Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan, että kyllä hyviä miehiä on jäljellä kaikenikäisissä, mutta millaisia ja mistä niitä löytää?

Vierailija
01.08.2026 |

Olen kolmekymppinen ja ollut jo 7 vuotta sinkkuna pitkän parisuhteen päätettyä. Olen yrittänyt löytää uuden puolison käymällä eri tapahtumissa, nettideiteillä ja ihan vaan juttelemalla ihmisille, mutta ei vaan nappaa. En tavoittele ihmeellistä ulkonäköä tai ammattia, vaan tärkeintä on, että henkilön seurassa on hyvä olla, ja hän haluaa ymmärtää mulle tärkeitä asioita ja päinvastoin.

Aina kun joku hyvä löytyy, niin saan kuulla henkilön olevan varattu. En löydä yhtäkään sinkkua, jonka kanssa ajatukset menisivät yks yhteen. Alan oikeasti uskoa, että yhtään hyvää ei enää ole jäljellä omassa ikäluokassa. On vaan kaikenlaista perässä vedettävää hiihtäjää, jonka seurassa väsyn.

Täälläkin palstalla on sanottu, että kyllä hyviä miehiä löytyy kaikista ikäluokista. Mutta mitä tällä tarkoitetaan, ja mistä heidät löytää? Tunnetko jonkun hyvä kolmekymppisen (tai jotain 25-45 v väliltä) sinkun, ja millainen hän on tai missä hänet voisi tavata?

Vinkkejä kaivataan tositarkoituksella! Itse voin hoitaa puhumisen ja ulospyytämisen, jos vaan toinen osaa jotenkin viestittää, että on vapaa ja kiinnostunut!

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mieluiten törmäisin heihin livenä, kun netissä. Livenä pystyy heti arvioimaan, että millainen fiilis toisen seurassa on, ja ei tarvitse kuluttaa aikaa niihin kaikkiin "mitä teet kesänä? Miten sun päivä on mennyt?"-viesteihin.

Ap

Vierailija
2/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeampaa järkevän tolkun ihmisen löytää hyvä kumppani vanhemmalla iällä. Tosiasia on, että iso osa vakaista, ihmissuhdetaitoisista ja parisuhteen haluavista on jo löytänyt pitkäaikaisen kumppanin.

Tottakai kaikenlaista tapahtuu ja eroja tulee hyville tyypeille. Mutta suhdanne on erilainen, nuorena paljon on vapaana, vanhempana enemmän b-laatua..

Vapaaehtoistyö oli minun onni, sitä ei tee yleensä kuin hyväntahtoiset ja toimeliaat ihmiset, kenen maailmankuva ulottuu omaa napaa pidemmälle. Löysin hyvän miehen, kenen kanssa arvot kohtaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että tuntuu, että kaikki vähänkään mielenkiintoiset ovat heti eron jälkeen uudessa suhteessa. Eivät välttämättä kauhean hyvässä tai vahvassa suhteessa, mutta suhteessa heti kuitenkin.

Voi kunpa löytäisin jonkun, joka kykenee olemaan myös yksin, ja joka ei ryntää suhteeseen vaan suhteen takia, vaan oikeasti haluaisi löytää itselleen sopivan rinnalleen. Näitä ei tunnu vaan olevan.

Ap

Vierailija
4/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhupuhetta. Ei niitä ole.

Vierailija
5/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeampaa järkevän tolkun ihmisen löytää hyvä kumppani vanhemmalla iällä. Tosiasia on, että iso osa vakaista, ihmissuhdetaitoisista ja parisuhteen haluavista on jo löytänyt pitkäaikaisen kumppanin.

Tottakai kaikenlaista tapahtuu ja eroja tulee hyville tyypeille. Mutta suhdanne on erilainen, nuorena paljon on vapaana, vanhempana enemmän b-laatua..

Vapaaehtoistyö oli minun onni, sitä ei tee yleensä kuin hyväntahtoiset ja toimeliaat ihmiset, kenen maailmankuva ulottuu omaa napaa pidemmälle. Löysin hyvän miehen, kenen kanssa arvot kohtaa :)

Mä oon huomannut tämän saman, että kyllä hyvät taitaa olla viety päältä. Parikymppisenä oli ihan eri tilanne, mutta silloin olin itse varattu, joten se meni siinä.

Enpä enää tiedä mitä tässä sitten enää tekis, aika mahdottomalta tuntuu löytää enää hyvää parisuhdetta. Eipä löydy tyyppejä töistä (iso firma), ei harrastuksista, ei kaveriporukoiden kautta.

Ap

Vierailija
6/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sinkut ovat enemmän tai vähemmän amatöörejä. Ammattilaiset eivät amatöörejä huoli. Itse olen kyllä ammattilainen, mutta olenkin tietoisesti yksin, koska olen sigmamies. En koskaan huolisi ammattilaisena mitään amatöörinaista. 

Vierailija
7/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tämän 7 vuotta yrittänyt löytää miestä?
Koska mahdollisuudet 23-vuotiaana vs 30-vuotiaana ovat kaksi aivan eri asiaa (naisen nuoruus ja vapaiden miesten määrä).
+-30v on ikävä kyllä se ikä kun naisilla alkaa biologinen kello tikittämään ja kunnolliset miehet viedään nopeasti, eli vapaita on oikeasti vähän.
Minä en osu haarukkaasi koska olen hieman yli 45v enkä välttämätä hyvä, mutta tuona aikana minut olisi voinut löytää harrastusten parista. Baareissa kävin harvoin koska en ylipäätään juo usein ja melkein kaikki kaverit olivat perheidensä luona. 40v eteenpäin sosiaalisia tapahtumia on ollut oikeastaan enemmän, koska kavereiden lapset alkoivat pärjäämään yksinkin ja osa pariskunnista erosi. Ruokakaupassa minut olisi tavannut useinkin, mutta olen huomannut, että etenkin naiset kulkevat arjessa "laput silmillä" sillä ajatuksella, että tutustumisen on tapahduttava jossain spesifissä tilanteessa ja aikana (Tinder/juhlat, kaunis kesäpäivä, jne). Tämä on ehkä naisten suuri kompastuskivi; monikin on sitä mieltä, että ain kevät ja kesä ovat pariutumisaikaa, arki on arkea ja harrastuksissa ollaan harrastamassa - ja miehen pitää vain tupsahtaa jostain luokse, eli miehen on tehtävä aloite.
Jos nyt jotain neuvoa voi antaa niin ole aktiivinen ja liikkeellä silä asenteella, ettei ole väliä missä ja milloin miehen tapaat., kunhan juttu lähtee alkuun. Mitään ei häviä siinä jos juttele hetken niitä näitä miehen kanssa joka paljastuu varatuksi.

Vierailija
8/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseista haet omasi

Vierailija
9/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää mistä vaan. Ei tiedä etukäteen.

Vierailija
10/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut antaa mahdollisuuden ei niin lupaavalle tyypille? Sen sijaan, että antaisimme itsemme kiinnostua lupaavasta, mutta myös inhimillisiä puutteita omaavasta henkilöstä, jäämme mieluummin odottamaan jotakuta täydellisempää.

Vierailija
11/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää uuden puolison😂😂😂😂

Sitä et tässä nykymaailmassa saa😂😂😂

Vierailija
12/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaa. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet(kolme) on alkanut siten, että sanon “Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta” ja se riittää. 

Vierailija
13/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut antaa mahdollisuuden ei niin lupaavalle tyypille? Sen sijaan, että antaisimme itsemme kiinnostua lupaavasta, mutta myös inhimillisiä puutteita omaavasta henkilöstä, jäämme mieluummin odottamaan jotakuta täydellisempää.

Tämä! Ap odottaa sitä täydellistä, eli klassinen nirsous vain kyseessä.

Vierailija
14/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä ainoa julkinen paikka jossa vietän vähänkään pidempää aikaa taitaa olla ruokakauppa ja kaikki tuntuvat kulkevat siellä laput silmillä. Ravintoloissa tulee käytyä harvoin ja naiset ovat useimmiten porukoissa, joita ainakaan itse eikä moni muukaan halua tai kehtaa lähestyä.

Tuttavapiirin sinkkumiehet taitavat viettää pääasian vapaa-ajasta mökeillänsä.

Mitä tarkoittaa perässävedettävä hiihtäjä, mies joka ei tee aloitetta ja/tai osaa päättää/ehdottaa asioita?

Vierailija
15/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytää uuden puolison😂😂😂😂

Sitä et tässä nykymaailmassa saa😂😂😂

Sukupuolet eivät tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja ne suhteet voi olla mitä monimuotoisempia. Super ahdistava ajatuskin, jos kotona pitäisi leikkiä jotain roolileikkiä. Käsikirjoitettua roskaa, jossa pitää se oma rooli näytellä Oscarin arvoisesti ja opetella ulkoa se toista miellyttävä käytös. 

Vierailija
16/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset määrittlevät hyvän miehen jotenkin toisin. En siis voi auttaa.

Vierailija
17/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottokeskusta kannattaa kokeilla.

Vierailija
18/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen syy yksin jäämiseen on oma epäaktiivisuutemme. Puhumme, kuinka kovasti haluaisimme löytää vierellemme jonkun, mutta emme tee moniakaan konkreettisia tekoja asian eteen. Elämme odottaen ja toivoen. Kun teemme sitä, mitä tähänkin asti, saamme todennäköisesti samoja tuloksia kuin tähänkin asti. Jos olemme aidosti halukkaita löytämään seuraa, vaihtoehdot eivät ihan heti lopu kesken. Jos taas ainoastaan tavallaan haluamme seuraa, on helppoa jättäytyä epäaktiiviseksi ja uskotella itselleen kaikenlaisia. 

Vierailija
19/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat sinkkumiehet ovat kiinnostuneita toisista miehistä.

Vierailija
20/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

> ei ole mitkään kovat kriteerit

Todellisuudessa erittäin tiukat kriteerit, jis 7 vuoden treffailujen ja muiden tapaamisten aikana ei yhtään kiinnostavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme