Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan, että kyllä hyviä miehiä on jäljellä kaikenikäisissä, mutta millaisia ja mistä niitä löytää?

Vierailija
01.08.2026 |

Olen kolmekymppinen ja ollut jo 7 vuotta sinkkuna pitkän parisuhteen päätettyä. Olen yrittänyt löytää uuden puolison käymällä eri tapahtumissa, nettideiteillä ja ihan vaan juttelemalla ihmisille, mutta ei vaan nappaa. En tavoittele ihmeellistä ulkonäköä tai ammattia, vaan tärkeintä on, että henkilön seurassa on hyvä olla, ja hän haluaa ymmärtää mulle tärkeitä asioita ja päinvastoin.

Aina kun joku hyvä löytyy, niin saan kuulla henkilön olevan varattu. En löydä yhtäkään sinkkua, jonka kanssa ajatukset menisivät yks yhteen. Alan oikeasti uskoa, että yhtään hyvää ei enää ole jäljellä omassa ikäluokassa. On vaan kaikenlaista perässä vedettävää hiihtäjää, jonka seurassa väsyn.

Täälläkin palstalla on sanottu, että kyllä hyviä miehiä löytyy kaikista ikäluokista. Mutta mitä tällä tarkoitetaan, ja mistä heidät löytää? Tunnetko jonkun hyvä kolmekymppisen (tai jotain 25-45 v väliltä) sinkun, ja millainen hän on tai missä hänet voisi tavata?

Vinkkejä kaivataan tositarkoituksella! Itse voin hoitaa puhumisen ja ulospyytämisen, jos vaan toinen osaa jotenkin viestittää, että on vapaa ja kiinnostunut!

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

> ei ole mitkään kovat kriteerit

Todellisuudessa erittäin tiukat kriteerit, jis 7 vuoden treffailujen ja muiden tapaamisten aikana ei yhtään kiinnostavaa.

Juurikin tämä.
"Ei kovat kriteerit" tarkoittaa, ettei tarvitse olla kalsarimalli ja miljonääri.
Todellisuudessa vain sieltä keskitason paremmalta puolelta olevat kiinnnostavat. Eli juuri ne miehet joita muutkin naiset haluavat.

Ja kerro vielä, miksi kukaan lähtökohtaisesti haluaisi puolison -ihan omien sanojesi mukaan "keskitason alapuolelta"? 

Öööhh, koska välittää tästä henkilöstä sellaisena kuin tämä on?😅😅

Vierailija
62/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muiden puolesta tietää mutta itseäni  koskien voin vastata että en ole löydettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet ovat usein löytäneet itselleen hyvän naisen taikka miehen. Kannattaa joskus katsoa peiliin ja pohtia että voiko tehdä itse joitain asioita toisin?

Vierailija
64/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on assyt menossa Helsingissä. Sieltä löytyy paljon fiksuja sinkkumiehiä.

Vierailija
65/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL Olet saavuttanut hienosti ikätasoasi vastaavan kehityksen.

x-25v en etsi parisuhdetta vaan pidän hauskaa

25-30v etsin parisuhdetta mutta vaatimukset kumppanille on absurdit

30-35v missä kaikki hyvät miehet on

35-40v nyt alkaa kaikki kelpaamaan, mutten kelpaa kenellekkään

40+ Kissa ja mt-lääkitys

Vastaus kysymykseesi on, että ne hyvät miehet löytyy menneisyydestäsi. Tulevaisuuden parisuhteesi mikäli sellaiseen päädyt on tyhjänpäiväistä on wt-draamaa.

Luuletko että kaikki paneskelevat ympäriinsä nuorena? Ei todellakaan. Minä olen halunnut parisuhteen 20+ lähtien. Keski-ikäisenä tapasin nykyisen mieheni. Ollaan oltu vuosia yhdessä.

Ihqua hopeadeittailua siis.

Mitä se on?

Se on keski-ikäisten parisuhteilua. Hopea-wt draamaa vanhuuden ajankuluksi. 

Se johda ikinä mihinkään, koska siinä on kaksi varautunutta yksilöä, jotka ei ikinä kasvaneet yhteen kuten ydinperhe.

Feminismikasvatus paskoo tehokkaasti mahdollisuudet ylläpitää tällaista ylemmän tason parisuhdetta.

Parisuhteilua? Me asumme yhdessä. Minulla on lapsi aikaisemmasta avioliitosta. Elämme niin kuin muutkin parisuhteessa olevat.

Elät siis kuten muutkin wt-uusperheet.

Ei se muuta suhdettasi oikeaksi parisuhteeksi, koska olet jo epäonnistuneiden kerhossa.

Vierailija
66/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saatavilla koska en halua parisuhdetta.

Vierailija
67/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tämän 7 vuotta yrittänyt löytää miestä?
Koska mahdollisuudet 23-vuotiaana vs 30-vuotiaana ovat kaksi aivan eri asiaa (naisen nuoruus ja vapaiden miesten määrä).
+-30v on ikävä kyllä se ikä kun naisilla alkaa biologinen kello tikittämään ja kunnolliset miehet viedään nopeasti, eli vapaita on oikeasti vähän.
Minä en osu haarukkaasi koska olen hieman yli 45v enkä välttämätä hyvä, mutta tuona aikana minut olisi voinut löytää harrastusten parista. Baareissa kävin harvoin koska en ylipäätään juo usein ja melkein kaikki kaverit olivat perheidensä luona. 40v eteenpäin sosiaalisia tapahtumia on ollut oikeastaan enemmän, koska kavereiden lapset alkoivat pärjäämään yksinkin ja osa pariskunnista erosi. Ruokakaupassa minut olisi tavannut useinkin, mutta olen huomannut, että etenkin naiset kulkevat arjessa "laput silmillä" sillä ajatuksella, että tutustumisen on tapahduttava jossain spesifissä tilanteessa ja aikana (Tinder/juhlat, kaunis kesäpäivä, jne). Tämä on ehkä naisten suuri kompastuskivi; monikin on sitä mieltä, että ain kevät ja kesä ovat pariutumisaikaa, arki on arkea ja harrastuksissa ollaan harrastamassa - ja miehen pitää vain tupsahtaa jostain luokse, eli miehen on tehtävä aloite.
Jos nyt jotain neuvoa voi antaa niin ole aktiivinen ja liikkeellä silä asenteella, ettei ole väliä missä ja milloin miehen tapaat., kunhan juttu lähtee alkuun. Mitään ei häviä siinä jos juttele hetken niitä näitä miehen kanssa joka paljastuu varatuksi.

Miten se juttu sitten lähtisi alkuun? Näin naisena kysyn, miten miehiä pitäisi tai voisi siellä ruokakaupassa lähestyä? Katsonko ostoskoriasi ja kysyn syötkö paljon sitä ja tätä?

Tämän minäkin haluaisin tietää!

Ap

Ihan miten vaan. Kaikki naisen lähestymiset ovat positiivisia.

M44

Aivan. Miehet eivät ole samanlaisia kusipäitä kuin naiset. 

Vierailija
68/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mieluiten törmäisin heihin livenä, kun netissä. Livenä pystyy heti arvioimaan, että millainen fiilis toisen seurassa on, ja ei tarvitse kuluttaa aikaa niihin kaikkiin "mitä teet kesänä? Miten sun päivä on mennyt?"-viesteihin.

Ap

Sama.

Vierailija
69/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saatavilla koska en halua parisuhdetta.

Näinhän se sinkuilla yleensä on. Tai jos halutaan, niin pitää olla valmiiksi 100 % yhteensopivat elämäntavat ja suhteen tuoda pelkkää positiivista elämään. Ei säätöä tai mitään vaikeaa. 

Vierailija
70/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa erittäin tiukat kriteerit, jis 7 vuoden treffailujen ja muiden tapaamisten aikana ei yhtään kiinnostavaa.

Näistä seitsemästä vuodesta ekat pari meni erosta toipumiseen, sitten iski korona, enkä tavannut ketään missään. Nyt vasta pari vuotta olen alkanut aktiivisesti käydä paikoissa ja harrastaa.

Ja monta kiinnostavaa on tullut vastaan, mutta joko elämäntilanne tai -toiveet eivät natsanneet. Tai eivät olleet vapailla markkinoilla.

Joten ihan vaan rauha sinne!

Ap

ekat pari meni erosta toipumiseen…tämä kertookin jo paljon. 

Vierailija
71/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehenä ainoa julkinen paikka jossa vietän vähänkään pidempää aikaa taitaa olla ruokakauppa ja kaikki tuntuvat kulkevat siellä laput silmillä. Ravintoloissa tulee käytyä harvoin ja naiset ovat useimmiten porukoissa, joita ainakaan itse eikä moni muukaan halua tai kehtaa lähestyä.

Tuttavapiirin sinkkumiehet taitavat viettää pääasian vapaa-ajasta mökeillänsä.

Mitä tarkoittaa perässävedettävä hiihtäjä, mies joka ei tee aloitetta ja/tai osaa päättää/ehdottaa asioita?

Ainoa tapa, että alkaisin randomisti juttelemaan tuntemattoman kanssa ruokakaupassa olisi joko se, että molemmat on ostamassa samaa, jotain harvinaisempaa tuotetta, tai huomaan henkilöllä olevan joku paita tai muu juttu, josta käy ilmi sama kiinnostuksen kohde (bändi, järjestö, työpaikka yms). Mutta jos on pukeutunut täysin neutraalisti, eikä henkilössä ole mitään mihin tarttua, niin en sitten kyllä osaisi keskustelua aloittaa.

Ap

Vierailija
72/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kahlasin tinderiä viisi vuotta. Muutamat viestit ja nopeasti tapaamaan kasvotusten. Treffejä varmasti kolminumeroinen määrä ja paljon lyhyitä tapailuja. Lopulta löytyi sopiva hyvä mies.

Vierailija
73/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä seitsemästä vuodesta ekat pari meni erosta toipumiseen, sitten iski korona, enkä tavannut ketään missään. Nyt vasta pari vuotta olen alkanut aktiivisesti käydä paikoissa ja harrastaa.

Ja monta kiinnostavaa on tullut vastaan, mutta joko elämäntilanne tai -toiveet eivät natsanneet. Tai eivät olleet vapailla markkinoilla.

Ap

Minkälainen elämäntilanne kiinnostavalla miehellä on jo hän ei sinulle kelpaa? 😅

Vierailija
74/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytää uuden puolison😂😂😂😂

Sitä et tässä nykymaailmassa saa😂😂😂

Sukupuolet eivät tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja ne suhteet voi olla mitä monimuotoisempia. Super ahdistava ajatuskin, jos kotona pitäisi leikkiä jotain roolileikkiä. Käsikirjoitettua roskaa, jossa pitää se oma rooli näytellä Oscarin arvoisesti ja opetella ulkoa se toista miellyttävä käytös. 

Tätä olen itsekin ajatellut ja sit kun oletetaan että toinen on täydellinen ja asetetaan tiettyjä odotuksia😅😂

Vierailija
75/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kahlasin tinderiä viisi vuotta. Muutamat viestit ja nopeasti tapaamaan kasvotusten. Treffejä varmasti kolminumeroinen määrä ja paljon lyhyitä tapailuja. Lopulta löytyi sopiva hyvä mies.

Ihankuin joku alelaarin kahlausta 😂😂😂😂🤣🤣🤣

Vierailija
76/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olet 30 v. Sinkkuna 7 v. Ja sitä ennen PITKÄSSÄ parisuhteessa? 

Kummallinen käsitys nykyään pitkästä suhteesta.

Olen kolmekymppinen, en kolmekymmentä! Nyt luetun ymmärtäminen kunniaan!

Ap

Miten vain mutta mikä on sinulle pitkä parisuhde, ajallisesti siis? Sivusta. 

9 vuotta on minusta pitkä aika. Ja sen verran edellinen suhteeni kesti.

Ap

Vierailija
77/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkälainen elämäntilanne kiinnostavalla miehellä on jo hän ei sinulle kelpaa? 😅

Voihan olla vaikka pieniä lapsia ja se ei kaikille sovi.

Vierailija
78/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihankuin joku alelaarin kahlausta 😂😂😂😂🤣🤣🤣

Siltä se pääosin tuntuikin. 😅

Vierailija
79/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehenä ainoa julkinen paikka jossa vietän vähänkään pidempää aikaa taitaa olla ruokakauppa ja kaikki tuntuvat kulkevat siellä laput silmillä. Ravintoloissa tulee käytyä harvoin ja naiset ovat useimmiten porukoissa, joita ainakaan itse eikä moni muukaan halua tai kehtaa lähestyä.

Tuttavapiirin sinkkumiehet taitavat viettää pääasian vapaa-ajasta mökeillänsä.

Mitä tarkoittaa perässävedettävä hiihtäjä, mies joka ei tee aloitetta ja/tai osaa päättää/ehdottaa asioita?

Ainoa tapa, että alkaisin randomisti juttelemaan tuntemattoman kanssa ruokakaupassa olisi joko se, että molemmat on ostamassa samaa, jotain harvinaisempaa tuotetta, tai huomaan henkilöllä olevan joku paita tai muu juttu, josta käy ilmi sama kiinnostuksen kohde (bändi, järjestö, työpaikka yms). Mutta jos on pukeutunut täysin neutraalisti, eikä henkilössä ole mitään mihin tarttua, niin en sitten kyllä osaisi keskustelua aloittaa.

Ap

Vaikka: käytkö usein täällä?

Vierailija
80/134 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ekat pari meni erosta toipumiseen…tämä kertookin jo paljon. 

Oletko koskaan eronnut pitkästä suhteesta? Etpä taida olla. Jos olisit, ymmärtäisit paremmin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän