Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanotaan, että kyllä hyviä miehiä on jäljellä kaikenikäisissä, mutta millaisia ja mistä niitä löytää?

Vierailija
01.08.2026 |

Olen kolmekymppinen ja ollut jo 7 vuotta sinkkuna pitkän parisuhteen päätettyä. Olen yrittänyt löytää uuden puolison käymällä eri tapahtumissa, nettideiteillä ja ihan vaan juttelemalla ihmisille, mutta ei vaan nappaa. En tavoittele ihmeellistä ulkonäköä tai ammattia, vaan tärkeintä on, että henkilön seurassa on hyvä olla, ja hän haluaa ymmärtää mulle tärkeitä asioita ja päinvastoin.

Aina kun joku hyvä löytyy, niin saan kuulla henkilön olevan varattu. En löydä yhtäkään sinkkua, jonka kanssa ajatukset menisivät yks yhteen. Alan oikeasti uskoa, että yhtään hyvää ei enää ole jäljellä omassa ikäluokassa. On vaan kaikenlaista perässä vedettävää hiihtäjää, jonka seurassa väsyn.

Täälläkin palstalla on sanottu, että kyllä hyviä miehiä löytyy kaikista ikäluokista. Mutta mitä tällä tarkoitetaan, ja mistä heidät löytää? Tunnetko jonkun hyvä kolmekymppisen (tai jotain 25-45 v väliltä) sinkun, ja millainen hän on tai missä hänet voisi tavata?

Vinkkejä kaivataan tositarkoituksella! Itse voin hoitaa puhumisen ja ulospyytämisen, jos vaan toinen osaa jotenkin viestittää, että on vapaa ja kiinnostunut!

Kommentit (523)

Vierailija
521/523 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vaikuta kovin vastaanottavaiselta. Ei ole oikein työskennellyt itsensä kanssa, prioriteetit olleet muualla. Ihmettelee vaan, että missä ne hyvät miehet luuraa?

Ap:sta piirtyy "hyvän jätkän" ja vahvan naisen kuva. Kumpikaan piirre ei edesauta tavoitteensa toteutumista. Ensimmäisen kanssa voi hengata, jälkimmäinen antaa vaikutelman, että pärjää hyvin itsekin. Lisäksi, biologiset eroavaisuudet olivat ap:lle jotain vierasta ja vastustettevaa. Hänen pitäisi selvittää, mitä ne MIEHET, joita hän tavoittelee, haluavat NAISELTA.

Tai vaihtoehtoisesti katsella miehiä joita miellyttää "hyvä jätkä"-nainen.
Ongelma johon nämä #hyvä jätkä"-naiset usein törmäävät on se, että vaikka he eivät täytä perinteisen feminiinisen naisen tonttia, he haluavat perinstisen maskuliinisen miehen. Usein koska mies verattuna naiseen. Ja juuri nämä miehet haluavat oman vastaparinsa, ei "hyvä jätkä"-naista. Ne miehet joihin vetoaaa reipas nainen joka osaa viedäkin, eivät pääsääntöisesti kiinnosta naisia.
Tämä pätee ylipäätään naisiin. Naisten miesmaku on äärimmäisen konservatiivinen ja rajattu. Eri tyyppiset naiset haluavat sen saman miehen, ja näitä miehiä ei riitä kaikille.

Vierailija
522/523 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet ovat naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/523 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljenpoika on vielä sinkkuna, olisiko noin 24 vuotias, ei käytä alkoholia, urheilee eräässä jalkapallojoukkueessa, valmistui liikunta-alalta ja on löytänyt jotain oman alansa töitä. Hiljainen ja rauhallinen, ihan mukava ja luotettava tyyppi. Varmaan jokin samankaltainen voisi sopia hänelle? Koska ei pidä hirveästi itsestään melua, ovella ei ole jonoa, mutta onhan niitä samanlaisia naisiakin.

Pitäisikö minun alkaa puhemieheksi? Ihan hirveästi en halua toisten elämään sotkeutua, mutta välistä käy ajatus, että vähän hiljaisempia miehiä ja naisia voisi auttaa ajoissa.

Itse jouduin kerran sokkotreffeille tietämättäni. Oli ihan kamala kokemus. Nainen oli varmaan ihan kiva, mutta tilanne tuli niin puskista että olisin hypännyt parvekkeelta alas ellen olisi ollut seitsemännessä kerroksessa.

Epäilen, että nuoremmissa ikäluokissa on paljon kivoja sinkkuja, vanhemmissa ikäluokissa paljon vähemmän ja siksi tulee turhan monta hutia.