ollaan puhuttu kuinka miestä pitää totella jos hän ei halua lasta. Tässä näette nyt yhden lopputuloksen, oletteko tyytyväisiä??

Vierailija
127/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilta saa asunnon aivan varmasti ja tosi nopeasti kun selität tilanteesi!!! Vaikka lastesi kuviot muuttuisivat esim. toisella paikkakunnalla niin se on pieni hinta siitä että saavat elää turvallisen lapsuuden!

Ap, olet saanut paljon hyviä ohjeita. Nyt sinun pitää vain ottaa itseäsi niskasta kiinni ja alkaa tekemään jotain. Et voi vain masentua ja voivotella oloasi, elämääsi. Sinä et ole syyllinen tilanteeseen. Mutta sinä olet se joka ottaa ensimmäisen ratkaisevan askeleen toipumisen tiellä!

Ap, nyt soitat ensimmäisenä johonkin asunnonvälitykseen yms. Varaat ajan psykologille yms. Siitä se lähtee eteenpäin. Jos et mitään tee niin aivan turhaan täällä valitat. Kaikki sympatiani kuitenkin sinulle.

Vierailija
128/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kysyä nimiehdotuksia sitten vauvan synnyttyä täältä myös ja miten hoitaa tapaamiset lapsien isän kanssa.

Vierailija
129/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joutisit muutttamaan " utsjoelle" niin lapset kyllä tottuu ja löyttää uusia ystäviä. tuskin olisit maailman ensimmäinen joka muutaisi paikkakunatla pois eron takia. Ja heidänkin lapset on pärjänneet. Muutavathan kokonaiset perheetkin toisaalle ja ovat kotiutuneet hyvin.

Ja mitä siihen omaan asuntoonne tulee niin. jos sinä muutat ja asunto jää ukolle niin hän on velvollinen ostamaan sinut ulos asunnosta. joten sekään ei ole syy yhtään mihinkään..

Nyt vaan yhteyttä uudelleen turvakotiin he osaavat neuvoa sulle mistä aloittaa ja kirkaastaa sinun ajatusmaailmaasi.

Vierailija
130/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä naisia, jotka suostuvat elämään vuosikausia miehen tossun alla osaamatta lähteä edes silloin kun siihen olisi mahdollisuus. Aplle on tarjotut majapaikkaa sekä miehen isän että oman äidin luota eli paikka missä olla alkuun löytyy. Kunnalta saa kolmen lapsen yh asunnon oikeastana samantien, jos suhteessa väkivalaln uhka (tämän tiedän, koska ystäväni sellaisen sai - alueelta, jossa meille normaaliperheelle tarjottiin ei-oota vuodnekin verran).

Turvakotiin voi mennä aluksi ja sieltä auttavat myös eteenpäin asuntoasioissa ja tukimuodoissa.

Lapset sopeutuu mihin vain, niin hyvässä kuin pahassa. Asuinpaikan vaihto ei tatausti ole pahasta jos kotona mielipuoli väkivaltainen isä.

Minusta on hyvä että teit abortin, onpa yksi lapsi vähemmän kärsimässä. Kun et kerran itse äitinä pysty lapsillesi turvallista lapsuutta takaamaan.

Vierailija
131/134 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tilanne enää toistu kun nytkin on ollut jo helvettiä!

Se on ensimmäinen ja tärkein asia joka pitää hoitaa. Olet sen velkaa miehellesikin jos yhdessä aiotte jatkaa tai vaikka ette aikoisikaan. Ei ole oikein saattaa viattomia lapsia tähän maailmaan kärsimään jos ei voi tarjota heille turvallista kotia ja elämää. Sinulla on jo kolme lasta, nauti niistä ja tee heidän elämästään niin hyvää kuin pystyt.

Huolehdi se ehkäisy nyt viimeisen päälle kuntoon!!

Vierailija
132/134 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en valvonut myöhään. Meni filmi poikki. Mies oli laittanut saavin sängyn viereen. Ei tullut oksettava olo.

Mieli levollisempi. Olen puhunut paljon äitini kanssa, soitin myös papille. Hän arveli, ettei mies koskaan voi täysin ymmärtää naisen kokemusta tässä asiassa. Havahduin myös huomaamaan, että olen itse katsonut miehen tunnereaktion vääräksi eli tehnyt samaa, mistä olen usein häntä syyttänyt: toisen tunteiden mitätöimisestä.

Sille, että joku tunne nousee esiin ei voi mitään eikä toinen voi sitä tuomita. Eri asia sitten on miten niiden kanssa toimii.

Jos voisin elämäni nauhaa editoida poistaisin mielelläni menneet kaksi viikkoa. Myös eteenpäin voisin pikakelata. Tämn surun läpi on vain mentävä, raskaalta tuntuu.

Tuntuu sekalaiselta nähdä odottavia äitejä. Tuo niin pintaan, mitä menetin.

Vierailija
133/134 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yksi portti sulkeutuu, avautuu uusia.

Vierailija
134/134 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää muutosta. Älä kanna huolta siitä

mikä on otettu pois. Etsi sitä mikä on tullut

menneen tilalle.

(tänään Positiivari-aamupostissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi