Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 2 viikkoa syönyt niin terveellisesti kuin ihminen voi

Vierailija
23.07.2026 |

Ja paino ei oo laskenut grammaakaan :( Motivaatio kyllä horjuu. Oon siis syönyt kasviksia, kanaa, kalaa, marjoja, vähän täysjyväviljaa  vähän hedelmiä ja rahkaa. Säännölliset ruoka-ajat ja vettä reilusti. En vaan tajua.

Kommentit (179)

Vierailija
161/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon siis keski-ikäinen nainen ja n. 8-10 kg pitäis saada pois. Joka paikassa aina sanotaan että pitää syödä tarpeeksi että paino putoaa ja ettei lihasmassa katoa niin oon sitten yrittänyt syödä reiluja annoksia just kanaa ja kasviksia. Mutta ei kai se tässä iässä enää päde. Mutta ennen tätä dieettiä söin paljon vähemmän ja harvemmin ja silti paino vaan nousi, toki herkkuja on mennyt. Nyt oon 2 viikon aikana ottanu pari karkkia en muuta. Ap

Täällä sama projekti, 10 kg pudotettavaa ja ikääkin jo 60 v. olen syöttänyt tekoälylle aina aterian jälkeen tarkkaan mitä olen syönyt ja kuinka paljon  ja se laskee kalorit. Antaa myös ehdotuksia ja annoskoon loppupäiväksi kun olen ilmoittanut mikä on päivän maksimikalirir  mitä voin käyttää. Jos olen liikkunut paljon laskee myös sen kulutuksen. Aloitin kolmisen viikkoa sitten, vaa’ lla en ole käynyt kun olen reissussa, mutta huomaan jo itse että housut vyötäröstä löysemmät.

Vierailija
162/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puhutaan nykyään korkeista kortisolitasoista ja neurosysteemin epäbalanssista laihdutuksen vaikeuttajana . Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja kova stressi laittaa elimistön pitämään kovemmin kiinni ylimääräisistä kiloista. Mitä mieltä olette tai onko kokmuksia  tästä? Itse olen valmis uskomaan tähän jonkun verran. Jos kuitenkin pitää kiinni ruokavaliosta ja johdonmukaisesti jatkaa sitä pidemmän ajan, niin pakko kai se paino on lähteä laskuun energiavajeessa. Right? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet syönyt liikaa. Ei voi syödä laihduttaessa paljoa, vaikka söisikin ns terveellisesti. Laske kalorit ja ne alle 1600 päivässä. Max neljä ateriaa päivässä.  Joka ikinen kalori pitää kirjata ylös. Myös juomat, kastikkeet, leivänpäälliset ja ne leivät. 

Alle 1600 päivässä et laihdu, ellet ole 190cm 120kg mies, joku 160cm nainen niin sopiva kalorimäärä on 800-1000kcal päivässä jos haluaa laihtua.

Taas näitä itselleenkin valehtelijoiden valheita. Nämä jotka väittävät etteivät tyyliin syö mitään, valehtelevat silmät päästään! Eli syövät oikeasti ihan liikaa ja kertovat ympäriinsä ihan alankanttiin syömänsä kalorit! Tarkastin juuri, että 180 cm pitkä, 75 kg 35v mies tarvii 2344 kcal pitääkseen painoaan ja 2094 kcal laihtuakseen hieman, jos liikkuu kevyesti. Saman ikäinen nainen samalla kevyellä liikunnalla per vko, 170 cm 65 kg nainen tarvii painon pitääkseen 1893 kcal ja hieman pudottaakseen 1643 kcal. Elikä nuo on faktoja. Elikä ne jotka lihoavat ja eivät syö mitään, valehtelevat silmät päästään!

Vierailija
164/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö siis mitenkään paljon öljyjä, vaan vähän pannulle kanaa paistaessa (useimmiten paistan uunissa) tai loraus salaattiin. Niin kai se sitten on, että pitää vaan malttaa odottaa. Sitä vaan muistelee nuorempia aikoja, miten muutamankin päivän vähempi syöminen sai housut pyörimään jalassa. Nyt on tietysti rasvaa vyötäröllä ihan eri määrä. Kiitos kun ootte vastailleet! :) ap

No siinäpä sulle seuraava vaihe, lopeta kanan syönti ja siirrä se (vihreä) öljy kunnolliseen salaattiin, missä reippaasti hyvää merisuolaa. Laita mukaan vähän vaikka tabascoa niin ruuansulatus saa potkua.

Ymmärrä myös se, että liha sulaa ruuansulatuskanavassa jopa 72 tuntia eli olet käytännössä aivan tukossa, suolesi on oksettava kuin mätänevä tulppa, kun syöt sitä lihamoskaa. 

Ai liha sulaa noin huonosti.

Ei pidä ihan kaikkea vegaani-juttuja uskoa :)

Itse kuuntelen oloani ja huomaan kyllä että liha tuntuu raskaalta.

Johtunee ylensyönnistä ennemminkin. 

Karnivorina tietysti yrität selittää kaikki havainnot sopimaan käsitykseesi ("liha on ainoaa oikeaa ravintoa, se ei voi aiheuttaa ongelmia"). Muuta osoittavien tutkimusten täytyy olla väärässä. Täysin epätieteellinen lähestymistapa sinulla. 

Vierailija
165/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan pysty mitenkään laihtumaan pelkällä ruokavaliolla. Pakko on urheilla useita kertoja viikossa. Muuten en laihdu

kannattaa tarkistuttaa verensokerit voi olla piilevä sokeritauti taustalla. Minulla paljastui mieto versio, jossa kroppa ottaa kaikki sokerit heti talteen keskivartaloon. Käytännössä sain hikoilla joka päivä 2t ja olo oli riutunut, koska säästin syömisissä, niin lihakset ei saaneet sokeria ja kaikki varastoitui vatsan sisälle. Tilanne oli aika käsittämätön. Kärsin aliravitsemuksesta samalla kun kroppa lihoi keskivartalosta. Tyypillinen diabetestapaus lääkärin mielestä. En siis lihonut älyttömästi mutta läskiä oli kertynyt keskivartaloon ja liikuin ihan ammattiurheilijan tuntimäärillä viikossa. Kun sain insuliinia niin homma alkoi luistaa ja palauduin liikunnasta paremmin ja laihduin. Pömppä katos keskivartalolta nopeasti. Suomalaisill on paljon diabetesgeeniä ja sitä löytyi myös lapsiltani. 

Vierailija
166/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko aineenvaihdunta; suoli?

Vierailija
167/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon puhutaan nykyään korkeista kortisolitasoista ja neurosysteemin epäbalanssista laihdutuksen vaikeuttajana . Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja kova stressi laittaa elimistön pitämään kovemmin kiinni ylimääräisistä kiloista. Mitä mieltä olette tai onko kokmuksia  tästä? Itse olen valmis uskomaan tähän jonkun verran. Jos kuitenkin pitää kiinni ruokavaliosta ja johdonmukaisesti jatkaa sitä pidemmän ajan, niin pakko kai se paino on lähteä laskuun energiavajeessa. Right? 

Kyllä se vaikuttaa etenkin nyt heinäallergian aikana keho vain kerää nestettä ja älykello näyttää stressiä vain siitä että olen paikallani ja teen kävelyn esimerkiksi ja stressit katossa. Sykkeet liikkuu normaalisti kävellessä 94-105 tasolla, niin nyt kävellessä huitelee 120-130bpm, mikä on normaali juoksusyke. 

Teen nykyään allergia-aikana vain joka toinen päivä 2km kävelyn, koska keho rasittuu näin hyväkuntoisenakin liikaa tuosta. Sydän ihan käy kovilla etenkin helteiden aikana. Olen lihonut valtavasti. Tähän tosin vaikuttaa lihavuusgeenit. Henkilökohtainen lääkärini totesi että minun kaltaiselle geeniperimälle riittää puolet siitä proteiinimäärästä mitä suositellaan yleisesti ihmisille ja alle puolet hiilihydraateista. Kehoni kykenee sitomaan muita tehokkaammin ravintoa itseensä. Olen tietyllä tapaa laadukkaampi yksilö. 

Itäsuomalaista metsäaatelia. Ruokavalioksi periaatteessa pelkkää kalaa ja marjoja. Pitkään tutkittiin onko minulle ärtynt suoli tai syöpää, koska pienestä lapsesta asti olen kärsinyt ripulista. Kävi ilmi että elimistöni ei siedä näin ravinteikasta kamaa. Vähän sama lääkärin kertomana kuin kaataisi liikaa substraalia huonekasville. Menee liian tumman vihreäksi ja alkaa voida huonosti.  Nyt kun minulla on Pielisen alueen ruokavalio, voin todella hyvin. Kaikki arvot on hyvät ja älykello näyttää että olen 11 vuotta nuorempi verisuonistoltani ja sydämeltäni. Alkoholi ei sovi elimistölleni yhtään. Keho hylkii pienia annoksiakin monta päivää. Suolisto on niin herkkä näille solumyrkyille. Miksi kannabista ei laillisteta jo aikuisille ihmisille?

Vierailija
168/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keho vastustaa laihtumista mutta pysymällä siinä ruokavaliossa, se vastus murtuu. Kalorivaje aiheuttaa nälkää ja niin kuuluukin tapahtua. Nälkää voi vähentää syömällä oikein koostettuja aterioita, mutta varsinaiseen laihtumiseen vaikuttaa pitkän juoksun kalorivaje. Tehdään se sitten liikkumalla, syömällä vähemmän tai molemmilla. Piilokalorit ja palkintokalorit kannattaa karsia ensimmäisenä. Paras palkinto on terve keho. Ruokalusikallinen majoneesia on 150 kilokaloria. Kaupan majoneesipohjaisissa salaateissa on puolentoista aterian kalorit yhdssä rasiassa. Kolme palaa suklaata vastaa yhtä kananmunaa ja puoli levyä on reilun aterian kalorit. Puolessa levyssä on saman verran kaloreita kuin 2,5 kilossa tomaatteja ja kurkkua jopa 3,5 kiloa. Jos koostat broilerin minuuttipihveistä aterian, niin voit syödä neljä sellaista pihviä ja vielä kilon salaattia siihen puolikkaaseen suklaalevyyn verrattuna. Kehon vastustus murtuu syömällä paljon, eikä vähän. Sitä personaltrainerit toistavat ja se on ihan totta.

Vierailija
169/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet syönyt liikaa. Ei voi syödä laihduttaessa paljoa, vaikka söisikin ns terveellisesti. Laske kalorit ja ne alle 1600 päivässä. Max neljä ateriaa päivässä.  Joka ikinen kalori pitää kirjata ylös. Myös juomat, kastikkeet, leivänpäälliset ja ne leivät. 

Alle 1600 päivässä et laihdu, ellet ole 190cm 120kg mies, joku 160cm nainen niin sopiva kalorimäärä on 800-1000kcal päivässä jos haluaa laihtua.

Taas näitä itselleenkin valehtelijoiden valheita. Nämä jotka väittävät etteivät tyyliin syö mitään, valehtelevat silmät päästään! Eli syövät oikeasti ihan liikaa ja kertovat ympäriinsä ihan alankanttiin syömänsä kalorit! Tarkastin juuri, että 180 cm pitkä, 75 kg 35v mies tarvii 2344 kcal pitääkseen painoaan ja 2094 kcal laihtuakseen hieman, jos liikkuu kevyesti. Saman ikäinen nainen samalla kevyellä liikunnalla per vko, 170 cm 65 kg nainen tarvii painon pitääkseen 1893 kcal ja hieman pudottaakseen 1643 kcal. Elikä nuo on faktoja. Elikä ne jotka lihoavat ja eivät syö mitään, valehtelevat silmät päästään!

Lääketiede kyllä on toista mieltä. Taustalla on yleensä hoitamaton diabetes tai kilpirauhasvaiva. näitä on paljon suomalaisissa jotka ei jostain syystä tajua hoidatuttaa näitä vaivoja ja ihmettelevät kun maha kasvaa vaikka kuinka hiihtää ja syö liian vähän. Sitten ihmetellään kun on niin väsynyt ja riutunut olo ja rievotaan lisää sisukkaasti ja nukutaan huonosti kun kroppa on hätätilassa. Hermostolle vakava sairaus ja usein perinnöllinen nuo edellä mainitut. Sulla on taas nuoren yksinkertaisen nulikan aivotukset. Et sinä muuta mieltäsi vaikka läimisin isolla kirjalla päähän lääketieteellisiä faktoja, niin paksu on kallo saatanan. Sulla on päässä se vika. Sieltä lähdet muuttamaan itseäsi salonkikelpoiseksi meidän muiden ihmisten vuoksi. Sitten tajuat että myös itsesi vuoksi teet muutoksen parempaan päin. Tee muutos jo tänään ja voitat aikaa!

Vierailija
170/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaikuttaa etenkin nyt heinäallergian aikana keho vain kerää nestettä ja älykello näyttää stressiä vain siitä että olen paikallani ja teen kävelyn esimerkiksi ja stressit katossa. Sykkeet liikkuu normaalisti kävellessä 94-105 tasolla, niin nyt kävellessä huitelee 120-130bpm, mikä on normaali juoksusyke. 

Teen nykyään allergia-aikana vain joka toinen päivä 2km kävelyn, koska keho rasittuu näin hyväkuntoisenakin liikaa tuosta. Sydän ihan käy kovilla etenkin helteiden aikana. Olen lihonut valtavasti. Tähän tosin vaikuttaa lihavuusgeenit. Henkilökohtainen lääkärini totesi että minun kaltaiselle geeniperimälle riittää puolet siitä proteiinimäärästä mitä suositellaan yleisesti ihmisille ja alle puolet hiilihydraateista. Kehoni kykenee sitomaan muita tehokkaammin ravintoa itseensä. Olen tietyllä tapaa laadukkaampi yksilö. 

Itäsuomalaista metsäaatelia. Ruokavalioksi periaatteessa pelkkää kalaa ja marjoja. Pitkään tutkittiin onko minulle ärtynt suoli tai syöpää, koska pienestä lapsesta asti olen kärsinyt ripulista. Kävi ilmi että elimistöni ei siedä näin ravinteikasta kamaa. Vähän sama lääkärin kertomana kuin kaataisi liikaa substraalia huonekasville. Menee liian tumman vihreäksi ja alkaa voida huonosti.  Nyt kun minulla on Pielisen alueen ruokavalio, voin todella hyvin. Kaikki arvot on hyvät ja älykello näyttää että olen 11 vuotta nuorempi verisuonistoltani ja sydämeltäni. Alkoholi ei sovi elimistölleni yhtään. Keho hylkii pienia annoksiakin monta päivää. Suolisto on niin herkkä näille solumyrkyille. Miksi kannabista ei laillisteta jo aikuisille ihmisille?

Suomalaiset on satoja vuosia sitten syöneet paljon enenmmän kalaa kuin nykyään syödään. Hyvä jos kerran viikkoon kukaan syö nykyisin kalaa.

Vierailija
171/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvikset yleensä sulavat huonosti ja voivat ärsyttää vatsaa. Ne voivat sisältää ihan antiravinteiksi kutsuttuja ainesosia.

Kannattaisi varmaan opetella kasvisten käsittelyä ja esim. sitä mikä on oikea aika syödä kasviksia - syökö raakoja vai kypsiä - kasvissyöjiltä eikä lihansyöjiltä :D Jos haluat väärät ohjeet sellaisilta ihmisiltä jotka eivät ainakaan osaa syödä kasviksia, kuuntele toki karnivooreja. Mutta suurin osa maailman väestöstä osaa syödä kasviksia ihan oikein ja kasvissyöjät myös elävät keskimäärin paljon pidempään, kuin lihansyöjät. Tietty jos tieten tahtoen haluat täyttää pääsi valheinfolla siitä, että kannattaa syödä vaan proteiininpaskaa ja sokeria ja kaikki muu on myrkyllistä, sellaistakin misinfoa on saatavilla. Mutta totta se ei ole.

Se rasva juusto mitä laitat leivän päälle lihottaa. Ei se itse leipä. Samoin jos syöt koko pussin, 1-2 viipaletta on asiallinen määrä kerralla.

Totta kai sokerileipä lihottaa. Paljon fiksumpaa syödä vaikka ruokalusikallinen oliiviöljyä ja puoli kiloa kasviksia sekä suolaa, kuin yksi leipä voilla.

Leivässä ei ole sokeria vaan hitaasti energiaa vapauttavaa hiilihydraattia.

Elimistölle kaikki hiilihydraatti on samaa tavaraa. Maksa muuttaa kaiken glukoosiksi. Optimaalisinta on, että maksa muuttaa rasvan glukoosiksi ja ottaa sen kehon rasvavarastoista, eli laihduttaa. Lihominen taas tarkoittaa sitä, että maksa tekee glukoosista rasvaa ja insuliini varastoi sen rasvakudokseen.

Ei ole, kuten mansikka ja karkkikaan eivät ole terveydeltään samanlaisia.

Mutta niiden hiilarit ovat saman arvoisia elimistölle. Maksa on mansikkaa terveellisempi, mutta niidenkin hiilarit ovat saman arvoisia.

Jossain kohtaa niillä voi olla samanlainen kemiallinen kaava, mutta se kemiallinen prosessi mikä kehossa alkaa on hyvin erilainen riippuen siitä söitkö mansikan vai karkin.

Nyt oli puhe hiilareista. Kai nyt kaikille on itsestään selvää että mansikka on parempi kuin karkki.

Vierailija
172/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin laihtua, kun lisäsin n. 500kcal jokapäiväiseen ruokaan. Se 1400kval pitivät minut lihavana. 

Vierailija
173/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö siis mitenkään paljon öljyjä, vaan vähän pannulle kanaa paistaessa (useimmiten paistan uunissa) tai loraus salaattiin. Niin kai se sitten on, että pitää vaan malttaa odottaa. Sitä vaan muistelee nuorempia aikoja, miten muutamankin päivän vähempi syöminen sai housut pyörimään jalassa. Nyt on tietysti rasvaa vyötäröllä ihan eri määrä. Kiitos kun ootte vastailleet! :) ap

No siinäpä sulle seuraava vaihe, lopeta kanan syönti ja siirrä se (vihreä) öljy kunnolliseen salaattiin, missä reippaasti hyvää merisuolaa. Laita mukaan vähän vaikka tabascoa niin ruuansulatus saa potkua.

Ymmärrä myös se, että liha sulaa ruuansulatuskanavassa jopa 72 tuntia eli olet käytännössä aivan tukossa, suolesi on oksettava kuin mätänevä tulppa, kun syöt sitä lihamoskaa. 

Karnivorina tietysti yrität selittää kaikki havainnot sopimaan käsitykseesi ("liha on ainoaa oikeaa ravintoa, se ei voi aiheuttaa ongelmia"). Muuta osoittavien tutkimusten täytyy olla väärässä. Täysin epätieteellinen lähestymistapa sinulla. 

Karnivoori on varsin tehokas painonpudotukseen, mutta se ei massoille sovellu kuten ei mikään muukaan niin rajoittava ruokavalio. Pystymetsästä jo sellaiseen lähtee, pääsee kokeilemaan ihmedieettiä, laihtuu hetkessä ja lihoo toisessa takaisin. Sama on kaikissa muissakin kovin rajoittavissa ruokavalioissa. Sama koskee myös liikuntainnostusta. Turha ostaa salikorttia, jos ei salilla tykkää käydä.

Vierailija
174/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä jos kehon lihaksisto hylkii sokereita ja aineenvaihdunta on sekaisin siten että se syöty ruoka varastoituu heti sisäelinten ympärille kuten diabeteksessa käy.

Vierailija
175/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa verenpaineensa kuntoon niin lisää happea, liikuntaa (esim. rauhallista käveleskelyä), suorittamatonta oleilua ja ihmettelyä, hengitysharjoituksia, hyvää suolaa ja vettä kehoon, kahvit sun muut stimulantit pois, jne. Sokeria kannattaa välttää tai käyttää vain luonnollisia sokereita, joissa myös kuituja, esim. hedelmät, viljat, satunnaisesti.

Ketogeeninen dieetti korjaa melkeinpä kaikki modernin teollisuusmoskaruokavalion aiheuttamat ongelmat, eipä ihmisillä juuri muita terveysongelmia olekaan. Paasto sitten viimeisetkin.

Mihinkään lääketieteen trendihömppävillityksiin kuten mataliin rautoihin, ferritiineihin, adhd:hen tai mihinkään muuhunkaan trendirumpuun johon on kehitetty jo valmiiksi ihmelääke joka pitää saada kaupattua hölmöläisille, ei kannata lähteä mukaan. Raitis ulkoilma, vaatimaton, yksinkertainen ruokavalio, liikunta, lepo. Siinä se.

Vierailija
176/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä nämä kaloreista horisevat ovat? Kun kaloreita laskettiin käsittääkseni kasarilla Painonvartijoissa ja myöhemmin jotain pisteitä? 

Vierailija
177/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä jos kehon lihaksisto hylkii sokereita ja aineenvaihdunta on sekaisin siten että se syöty ruoka varastoituu heti sisäelinten ympärille kuten diabeteksessa käy.

Paasto auttaa diabetekseen, molempiin tyyppeihin. Keho on itsensä korjaava organismi, kun sitä ei häiritse ja myrkytä koko ajan. Moni diabetesdiagnoosin saanut on paaston kautta palauttanut kehonsa toiminnan ja pystyy syömään (luonnollisia) sokereita ihan normaalisti

Vierailija
178/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä nämä kaloreista horisevat ovat? Kun kaloreita laskettiin käsittääkseni kasarilla Painonvartijoissa ja myöhemmin jotain pisteitä? 

Tällä palstalla on paljon esim. itä-suomalaisia minne ei ilmeisesti tieto liiku kuin satunnaisissa pulsseissa lääketieteen mukana, eli missaavat aika lailla kaiken muun tiedon ja sekin tieto mikä sinne päätyy on 30 vuotta jäljessä ja väärää.

Vierailija
179/179 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karnivoori on varsin tehokas painonpudotukseen, mutta se ei massoille sovellu kuten ei mikään muukaan niin rajoittava ruokavalio. Pystymetsästä jo sellaiseen lähtee, pääsee kokeilemaan ihmedieettiä, laihtuu hetkessä ja lihoo toisessa takaisin. Sama on kaikissa muissakin kovin rajoittavissa ruokavalioissa. Sama koskee myös liikuntainnostusta. Turha ostaa salikorttia, jos ei salilla tykkää käydä.

Ihmedieeteissä ja paastoissa on se etu, että ne tappavat kehosta loisia ja sieniä, jotka ovat päässeet leviämään sokeriruokavalion myötä liian laajalle. Esim. psoriaasi, ym. lähtee ketolla ja liikunnalla, joka käytännössä polttaa kehosta kaikki sokerit, eli sienten ruuat.

Tämän jälkeen voi sitten palata syömään sokereita normaalisti, ilman että ne aiheuttavat varsinaisia ongelmia kuten nyt vaikka sitä psoriaasia tai muita sienijuttuja, kuten hiivaa.

Alapään hiivojen suurin aiheuttaja on kuitenkin sperma-altistus, joka ei ole luonnollinen vaan myrkky naisen keholle. Naisen keho on tehty synnyttämään ja imettämään, ei sperma viemäriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän