Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä

Vierailija
16.09.2026 |

Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?

Kommentit (360)

Vierailija
321/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap, että kuinka moni mies on päästänyt siemenensä tyttöystäväsi lemmenluolaan?!

Tämän takia moni ei haluu jakorasiaa. Lemmenluola kuuluu vaan mulle, ei muille!

Ei kuulu sinulle. Pidä vaan huoli omista koloistasi.

Vierailija
322/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ukkelit jäitä hattuun. Jos mies olisi se, kenellä enemmän kumppaneita, niin täällä heitettäisiin yläfemmoja.

Totta kai se on eriasia!  Ei kukaan arvosta miestä, joka ei harrasta seksiä silloin kun on mahdollsita. Se on säälitttävä runkku inceli sellanen joka ei niin tee. Ei kukaan naine halua tällaist tuhkamunaa kumppanikseen. Naiset haluu aina sen, joka panee kaikkia ja kaikkialla, niinku James Bond. 

? Minä arvostin sitä ettei ole mikään kukasta kukkaan hyppinyt kaikkea elävää nylkyttänyt pukki. Säälittävä ja tunnevammainen sellainen.

Onneksi mieheni oli kokematon ennen minua, aivan kuin minäkin. Yhdessä ollaan opeteltu.

Ja ootte ny 15 vuotiaita.... Kyllä sä oikeesti oisit halunnu jonkun kokeneemma. Lue vaikka tältä palstalta ihan itte miten kirjoitellaan miehistä, joilla on vähän kokemusta seksistä. Ei naisert haluu opettaa ja kertoo vaan haluiu, että mies ottaa ja vie, 

Olet lukenut liikaa palstaa sekä katsonut tietynlaisia leffoja. Oikea elämä on sitten muuta kuin fantasiat suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voi sanoa, että esim 30 seksikumppania ei ole paljon. No entäs jos näkisit vaikka sen ihqun miehes aikaisemmat 30 eri seksikertaa videolta. Kuinka hänen peniksensä seilaa liukkaassa litisevässä vaginassa. Välillä saisit todeta, että jaa, sen giguli on soutanut noinkin karvaista mätästä. Seuraavassa otoksessa taas litisee turpea posliinipıllu.

Sen jälkeen varmaan taas olisit ukon kanssa kahvipöydässä kuin mitään ei olisi tapahtunut, niin rakastuneena häntä silmiin katselisit.

Miltä se näyttää miehen näkökulmasta? Näkisi kun omaa vehjettä isommat venyttävät sitä tyttöystävän koloa. Uskon, että miehiltä tulisi itku.

Tämä! Käytetty! Pilalla! Toisen miehen dna ikuisesti tyttöni sisällä, verenkierrossa ja mielessä. Vertailee, katsoo kaiheasti eteensä aiemmat miehet mielessä. Herpestä huulessa, kystiä synnytyskanavassa. Itkettää.

Vierailija
324/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija kiertoon.

Vierailija
325/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo materiaalia. 

Miksei?

Niin se vaan menee, hyväksy se.

Voitko perustella? Vai tykkäätkö vain huudella naisille sieltä iskän ja äiskän selän takaa?

Ei kyllä mulla on omia lapsia ja hyvä puoliso.

Jotkut asiat vaan on niin.

On aina ollut ja tulee aina oleva.

Tuollaisten naisten kanssa pidetään hauskaa, mutta ei niitä vihille viedä.

Siinä kohtaa tarvitaan muunlaisia ominaisuuksia kuin kykyä n@i da kaikkien kanssa , jotka keksii kysyä.

Seksinukkea ei kai lasketa viralliseksi puolisoksi. Ja puheittesi ja käytöksesi perusteella ennustan, että oikeaa naista et puolisoksi saa.

Se luetun ymmärtäminen. "Hyvä puoliso ja lapsia".

-eri

Vierailija
326/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään nyt rautalangasta. Nainen voi jakaa itseään niin paljon kun ikänä haluaa, mutta turha hänen on ulista "minne kaikki hyvät miehet katosi?" Sellainen nainen kelpaa yhden illan jutuksi tai muuten vaan pantavaksi. Ei siis ole vaimo materiaalia.

Vierailija
327/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo materiaalia. 

Miksei?

Niin se vaan menee, hyväksy se.

Voitko perustella? Vai tykkäätkö vain huudella naisille sieltä iskän ja äiskän selän takaa?

Ei kyllä mulla on omia lapsia ja hyvä puoliso.

Jotkut asiat vaan on niin.

On aina ollut ja tulee aina oleva.

Tuollaisten naisten kanssa pidetään hauskaa, mutta ei niitä vihille viedä.

Siinä kohtaa tarvitaan muunlaisia ominaisuuksia kuin kykyä n@i da kaikkien kanssa , jotka keksii kysyä.

Myöskään kaksinaismoralista kyläp*örää ei kukaan tieten tahtoen vie vihille. Vähän yksinkertaisempaa ja epäloogisempaa sakkia ne.

Vierailija
328/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vaikuttaa jos  mies   käynyt kiertään thai-hierontapaikkoja ?

Onko se täysin erijuttu  ja mies on sika/narsisti ? 

Vierailija
329/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännetään nyt rautalangasta. Nainen voi jakaa itseään niin paljon kun ikänä haluaa, mutta turha hänen on ulista "minne kaikki hyvät miehet katosi?" Sellainen nainen kelpaa yhden illan jutuksi tai muuten vaan pantavaksi. Ei siis ole vaimo materiaalia.

Kuka nainen itkee ja missä? Edelleenkään kaksinaismoralistiset miesl*rtot eivät ole hyviä miehiä.

Vierailija
330/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten naisviha on uskomatonta. Onneksi irl on paljon mukavia ja kohteliaita miehiä.

Ota huomioon, että täällä palstalla luuserimiehet purkavat turhautumistaan naisiin, koska ovat katkeria siitä, etteivät itse saa koskaan naisten seuraa, ellei äitiä ja mummua lasketa.

Vierailija
331/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites vaikuttaa jos  mies   käynyt kiertään thai-hierontapaikkoja ?

Onko se täysin erijuttu  ja mies on sika/narsisti ? 

Seksikauppa lieveilmiöineen on kyllä aivan muuta kuin molemminpuoliseen aitoon haluun perustuva seksi. Seksinostajat on likaista ja tautista pohjasakkaa.

Vierailija
332/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten naisviha on uskomatonta. Onneksi irl on paljon mukavia ja kohteliaita miehiä.

Samanlaisia paskoja ne sielläkin ovat. Esittivät olevansa mukavia, mutta todellisuudessa ovat palstamiesten kaltaisia.

Tämä tulee yleensä esiin, kun nainen on miehen kanssa kahdestaan. Alkaa miehestä paljastamaan kaikenlaista uutta, mitä hänestä ei kukaan uskoisi.

Vierailija
333/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki "jätä se sika" -huutelut?

Seurustelukumppani paljastunut valehtelevaksi ja menneisyytensä kyseenalaiseksi.

Ai niin, se oli nainen.

Vierailija
334/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon, että täällä palstalla luuserimiehet purkavat turhautumistaan naisiin, koska ovat katkeria siitä, etteivät itse saa koskaan naisten seuraa, ellei äitiä ja mummua lasketa.

Totta tämäkin. Paljon on tullut vietettyä aikaa juurikin äitin ja aiemmin mummon seurassa. Mummo ei tuominnut, taisi itse asiassa tykätä kun kävin kahvilla vähän väliä. Äitistä huomasin jo turhautumista kun en ketään tuonut näytille. Kerrankin kun menin mökkilomalle jälleen yksin, äiti kysyi, että etkö tosiaan ketään löytänyt mukaan. En vielä sillloin, mutta pari kuukautta myöhemmin löysin onneni ja äiti sai katkaista napanuoran.

Vierailija
335/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta lisään, että sama pätee tietenkin myös mieheen eli ihan vapaasti mies saa panna kaikkea mikä liikkuu ja juosta jokaisen hameenhelman perässä, mutta ei sellaista miestä kukaan kunnollinen nainen eli vakavasti ota eikä sellaista haluta aviopuolisoksi ja/tai lasten isäksi. Pelkkää harmia ja riesaa tuollaisesta miehestä tulee olemaan.

Mutta ei kaikkien tarvitse olla perheenperustaja-tyyppiä tai vaimo/aviomiesmatskua. Saa olla ihan just sellainen kun on.

Vierailija
336/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas miehet vauhdissa ja paheksuu naisia, joilla on seksielämä.

Mitä hienoa huoraamisessa oikein on?

Vierailija
337/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätäsehuarrrrrraaaaaah………

Vierailija
338/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas miehet vauhdissa ja paheksuu naisia, joilla on seksielämä.

Mitä hienoa huoraamisessa oikein on?

Sellaisestahan te tykkäätte, kun niin usein vaaditte Suomeen bordelleja.

Vierailija
339/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen kuvittelet tietäväsi.

Itse ainakin säästin itseäni aviopuolisoani varten. Ei ollut lorttoilua puolin eikä toisin.

Vierailija
340/360 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistat peräkammarin pojan ?

Miksi ihmeessä juttelet jonkun kanssa sun tyttöystävän historiasta ?

Et oo enää missään 1960 luvulla

Pitäähän mun tietää, kuka tai ketkä ovat koeajaneet tyttiksen pilluu ja kuinka usein ennen mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi