Suviseuroja häiritty öisin aiempaa enemmän
Suviseurojen turvatoimia jouduttu kiristämään öisin
Suviseuroilla on jouduttu puuttumaan ulkopuolisten nuorten aiheuttamiin häiriöihin jokaisena iltana. Turvallisuusjohdon mukaan kyse on tämän vuoden trendistä. Turvallisuusjärjestelyjä on kiristetty yö yöltä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/63f7fdb2-b3c9-42a1-8625-4340e297550f
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…
No öisin sitä sanaa ei ole tarjolla. Päihteitä ei muutenkaan. Seksille on varmasti parempiakin paikkoja kuin leiriolosuhteet huonoilla peseytymismahdollisuuksilla. Ja harvoilla festareilla sitä ryhmäseksiä harrastetaan, en tiedä onko tapana esim. Provinssissa?
Koti, uskonto ja isänmaa.
Alkaa maanpuolustustahto heiketä kun tässä on kanssasuomalaisten kunnioitus erilaisia ihmisiä kohtaan.
Siis noi nuorethan nimenomaan pannakseen tonne leirille lähtee. Ja sen takia noi muutkin nuoret roikkuu siellä apajilla, kun ne yrittää saada lestoilta.
En ihmettelis vaikka puolet palstan insseleistäkin olis tuolla kärkyllä, tosin ne taitais ikänsä puolesta kuulua sinne invalidiosastolle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin.
Varsinkin lapsia ja naisia. Suviseurat, tuo maan suurin groomaus- ja rskausfestivaali. Kauppojen hävikki suurimmillaan (=näpistykset)
Vierailija kirjoitti:
Pride porukka mennyt häiriköimään.
En usko että ovat sitä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä yllättä, että Suviseurojakin häiritään. Kauhavalla on ongelma nuorison häiriökäyttäytymisen vuoksi, linkki Ylen uutisiin:
Joo, varmasti tätä sakkia ovat!
”Somekeskusteluja lukemalla voisi luulla, että Kauhavalla Etelä-Pohjanmaalla on palattu häjyjen aikaan.
Tänä syksynä nuorison häiriökäyttäytyminen on johtanut rikosilmoitusten tulvaan, ja samaan aikaan harkintakyky on pettänyt myös osalla aikuisväestöstä.
Ikkunoita on kolisteltu öisin, ilotulitteita heitetty pihoihin ja kokoontumispaikoilla kaahaillaan holtittomasti.”
Kasvatus Kauhavallakin nykyään yhtä retuperällä kuin kaikkialla muuallakin. Ei tarvitse lähteä hesoihin katsomaan oireilevia ja häiriökäyttäytyviä nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin.
No ei häiritse, miksi vassarit aina valehtelee, tuskin itse olet ollut edes lähelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin.
No ei häiritse, miksi vassarit aina valehtelee, tuskin itse olet ollut edes lähelläkään.
Tuo iljettävä groomausjengi häiritsee ihan pelkällä olemassaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…
No öisin sitä sanaa ei ole tarjolla. Päihteitä ei muutenkaan. Seksille on varmasti parempiakin paikkoja kuin leiriolosuhteet huonoilla peseytymismahdollisuuksilla. Ja harvoilla festareilla sitä ryhmäseksiä harrastetaan, en tiedä onko tapana esim. Provinssissa?
Koti, uskonto ja isänmaa.
Alkaa maanpuolustustahto heiketä kun tässä on kanssasuomalaisten kunnioitus erilaisia ihmisiä kohtaan.
Öisin kuuluu lukea katkismusta ja nukkua. Se ettei päihteitä myydä, ei tarkoita etteikö niitä ole 🤯 Kaksi aivan eri asiaa. Ja seksiä on harrastettu festareilla aina, ryhmässä tai kahden kesken. Missä nuoret tykkäävät kokoontua, siellä on tavannut kettu kolossa vilahtaa.
Mutta se että alat puhumaan sotimisesta, niin noihin väkivaltafantasioihin sun kannattaa hakea ajoissa apua. Älä anna väkivallalle ajatuksissasi tilaa. Apua on saatavilla. MIELI Kriisipuhelin 09 2525 0111
Vierailija kirjoitti:
Onko Kauhavalla joku nuorisorikollisten jengi?
Häjyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin.
Varsinkin lapsia ja naisia. Suviseurat, tuo maan suurin groomaus- ja rskausfestivaali. Kauppojen hävikki suurimmillaan (=näpistykset)
No tämä. Koko helvetin raiskauskultti perustuu ihan puhtaasti lasten ja naisten alistamiseen ja hyväksikäyttöön. En pysty iljettävämpää ja vastenmielisempää porukkaa kuvittelemaan vaikka miten yrittäisin. Toivottavasti iskevät kranaateilla ja palopommeilla ensi yönä.
Kun argumentit loppuvat, ne korvataan epäasiallisella leimaamisella ja herjauksilla sekä laittomilla uhkauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin.
Varsinkin lapsia ja naisia. Suviseurat, tuo maan suurin groomaus- ja rskausfestivaali. Kauppojen hävikki suurimmillaan (=näpistykset)
No tämä. Koko helvetin raiskauskultti perustuu ihan puhtaasti lasten ja naisten alistamiseen ja hyväksikäyttöön. En pysty iljettävämpää ja vastenmielisempää porukkaa kuvittelemaan vaikka miten yrittäisin. Toivottavasti iskevät kranaateilla ja palopommeilla ensi yönä.
Kun argumentit loppuvat, ne korvataan epäasiallisella leimaamisella ja herjauksilla sekä laittomilla uhkauksilla.
Juu, niinhän nuo raiskaajalestat ovat tosiaan tavanneet tehdä. Etenkin kun kysyy argumentteja sen heidän jumalansa olemassaolon puolesta alkaa sen sortin sättiminen ja käsienheiluttelu että raivohullu italialainen vaikuttaa flegmaattiselta siinä rinnalla.
Älkää poistako viestejä, ilmoitettu jo poliisille tästä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää poistako viestejä, ilmoitettu jo poliisille tästä.
Kai valitit suvivirrestäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin.
Varsinkin lapsia ja naisia. Suviseurat, tuo maan suurin groomaus- ja rskausfestivaali. Kauppojen hävikki suurimmillaan (=näpistykset)
No tämä. Koko helvetin raiskauskultti perustuu ihan puhtaasti lasten ja naisten alistamiseen ja hyväksikäyttöön. En pysty iljettävämpää ja vastenmielisempää porukkaa kuvittelemaan vaikka miten yrittäisin. Toivottavasti iskevät kranaateilla ja palopommeilla ensi yönä.
LÄÄKKEET 💊💊💊
Vierailija kirjoitti:
Muistutetaan nyt kuitenkin että kyseessä on ryhmä ihmisiä jotka satuolennon nimissä raiskaavat ja hyväksikäyttävät naisia ja lapsia, ja sitten toinen ryhmä joka vastustaa tuota. Jokainen voi ihan itse miettiä kumpien toiminta on terveellä pohjalla ja kumpien ei.
Rikos
Vierailija kirjoitti:
Muistutetaan nyt kuitenkin että kyseessä on ryhmä ihmisiä jotka satuolennon nimissä raiskaavat ja hyväksikäyttävät naisia ja lapsia, ja sitten toinen ryhmä joka vastustaa tuota. Jokainen voi ihan itse miettiä kumpien toiminta on terveellä pohjalla ja kumpien ei.
Naiset nyt pitääkin pitää Herran nuhteessa. Tietää kyllä mitä alkavat tehdä jos kuria ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin.
Varsinkin lapsia ja naisia. Suviseurat, tuo maan suurin groomaus- ja rskausfestivaali. Kauppojen hävikki suurimmillaan (=näpistykset)
No tämä. Koko helvetin raiskauskultti perustuu ihan puhtaasti lasten ja naisten alistamiseen ja hyväksikäyttöön. En pysty iljettävämpää ja vastenmielisempää porukkaa kuvittelemaan vaikka miten yrittäisin. Toivottavasti iskevät kranaateilla ja palopommeilla ensi yönä.
Kun argumentit loppuvat, ne korvataan epäasiallisella leimaamisella ja herjauksilla sekä laittomilla uhkauksilla.
Juu, niinhän nuo raiskaajalestat ovat tosiaan tavanneet tehdä. Etenkin kun kysyy argumentteja sen heidän jumalansa olemassaolon puolesta alkaa sen sortin sättiminen ja käsienheiluttelu että raivohullu italialainen vaikuttaa flegmaattiselta siinä rinnalla.
Rikos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut käyvät öyhöttämässä kaikkea erilaista vastaan.
Eiköhän kyseessä ole sinun takkupäänistipunikkitovereitasi.
Kauhavalla? Siellä on persuja ja kepulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin.
Varsinkin lapsia ja naisia. Suviseurat, tuo maan suurin groomaus- ja rskausfestivaali. Kauppojen hävikki suurimmillaan (=näpistykset)
No tämä. Koko helvetin raiskauskultti perustuu ihan puhtaasti lasten ja naisten alistamiseen ja hyväksikäyttöön. En pysty iljettävämpää ja vastenmielisempää porukkaa kuvittelemaan vaikka miten yrittäisin. Toivottavasti iskevät kranaateilla ja palopommeilla ensi yönä.
Rikos
Eipä kyllä yllättä, että Suviseurojakin häiritään. Kauhavalla on ongelma nuorison häiriökäyttäytymisen vuoksi, linkki Ylen uutisiin:
https://yle.fi/a/74-20188302