4-vuotiaat kaksostytöt kadonneet Helsingissä!!
Kaksi 4-vuotiasta tyttöä kadonnut Helsingissä
Poliisi pyytää havaintoja.
Tänään klo 14:28
4-vuotiaat kaksostytöt ovat kadonneet Helsingin Tapanilassa, tiedottaa poliisi.
Poliisin mukaan lapset katosivat Takalankujalta sunnuntaina ennen kello 14.
Molemmilla tytöillä on vaaleat hiukset. Toisella on yllään siniset shortsit ja toisella pinkit trikoot sekä vaalea t-paita.
Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Kommentit (71)
Toivottavasti ovat vain harhailleet johonkin lähistölle.
Oisko ne mennyt takapihalle?
Nykyään soitetaan poliisille, jos 12-vuotias on 10 minuuttia vastaamatta puhelimeen.
Miten tuo on edes mahdollista kadottaa kaksi lasta samaan aikaan? No toivottavasti löytyvät
Vierailija kirjoitti:
Oisko ne mennyt takapihalle?
Nykyään soitetaan poliisille, jos 12-vuotias on 10 minuuttia vastaamatta puhelimeen.
Nämä ovat 4, kaukana 12-vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Oisko ne mennyt takapihalle?
Nykyään soitetaan poliisille, jos 12-vuotias on 10 minuuttia vastaamatta puhelimeen.
Kuka päästää noin pienet yksinään takapihalle? 12v on kolme kertaa noita vanhempi.
Ne on Jammusedän hellässä huomassa.
Vaaleatukkaisia eli ei ainakaan somaliperheestä, joissa näitä katoaa, hukkuu, putoaa ikkunoista tavan takaa.
Noh , miltei sataprosenttisella varmuudella löytyvät ihan kohta.
Lapset lähteneet vähän seikkailemaan, kun vanhempi käynyt pytyllä. Kyllä ne löytyy ja hyvässä kunnossa ihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on edes mahdollista kadottaa kaksi lasta samaan aikaan? No toivottavasti löytyvät
Jos vanhemmat sammui hetkeksi.
Jospa löytyvät jostain lähistöltä. Olleet ilmeisesti kahdestaan pihalla. Onkohan tarkka katoamisaikakaan tiedossa, kun todetaan vain, että ennen klo. 14.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on edes mahdollista kadottaa kaksi lasta samaan aikaan? No toivottavasti löytyvät
Jos vanhemmat sammui hetkeksi.
Tai peukkua nautittu.
Mä rukoilen, että lapset löytyy pian ja ihan kunnossa. Vanhempien hätä täytyy olla hirveä!
Vierailija kirjoitti:
Vaaleatukkaisia eli ei ainakaan somaliperheestä, joissa näitä katoaa, hukkuu, putoaa ikkunoista tavan takaa.
Noh , miltei sataprosenttisella varmuudella löytyvät ihan kohta.
Unohdit mainita, että kuolee myös tulipaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä rukoilen, että lapset löytyy pian ja ihan kunnossa. Vanhempien hätä täytyy olla hirveä!
Eihän tuosta ole kulunut vielä tuntiakaan. Tarkistakaa leikkipaikat ja puistot.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on edes mahdollista kadottaa kaksi lasta samaan aikaan? No toivottavasti löytyvät
Helsingissä takapihoilla on musta-aukko valvomattomia lapsia varten.
Vierailija kirjoitti:
Mä rukoilen, että lapset löytyy pian ja ihan kunnossa. Vanhempien hätä täytyy olla hirveä!
4 vuotiaita pitää vahtia koko ajan, oppivathan vastaisuudessa.
Eikös jossain hukkunut lapsi naapurin uima-altaaseen joskus kun karkasi omalta pihaltaan. Toivottavasti eivät ajaudu jonkunpedarin pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä rukoilen, että lapset löytyy pian ja ihan kunnossa. Vanhempien hätä täytyy olla hirveä!
Ei paljon rukoilut auta, nosta persees ja mene etsimään, se saattaa auttaa.
On siellä hirveä hätä läheisillä. En pysty edes kuvittelemaan, itsekin 4-vuotiaan lapsen äitinä. Voi kunpa kaikki päättyisi hyvin ja lapset löytyisivät elävinä.