Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan, että kyllä hyviä miehiä on jäljellä kaikenikäisissä, mutta millaisia ja mistä niitä löytää?

Vierailija
01.08.2026 |

Olen kolmekymppinen ja ollut jo 7 vuotta sinkkuna pitkän parisuhteen päätettyä. Olen yrittänyt löytää uuden puolison käymällä eri tapahtumissa, nettideiteillä ja ihan vaan juttelemalla ihmisille, mutta ei vaan nappaa. En tavoittele ihmeellistä ulkonäköä tai ammattia, vaan tärkeintä on, että henkilön seurassa on hyvä olla, ja hän haluaa ymmärtää mulle tärkeitä asioita ja päinvastoin.

Aina kun joku hyvä löytyy, niin saan kuulla henkilön olevan varattu. En löydä yhtäkään sinkkua, jonka kanssa ajatukset menisivät yks yhteen. Alan oikeasti uskoa, että yhtään hyvää ei enää ole jäljellä omassa ikäluokassa. On vaan kaikenlaista perässä vedettävää hiihtäjää, jonka seurassa väsyn.

Täälläkin palstalla on sanottu, että kyllä hyviä miehiä löytyy kaikista ikäluokista. Mutta mitä tällä tarkoitetaan, ja mistä heidät löytää? Tunnetko jonkun hyvä kolmekymppisen (tai jotain 25-45 v väliltä) sinkun, ja millainen hän on tai missä hänet voisi tavata?

Vinkkejä kaivataan tositarkoituksella! Itse voin hoitaa puhumisen ja ulospyytämisen, jos vaan toinen osaa jotenkin viestittää, että on vapaa ja kiinnostunut!

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> ei ole mitkään kovat kriteerit

Todellisuudessa erittäin tiukat kriteerit, jis 7 vuoden treffailujen ja muiden tapaamisten aikana ei yhtään kiinnostavaa.

Juurikin tämä.
"Ei kovat kriteerit" tarkoittaa, ettei tarvitse olla kalsarimalli ja miljonääri.
Todellisuudessa vain sieltä keskitason paremmalta puolelta olevat kiinnnostavat. Eli juuri ne miehet joita muutkin naiset haluavat.

Vierailija
22/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet 30 v. Sinkkuna 7 v. Ja sitä ennen PITKÄSSÄ parisuhteessa? 

Kummallinen käsitys nykyään pitkästä suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut antaa mahdollisuuden ei niin lupaavalle tyypille? Sen sijaan, että antaisimme itsemme kiinnostua lupaavasta, mutta myös inhimillisiä puutteita omaavasta henkilöstä, jäämme mieluummin odottamaan jotakuta täydellisempää.

Minulla on ystävä joka deittailee ja jokaisen treffien jälkeen hänellä on pitkä lista siitä missä kaikessa se toinen on epäonnistunut. Ollaan koetettu hånelle sanoa, että antaa nyt vähän sitä armoa, kun ei itsekään ole mitenkään virheetön. No, ehkä hän ei tosissaan sitä seuraa haluaa, ehkä se johtuu enemmänkin pelosta, että ne omat viat ja puutteet tulee liian näkyväksi. Mikään ei riitä, kun ei kelpaa itselleen. 

Vierailija
24/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL Olet saavuttanut hienosti ikätasoasi vastaavan kehityksen.

x-25v en etsi parisuhdetta vaan pidän hauskaa

25-30v etsin parisuhdetta mutta vaatimukset kumppanille on absurdit

30-35v missä kaikki hyvät miehet on

35-40v nyt alkaa kaikki kelpaamaan, mutten kelpaa kenellekkään

40+ Kissa ja mt-lääkitys

Vastaus kysymykseesi on, että ne hyvät miehet löytyy menneisyydestäsi. Tulevaisuuden parisuhteesi mikäli sellaiseen päädyt on tyhjänpäiväistä on wt-draamaa.

Vierailija
25/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ Kissa ja mt-lääkitys

Vastaus kysymykseesi on, että ne hyvät miehet löytyy menneisyydestäsi. Tulevaisuuden parisuhteesi mikäli sellaiseen päädyt on tyhjänpäiväistä on wt-draamaa.

Luuletko että kaikki paneskelevat ympäriinsä nuorena? Ei todellakaan. Minä olen halunnut parisuhteen 20+ lähtien. Keski-ikäisenä tapasin nykyisen mieheni. Ollaan oltu vuosia yhdessä.

Vierailija
26/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki heitä on ja vapaanakin  mutta sitten toinen asia, että haluaako ennenaikaisesti vanhentua jonkun nyrpistelevän luokittelijan kanssa. Oletko sinä ns. "laadukas" ja onko paukkuja odottaa tuota myös toiselta. Täällä kysyttynä, toisiamme tuntematta. 

Vierailija
27/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ Kissa ja mt-lääkitys

Luuletko että kaikki paneskelevat ympäriinsä nuorena? Ei todellakaan. Minä olen halunnut parisuhteen 20+ lähtien. Keski-ikäisenä tapasin nykyisen mieheni. Ollaan oltu vuosia yhdessä.

Ihqua hopeadeittailua siis.

Vierailija
28/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että vedät puoleesi varattuja kertoo siitä mitä tavoittelet, miehen on oltava hyvä kun se on jonkun ”oma”. Todellisuudessa parisuhteissa on ihan paskoja kumppaneita. 

Vierailija
29/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut että niitä on lähes joka puolella :D Oon tosin itse niin sinkkuuteen identifioitunut että en tiedä osaisinko ikinä olla parisuhteessa. Kevyempää tapailua ollut mutta parisuteessa en ikinä ole ollut. N30+

Vierailija
30/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Miksi sotkisin tasapainossa olevan elämäni juuri sinun takia? 

Vierailija
31/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ Kissa ja mt-lääkitys

Mitä se on?

Vierailija
32/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannut että niitä on lähes joka puolella :D Oon tosin itse niin sinkkuuteen identifioitunut että en tiedä osaisinko ikinä olla parisuhteessa. Kevyempää tapailua ollut mutta parisuteessa en ikinä ole ollut. N30+

Olet jäänyt siis hieman jälkeen ikätasoasi vastaavasta kehityksestä.

Vierailija
33/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä? Ei löydy. Suomessa valitettavasti on hyvin vähän yli 6 metrisiä miehiä, joilla on kuusinumeroinen palkka, sixpäkki ja kuuden metrin välineet. Ei Suomessa ole kuin paskoja miehiä.

Vierailija
34/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ Kissa ja mt-lääkitys

Olisko pitänyt sanoa myös että olin avioliitossa ja on lapsi eksän kanssa. Avioeron jälkeen on ollut muutama parisuhde. Nykyinen mies on se oikea.

Vierailija
35/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tämän 7 vuotta yrittänyt löytää miestä?
Koska mahdollisuudet 23-vuotiaana vs 30-vuotiaana ovat kaksi aivan eri asiaa (naisen nuoruus ja vapaiden miesten määrä).
+-30v on ikävä kyllä se ikä kun naisilla alkaa biologinen kello tikittämään ja kunnolliset miehet viedään nopeasti, eli vapaita on oikeasti vähän.
Minä en osu haarukkaasi koska olen hieman yli 45v enkä välttämätä hyvä, mutta tuona aikana minut olisi voinut löytää harrastusten parista. Baareissa kävin harvoin koska en ylipäätään juo usein ja melkein kaikki kaverit olivat perheidensä luona. 40v eteenpäin sosiaalisia tapahtumia on ollut oikeastaan enemmän, koska kavereiden lapset alkoivat pärjäämään yksinkin ja osa pariskunnista erosi. Ruokakaupassa minut olisi tavannut useinkin, mutta olen huomannut, että etenkin naiset kulkevat arjessa "laput silmillä" sillä ajatuksella, että tutustumisen on tapahduttava jossain spesifissä tilanteessa ja aikana (Tinder/juhlat, kaunis kesäpäivä, jne). Tämä on ehkä naisten suuri kompastuskivi; monikin on sitä mieltä, että ain kevät ja kesä ovat pariutumisaikaa, arki on arkea ja harrastuksissa ollaan harrastamassa - ja miehen pitää vain tupsahtaa jostain luokse, eli miehen on tehtävä aloite.
Jos nyt jotain neuvoa voi antaa niin ole aktiivinen ja liikkeellä silä asenteella, ettei ole väliä missä ja milloin miehen tapaat., kunhan juttu lähtee alkuun. Mitään ei häviä siinä jos juttele hetken niitä näitä miehen kanssa joka paljastuu varatuksi.

Miten se juttu sitten lähtisi alkuun? Näin naisena kysyn, miten miehiä pitäisi tai voisi siellä ruokakaupassa lähestyä? Katsonko ostoskoriasi ja kysyn syötkö paljon sitä ja tätä?

Vierailija
36/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jäänyt siis hieman jälkeen ikätasoasi vastaavasta kehityksestä.

En koe sitä niin :) Ei oo mitään "yksi sopii kaikille" elämänpolkua. Päinvastoin haluan elää elämäni just omalla tavalla sillä muuten se olisi näyttelemistä. Tiedän että tarkoituksesi oli loukata, mutta ei osunut 💗 Rakkautta päivääsi! 😘 N30+

Vierailija
37/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut antaa mahdollisuuden ei niin lupaavalle tyypille? Sen sijaan, että antaisimme itsemme kiinnostua lupaavasta, mutta myös inhimillisiä puutteita omaavasta henkilöstä, jäämme mieluummin odottamaan jotakuta täydellisempää.

Tämä! Ap odottaa sitä täydellistä, eli klassinen nirsous vain kyseessä.

Et siis lukenut aloitusta. En vaadi kuuta taivaalta, mutta vaadin, että toisen vierellä on hyvä olla. Näköjään sitäkään ei saisi vaatia.

Vierailija
38/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä saa lähestyä ihan vapaasti haluamallaan tavalla. Miehet ei koe naisen lähestymistä ahdisteluna vaan ovat siitä hyvin iloisia.

Vierailija
39/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet 30 v. Sinkkuna 7 v. Ja sitä ennen PITKÄSSÄ parisuhteessa? 

Kummallinen käsitys nykyään pitkästä suhteesta.

Olen kolmekymppinen, en kolmekymmentä! Nyt luetun ymmärtäminen kunniaan!

Ap

Vierailija
40/97 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tämän 7 vuotta yrittänyt löytää miestä?
Koska mahdollisuudet 23-vuotiaana vs 30-vuotiaana ovat kaksi aivan eri asiaa (naisen nuoruus ja vapaiden miesten määrä).
+-30v on ikävä kyllä se ikä kun naisilla alkaa biologinen kello tikittämään ja kunnolliset miehet viedään nopeasti, eli vapaita on oikeasti vähän.
Minä en osu haarukkaasi koska olen hieman yli 45v enkä välttämätä hyvä, mutta tuona aikana minut olisi voinut löytää harrastusten parista. Baareissa kävin harvoin koska en ylipäätään juo usein ja melkein kaikki kaverit olivat perheidensä luona. 40v eteenpäin sosiaalisia tapahtumia on ollut oikeastaan enemmän, koska kavereiden lapset alkoivat pärjäämään yksinkin ja osa pariskunnista erosi. Ruokakaupassa minut olisi tavannut useinkin, mutta olen huomannut, että etenkin naiset kulkevat arjessa "laput silmillä" sillä ajatuksella, että tutustumisen on tapahduttava jossain spesifissä tilanteessa ja aikana (Tinder/juhlat, kaunis kesäpäivä, jne). Tämä on ehkä naisten suuri kompastuskivi; monikin on sitä mieltä, että ain kevät ja kesä ovat pariutumisaikaa, arki on arkea ja harrastuksissa ollaan harrastamassa - ja miehen pitää vain tupsahtaa jostain luokse, eli miehen on tehtävä aloite.
Jos nyt jotain neuvoa voi antaa niin ole aktiivinen ja liikkeellä silä asenteella, ettei ole väliä missä ja milloin miehen tapaat., kunhan juttu lähtee alkuun. Mitään ei häviä siinä jos juttele hetken niitä näitä miehen kanssa joka paljastuu varatuksi.

Miten se juttu sitten lähtisi alkuun? Näin naisena kysyn, miten miehiä pitäisi tai voisi siellä ruokakaupassa lähestyä? Katsonko ostoskoriasi ja kysyn syötkö paljon sitä ja tätä?

Tämän minäkin haluaisin tietää!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme