Laihdutin 22 kg pelkillä pussipirtelöillä
Laihdutus kesti 14 viikkoa ja söin sen aikana pelkkiä pussipirtelöitä. Join melkein pelkästään vettä ja vichyä, lisäksi muutaman kerran kupin mustaa kahvia kun olin jossain kylässä. Laihtuminen oli helppoa ja halpaa kuin saippua, kun sain pussit hyvästä tarjouksesta. Olo pysyi koko ajan hyvänä enkä kärsinyt nälästä tai mieliteoista ensimmäisen päivän jälkeen. Kyllä nyt tuntuu hyvältä kun peilistä näkyy ihan erilainen kroppa kuin ennen!
Kommentit (221)
Minäkin haluaisin mainostaa omaa Diettiäni.
Osta Trendcalor jauhetta ja laihdu jopa 8kg viikossa.
Minulla ja parilla ystävälläni toimi loistavasti. suosittelen.
Vain 238e Kuukaudessa. Neljän vuoden sopimuksella. Ensimmäinen päivä veloituksetta.
Muistakaa yksi asia.
Älkää syökö vähemmän ja kevyemmin älkääkä missään tapauksessa liikkuko turhaan. Painonne voi pudota!!!
Vierailija kirjoitti:
Jojolaihdutusta on turha pelätä. Se on varmasti epäterveellisempää kuin pysyä koko ajan normaalipainoisena, mutta onko se välttämättä yhtä epäterveellistä kuin pysyä jatkuvasti lihavana?
Jojolaihdutuksen huono puoli on, että joka kera lihoo enemmän kuin lähtöpaino ja menettää lihasta.
Olen kyllä parhaiten laihtunut terveellisellä ruualla. Jopa melko suurilla annoksilla.
Ei tarvitse jättää kokonaan pois kuin sokeri, alkoholi, vehnä, peruna ja soija.
Tule raportoimaan vaikka 5 vuoden päästä mikä on tilsu. Yleensä tuolla systeemillä paino tulee takaisin korkojen kera, mutta toki toivon että sinulle ei niin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jojolaihdutusta on turha pelätä. Se on varmasti epäterveellisempää kuin pysyä koko ajan normaalipainoisena, mutta onko se välttämättä yhtä epäterveellistä kuin pysyä jatkuvasti lihavana?
Jojolaihdutuksen huono puoli on, että joka kera lihoo enemmän kuin lähtöpaino ja menettää lihasta.
Noin käy osalle jojolaihduttajista, mutta entä sitten? Kuinka moni niistä lihavista jotka ei laihduta jatkaa lihomistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi ja rasvaprosentti ei kerro kaikkea. Tutkimuksissa on todettu, että aiemmin laihduttaneilla lihavilla rasva on kertynyt vähemmän haitallisiin paikkoihin kuin niillä, jotka eivät ole laihduttaneet aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tule raportoimaan vaikka 5 vuoden päästä mikä on tilsu. Yleensä tuolla systeemillä paino tulee takaisin korkojen kera, mutta toki toivon että sinulle ei niin käy.
Lihavuusleikkaus on ainoa keino, jolla todennäköisyys pysyvään painonpudotukseen on suhteellisen korkea. Kaikki muut laihdutusmenetelmät johtaa todennäköisesti siihen, että pudotetut kilot tulee takaisin korkojen kera, eikä VLCD ole sen suhteen poikkeus.
Laihdutuksen jälkeinen lihominen ei kuitenkaan ole mikään väistämätön luonnonlaki, joten ei kannata luovuttaa. Kannattaa kuitenkin tiedostaa, että suurin työ on vasta edessä sen jälkeen kun tavoitepaino on saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut hyvästä saavutuksesta! Älä anna kateellisten puheiden häiritä. Harvalla riittää itsekuria tuollaiseen urakkaan.
Mitä tuon pussikeittovaiheen jälkeen tapahtuu siirryttäessä tavalliseen ruokaan?
Mulla on mennyt jo puolitoista vuotta ja olen 2 kg sinua jäljessä.
Eri tavalla teen. Pussipirtelöt ei vie nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä parhaiten laihtunut terveellisellä ruualla. Jopa melko suurilla annoksilla.
Ei tarvitse jättää kokonaan pois kuin sokeri, alkoholi, vehnä, peruna ja soija.
Eikä tarvitse jättää alkoholiakaan pois, jos vaihtaa loputkin viljat niihin. Viiniä voi juoda pullollisenkin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut hyvästä saavutuksesta! Älä anna kateellisten puheiden häiritä. Harvalla riittää itsekuria tuollaiseen urakkaan.
Mitä tuon pussikeittovaiheen jälkeen tapahtuu siirryttäessä tavalliseen ruokaan?
Nesteet tulee takaisin, minkä takia paino nousee n. 2-5 kg ilman varsinaista lihomista. Loput on itsestä kiinni.
Multa lähti 26 kiloa puolessa vuodessa, kun lisäsin kaaliraastetta aterioihini ja vähensin rasvan käyttöä. Niin ja aamupuuro vaihtui lähes kokonaan keitettyihin kanamuniin.
Eli sain syödä enemmän ja rahaakin säästyi.
Minäkin laihduttaisin nutriletin pussikuurilla jolla saa olla sen 2 viikkoa, tiedän että sillä laihtuu hyvin, mutta se on rikkaille. 2 päivän pussit maksaa 20 euroa eli mulla pitäisi opiskelijana olla laittaa se 300 e niihin hemmetin pusseihin. Pitäiskö silti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt jo puolitoista vuotta ja olen 2 kg sinua jäljessä.
Eri tavalla teen. Pussipirtelöt ei vie nälkää.
Oletko koittanut syödä pussipirtelöitä kauankin? Nälkä hellittää monilla vasta muutaman päivän jälkeen ja joillain siihen voi mennä viikkokin. Senkin jälkeen voi tulla pientä näläntunnetta tai yksittäisiä isompia nälänpuuskia, etenkin jos ei syö kaikkia ohjeiden mukaisia annoksia tasaisesti pitkin päivää.
Kaikilla nälkä ei hellitä koskaan, ja jos kuulut siihen joukkoon, pussipirtelödieetti on sinulle kidutusta. Onneksi laihtuminen onnistuu monella eri tavalla, jotta kenenkään ei tarvitse lyödä hanskoja naulaan jos joku tapa ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laihduttaisin nutriletin pussikuurilla jolla saa olla sen 2 viikkoa, tiedän että sillä laihtuu hyvin, mutta se on rikkaille. 2 päivän pussit maksaa 20 euroa eli mulla pitäisi opiskelijana olla laittaa se 300 e niihin hemmetin pusseihin. Pitäiskö silti.
Pitäisi
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla 4 päivän pussit maksaa 27 € ja ne on säännöllisen epäsäännöllisesti tarjouksessa, joten halvemmallakin saa jos malttaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Multa lähti 26 kiloa puolessa vuodessa, kun lisäsin kaaliraastetta aterioihini ja vähensin rasvan käyttöä. Niin ja aamupuuro vaihtui lähes kokonaan keitettyihin kanamuniin.
Eli sain syödä enemmän ja rahaakin säästyi.
Valehtelet, ellei lähtöpainosi ollut suunnilleen 300 kilon luokkaa.
Ei kestävä tapa, lihot 100% varmasti uudestaan. Minä en lihonut koska en polttanut lihaksia energiaksi vaan treenasin niitä.
Siksi suositellaan, että tavalliseen ruokavalioon siirrytään vähitellen useiden viikkojen kuluessa. Aluksi voi korvata yhden pussipirtelön päivässä pienehköllä proteiini- ja kasvispitoisella aterialla, ja siitä sitten vähitellen lisätä oikean ruuan osuutta ja kaloreiden määrää kunnes päästään pysyvään ruokavalioon.