Sanotaan, että kyllä hyviä miehiä on jäljellä kaikenikäisissä, mutta millaisia ja mistä niitä löytää?
Olen kolmekymppinen ja ollut jo 7 vuotta sinkkuna pitkän parisuhteen päätettyä. Olen yrittänyt löytää uuden puolison käymällä eri tapahtumissa, nettideiteillä ja ihan vaan juttelemalla ihmisille, mutta ei vaan nappaa. En tavoittele ihmeellistä ulkonäköä tai ammattia, vaan tärkeintä on, että henkilön seurassa on hyvä olla, ja hän haluaa ymmärtää mulle tärkeitä asioita ja päinvastoin.
Aina kun joku hyvä löytyy, niin saan kuulla henkilön olevan varattu. En löydä yhtäkään sinkkua, jonka kanssa ajatukset menisivät yks yhteen. Alan oikeasti uskoa, että yhtään hyvää ei enää ole jäljellä omassa ikäluokassa. On vaan kaikenlaista perässä vedettävää hiihtäjää, jonka seurassa väsyn.
Täälläkin palstalla on sanottu, että kyllä hyviä miehiä löytyy kaikista ikäluokista. Mutta mitä tällä tarkoitetaan, ja mistä heidät löytää? Tunnetko jonkun hyvä kolmekymppisen (tai jotain 25-45 v väliltä) sinkun, ja millainen hän on tai missä hänet voisi tavata?
Vinkkejä kaivataan tositarkoituksella! Itse voin hoitaa puhumisen ja ulospyytämisen, jos vaan toinen osaa jotenkin viestittää, että on vapaa ja kiinnostunut!
Kommentit (134)
Mistä näitä arjen kohtaamisia tapahtuu, kun ihmiset välttelee toisiaan ja pidetään kriipinä jos lähestyy
Olen täällä metsässä, piilossa ison puun takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> ei ole mitkään kovat kriteerit
Todellisuudessa erittäin tiukat kriteerit, jis 7 vuoden treffailujen ja muiden tapaamisten aikana ei yhtään kiinnostavaa.
Juurikin tämä.
"Ei kovat kriteerit" tarkoittaa, ettei tarvitse olla kalsarimalli ja miljonääri.
Todellisuudessa vain sieltä keskitason paremmalta puolelta olevat kiinnnostavat. Eli juuri ne miehet joita muutkin naiset haluavat.Ja kerro vielä, miksi kukaan lähtökohtaisesti haluaisi puolison -ihan omien sanojesi mukaan "keskitason alapuolelta"?
Öööhh, koska välittää tästä henkilöstä sellaisena kuin tämä on?😅😅
Tämähän se palstamiesten unelma on. Sporttinen, kiva, nätti fiksu ja omillaan toimeen tuleva nainen, joka maagisesti rakastaa sohvalla löhöävää, vähän hidasta, tylyä, työtä vieroksuvaa ja itsestään huolta pitämätöntä miestään. Koska syy???
Romanttinen rakkaus elää eri ehdoilla kuin äidinrakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä arjen kohtaamisia tapahtuu, kun ihmiset välttelee toisiaan ja pidetään kriipinä jos lähestyy
Kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa erittäin tiukat kriteerit, jis 7 vuoden treffailujen ja muiden tapaamisten aikana ei yhtään kiinnostavaa.
Näistä seitsemästä vuodesta ekat pari meni erosta toipumiseen, sitten iski korona, enkä tavannut ketään missään. Nyt vasta pari vuotta olen alkanut aktiivisesti käydä paikoissa ja harrastaa.
Ja monta kiinnostavaa on tullut vastaan, mutta joko elämäntilanne tai -toiveet eivät natsanneet. Tai eivät olleet vapailla markkinoilla.
Joten ihan vaan rauha sinne!
Ap
Minkälainen elämäntilanne kiinnostavalla miehellä on jo hän ei sinulle kelpaa? 😅
Useat haaveilevat muutosta jonnekkin keskelle ei mitään, ja minua ei tälläinen kiinnosta. Osalla on pienet lapset, ja haluavat vain kevyen suhteen kylkeen. Osa on jäänyt työttömäksi, eivätkä he enää haluakkaan töihin. Tai sitten vapaa-ajanviettotavat eroavat suuresti omistani (esim. haluaa rymytä kuukausia reppureissuilla tai erakoitua viikoiksi alkeelliselle mökille metsästämään ja kalastamaan).
Mukavia tyyppejä, mutta en näe yhteistä tulevaisuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet pidä naisten lähestymistä negatiivisena.
Voitaisiinko myydä jollekin tuotantoyhtiölle tosi-tv idea: Single Shopping. Siinä eri kaupungeissa sinkut valkkaisivat toisensa vaikkapa Prismassa ostoskorin perusteella (ikäryhmittäin). Ostoskorin sisältö kertoo niin paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä metsässä, piilossa ison puun takana.
Saako suo lähestyä, vai ootko piilossa minua? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko myydä jollekin tuotantoyhtiölle tosi-tv idea: Single Shopping. Siinä eri kaupungeissa sinkut valkkaisivat toisensa vaikkapa Prismassa ostoskorin perusteella (ikäryhmittäin). Ostoskorin sisältö kertoo niin paljon :)
Tää olis oikeasti hyvä, ku mä luulen, et ostoskorin perusteella voisin oikeasti löytää jonkun omantyylisen! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä seitsemästä vuodesta ekat pari meni erosta toipumiseen, sitten iski korona, enkä tavannut ketään missään. Nyt vasta pari vuotta olen alkanut aktiivisesti käydä paikoissa ja harrastaa.
Ja monta kiinnostavaa on tullut vastaan, mutta joko elämäntilanne tai -toiveet eivät natsanneet. Tai eivät olleet vapailla markkinoilla.
Ap
Minkälainen elämäntilanne kiinnostavalla miehellä on jo hän ei sinulle kelpaa? 😅
Useat haaveilevat muutosta jonnekkin keskelle ei mitään, ja minua ei tälläinen kiinnosta. Osalla on pienet lapset, ja haluavat vain kevyen suhteen kylkeen. Osa on jäänyt työttömäksi, eivätkä he enää haluakkaan töihin. Tai sitten vapaa-ajanviettotavat eroavat suuresti omistani (esim. haluaa rymytä kuukausia reppureissuilla tai erakoitua viikoiksi alkeelliselle mökille metsästämään ja kalastamaan).
Ap
😅😅😅😅😅
Esim. Jos jollain on hajustamatonta sensitive pyykinpesuainetta -> uuh, tämä! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ekat pari meni erosta toipumiseen…tämä kertookin jo paljon.
Oletko koskaan eronnut pitkästä suhteesta? Etpä taida olla. Jos olisit, ymmärtäisit paremmin.
Ap
Sinä se tulkitsit kommentit mahdollisimman pahantahtoisti. Entäpä jos seuraavan kerran kun arvostelet toisen sanomisista miettisitkin, onko mahdollista että olet tulkinnut hänet väärin?
Ensin erosta toipuminen, sitten korona, ja sitten…sinä pelkäät uutta epäonnistumista ja käytät kilpenä erilaisia pirun huonoja tekosyitä, joiden taakse piiloutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
😅😅😅😅😅
Turha kommentti jonka tarkoituksena haastaa riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko koskaan eronnut pitkästä suhteesta? Etpä taida olla. Jos olisit, ymmärtäisit paremmin.
Ap
Sinä se tulkitsit kommentit mahdollisimman pahantahtoisti. Entäpä jos seuraavan kerran kun arvostelet toisen sanomisista miettisitkin, onko mahdollista että olet tulkinnut hänet väärin?
Ensin erosta toipuminen, sitten korona, ja sitten…sinä pelkäät uutta epäonnistumista ja käytät kilpenä erilaisia pirun huonoja tekosyitä, joiden taakse piiloutua?
Jaa, en nyt tiedä. Onko pirun huono tekosyy, että koronan takia ei oikeasti luonnollisesti kohdannut ketään, tai en ole löytänyt tyyppiä, jonka kanssa on hyvä olla, joten "etin vain David Beckhamia"? Selvä.
Ap
Minua ei löydä baareista tai mistään juottoloista tai tapahtumista. Minut löytää arjessa, mutta jostain syystä arjessa naiset ovat zombimodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL Olet saavuttanut hienosti ikätasoasi vastaavan kehityksen.
x-25v en etsi parisuhdetta vaan pidän hauskaa
25-30v etsin parisuhdetta mutta vaatimukset kumppanille on absurdit
30-35v missä kaikki hyvät miehet on
35-40v nyt alkaa kaikki kelpaamaan, mutten kelpaa kenellekkään
40+ Kissa ja mt-lääkitys
Vastaus kysymykseesi on, että ne hyvät miehet löytyy menneisyydestäsi. Tulevaisuuden parisuhteesi mikäli sellaiseen päädyt on tyhjänpäiväistä on wt-draamaa.
Luuletko että kaikki paneskelevat ympäriinsä nuorena? Ei todellakaan. Minä olen halunnut parisuhteen 20+ lähtien. Keski-ikäisenä tapasin nykyisen mieheni. Ollaan oltu vuosia yhdessä.
Ihqua hopeadeittailua siis.
Sulla ei ole sitäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ensin erosta toipuminen, sitten korona, ja sitten…sinä pelkäät uutta epäonnistumista ja käytät kilpenä erilaisia pirun huonoja tekosyitä, joiden taakse piiloutua?Jaa, en nyt tiedä. Onko pirun huono tekosyy, että koronan takia ei oikeasti luonnollisesti kohdannut ketään, tai en ole löytänyt tyyppiä, jonka kanssa on hyvä olla, joten "etin vain David Beckhamia"? Selvä.
Ap
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ensin erosta toipuminen, sitten korona, ja sitten…sinä pelkäät uutta epäonnistumista ja käytät kilpenä erilaisia pirun huonoja tekosyitä, joiden taakse piiloutua?Jaa, en nyt tiedä. Onko pirun huono tekosyy, että koronan takia ei oikeasti luonnollisesti kohdannut ketään, tai en ole löytänyt tyyppiä, jonka kanssa on hyvä olla, joten "etin vain David Beckhamia"? Selvä.
Ap
Minä löysin mieheni juurikin korona aikana, kuntosalilta. Huijaamme itseämme alistumalla ”olosuhteisiin”. Eron jälkeinen aika, korona ei ole vankila, vaikka aika moni tuntuu niin välillä uskovan.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis mieluiten törmäisin heihin livenä, kun netissä. Livenä pystyy heti arvioimaan, että millainen fiilis toisen seurassa on, ja ei tarvitse kuluttaa aikaa niihin kaikkiin "mitä teet kesänä? Miten sun päivä on mennyt?"-viesteihin.
Ap
Prismassa nappaat sen pinkin sinkku-ostoskorin ja lähestyt samanlaista kantavaa.
Jääkiekkojoukkueiden fanibussit on hyviä paikkoja tavata ihmisiä. Yleensäkin jääkiekko-ottelut on miehiä pullollaan. Toki suuri osa varattuja, mutta on siellä sinkkujakin ja eri ikäisiä.
Parhaat vaan kelpaa ja valitaan kuin karkkikaupassa. Vihaan naisia