Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 22 kg pelkillä pussipirtelöillä

Vierailija
28.07.2026 |

Laihdutus kesti 14 viikkoa ja söin sen aikana pelkkiä pussipirtelöitä. Join melkein pelkästään vettä ja vichyä, lisäksi muutaman kerran kupin mustaa kahvia kun olin jossain kylässä. Laihtuminen oli helppoa ja halpaa kuin saippua, kun sain pussit hyvästä tarjouksesta. Olo pysyi koko ajan hyvänä enkä kärsinyt nälästä tai mieliteoista ensimmäisen päivän jälkeen. Kyllä nyt tuntuu hyvältä kun peilistä näkyy ihan erilainen kroppa kuin ennen! 

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia ja kestävämpiä tuloksia saa, kun opettelee terveet elintavat mitkä pystyy ylläpitämään lopun elämäänsä ja niillä laiduttaa.

Vierailija
2/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko elää pussikeitoilla loppuelämäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hyvästä saavutuksesta! Älä anna kateellisten puheiden häiritä. Harvalla riittää itsekuria tuollaiseen urakkaan.

Vierailija
4/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä. Minä olen laihtunut kahdessa kuukaudessa 10 kiloa korjaamalla ruokavaliota. Lisäsin proteiinia ja hiilarit minimiin. Ei nälkää, vatsakipuja, turvotusta tai väsymystä.

Voin niin hyvin, että näin tulen syömään jatkossakin.

Vierailija
5/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä. Minä olen laihtunut kahdessa kuukaudessa 10 kiloa korjaamalla ruokavaliota. Lisäsin proteiinia ja hiilarit minimiin. Ei nälkää, vatsakipuja, turvotusta tai väsymystä.

Paras sinäkin sanomaan vaivaisella 2 kk kokemuksella 😁

Vierailija
6/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on. Et sinä niitä pussipirtelöitä voi loputtomiin syödä. Vähähiilihydraattista ruokavaliota sen sijaan on helppo elämäntapa.

Vierailija
7/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on. Et sinä niitä pussipirtelöitä voi loputtomiin syödä. Vähähiilihydraattista ruokavaliota sen sijaan on helppo elämäntapa.

Vähähiilihydraattinen ruokavalio*

Vierailija
8/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei edes kuvittele että niitä puaaipirtelöitä vedettäisiin lopun ikää. Ja vaikka se karppaus tuntuu lyhyellä 2 kk kokemuksella hyvältä, tuskin montaa vuotta ennen kuin liityt kaikkien muiden entisten karppajien joukkoon, kun ei se olekaan niin helppoa ja hauskaa kuin kuvittelet. 

Vierailija
9/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi verensokeri on palautunut normaalilukemiin.

Vierailija
10/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuitko säilyttämään lihasmassasi? Jos et niin jatkossa lepokulutuksesi on entistä pienempi eli riski lihomiseen aikaisempaa suurempi. Lihakset kuluttaa levossakin, rasva ei.

Vierailija
11/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei edes kuvittele että niitä puaaipirtelöitä vedettäisiin lopun ikää. Ja vaikka se karppaus tuntuu lyhyellä 2 kk kokemuksella hyvältä, tuskin montaa vuotta ennen kuin liityt kaikkien muiden entisten karppajien joukkoon, kun ei se olekaan niin helppoa ja hauskaa kuin kuvittelet. 

Karppaus on eri kuin vähähiilihydraattinen ruokavalio. Ihan normi ruokaahan tässä syödään. Proteiinia syön enemmän. Siinä se suurin muutos entiseen.

Vierailija
12/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempia ja kestävämpiä tuloksia saa, kun opettelee terveet elintavat mitkä pystyy ylläpitämään lopun elämäänsä ja niillä laiduttaa.

Näin on. Dieetit ovat typeriä.

Vierailija
13/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 3 vuoden kokemus. Riittääkö?

Vierailija
14/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdessä päivässä  loppuu mieliteot, niin kai ne olisivat voineet loppua ilman pussipirtelöitäkin. 

Vierailija
15/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
16/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuitko säilyttämään lihasmassasi? Jos et niin jatkossa lepokulutuksesi on entistä pienempi eli riski lihomiseen aikaisempaa suurempi. Lihakset kuluttaa levossakin, rasva ei.

Naisilla ei muutenkaan paljoa lihaksia ole. Miehille tuollainen pussipirtelö ei pitkässä juoksussa sovi.

Vierailija
17/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pussipirillä....

ÖÖö. Nyt nukkumaan. 

Vierailija
18/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin 25 vuoden kokemuksella son, että ihan helppoa on. Sekoitatko vhh:n sen tiukimpaan muotoon, ketoon? Sitä ei ole alunperin tarkoitettukaan loppuelämän ruokavalioksi, vaan alkuvaiheen kalibroinniksi, hiilaririippuvuuden poistoon. Jokainen laihtukoon millä keinolla haluaa, ei kuitenkaan tarvitse alkaa mollaamaan toisten valintoja ja kokemuksia.

Vierailija
19/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei muutenkaan paljoa lihaksia ole. Miehille tuollainen pussipirtelö ei pitkässä juoksussa sovi.

Onko tämä vitsi? Naisilla on yhtälailla lihakset kuin miehelläkin ja on todella tärkeää huolehtia lihaskunnosta ja -massasta.

Vierailija
20/71 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kaikissa pikadieeteissä on se "ongelma", et aluksi paino putoaa, nopeastikin. Sitten se ylipaino lopulta palaa takaisin, pikkuhiljaa. Eli sitä jojoilua.

Pitää miettiä, mistä se ylipaino on tullut - liiasta herkuista, liian vähäisestä liikunnasta vai molemmista? 

Suosittelen kyllä syömään kuitua, et suolisto toimii (ja juomaan vettä/muuta nestettä, ei alkoa). Ikää kun tulee, niin runsasproteiinisella ruokavaliolla alkaa tulee paksusuolen divertikkelitä. Niitä nyt tulee joka tapauksessa, iän myötä, mutta turha kiihdyttää niiden muodostumista. Eihän sitä nuorena käsitä. Se ilmenee sitten myöhemmin outoina vatsakipuina yms. 

Eli ne hiilarit kannattaa ottaa kuituna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän