Auttakaa, kutsuin eilen vähän pakon edessä erään ei niin läheisen kaverini käymään kylässä ja nyt en jaksaisi yhtään...
Mitä teen? Ei viitsi oikein peruakaan, koska olen perunut jo kahdesti
Kommentit (14)
Kun ei odota mitään, voi jopa positiivisesti yllättyä.
Hauskaa iltaa
Mikä aiheutti pakon? Uhattiinko aseella? Kiristettiinkö sinua?
Aikooko tämä henkilö olla montakin tuntia luonasi?
Puolituttu henkilö?
Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!
Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!
Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.
Suunnitelmia voi ja saa muuttaa, nykyajan lause.
Ennenvanhaan ihmiset olivat luotettavia. Jotakin sovittiin maanantaina, ja se pidettiin vkl:uun asti, vaikka olisi jumalauta sota syttynyt. Nämä kännykät mahdollistavat äärimmäisen minä-keskeisen "suunnitelmia voi ja saa muuttaa"-kulttuurin. Joka ikinen pieni ajatus joka hiipii alitajuntaan, nälkäkiukku, saakin tuntemaan että hei, mulla ei ole nyt hyvä olla.
Kannattaa ihan ensimmäiseksi vaikka leikkauttaa sukupuolensa, jos siltä HETKEN AJAN TUNTUU.
Insta ja TikTok ovat varastaneet koko sukupolven aivot. Ja ennenkaikkea; kehenkään ei voi enää luottaa kännyköiden vuoksi. Lankapuhelinten aikana kun jotakin sovittiin, se j-lauta PIDETTIIN.
Olet kohtelias emäntä/isäntä kun kerran olet kutsunut. Jos kokemus on huono et kutsu enää toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!
Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.
Suunnitelmia voi ja saa muuttaa, nykyajan lause.
Ennenvanhaan ihmiset olivat luotettavia. Jotakin sovittiin maanantaina, ja se pidettiin vkl:uun asti, vaikka olisi jumalauta sota syttynyt. Nämä kännykät mahdollistavat äärimmäisen minä-keskeisen "suunnitelmia voi ja saa muuttaa"-kulttuurin. Joka ikinen pieni ajatus joka hiipii alitajuntaan, nälkäkiukku, saakin tuntemaan että hei, mulla ei ole nyt hyvä olla.
Kannattaa ihan ensimmäiseksi vaikka leikkauttaa sukupuolensa, jos siltä HETKEN AJAN TUNTUU.
Insta ja TikTok ovat varastaneet koko sukupolven aivot. Ja ennenkaikkea; kehenkään ei voi enää luottaa kännyköiden vuoksi. Lankapuhelinten aikana kun jotakin sovittiin, se j-lauta PIDETTIIN.
En mielelläni mene paikkaan mihin en ole toivottu. Onko mitään mieltä mennä istumaan sohvalle kun emäntä/isäntä hampaita kiristellen kaataa kahvia ja toivoo että lähtisin mahdollisimman pian. Hyvähän tuo on, jos pystyy perumaan. Toki jos näitä perumisia tulee monta peräkkäin, niin varmaan vähenisi yhteydenpito luonnollisesti.
Tiedän introverttinä itsekin tunteen, kun kotona on vieraita. Siksi en kutsukaan ikinä ketään kyläilemään kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!
Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.
Joo mutta tuuliviirit ovat rasite kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tällaista käytöstä. Epävarmat ja epävakaat käärmeet, jotka sanovat toista, tekevät kolmatta, ajattelevat neljättä. Ihminen jonka kutsuit, voi olla todella yksinäinen. Voit olla ainut meno hänelle koko viikolla. Jos olet kutsunut, olet kutsunut eikä sitä muuteta. Törkeää edes kirjoitella tänne moisista ajatuksista. Missä vastuuntunto? Missä rehellisyys? Ja olet perunutkin jo kaksi kertaa!!!
Suunnitelmia voi ja saa muuttaa. Sinulta ei kysellä lupaa siihen.
Suunnitelmia voi ja saa muuttaa, nykyajan lause.
Ennenvanhaan ihmiset olivat luotettavia. Jotakin sovittiin maanantaina, ja se pidettiin vkl:uun asti, vaikka olisi jumalauta sota syttynyt. Nämä kännykät mahdollistavat äärimmäisen minä-keskeisen "suunnitelmia voi ja saa muuttaa"-kulttuurin. Joka ikinen pieni ajatus joka hiipii alitajuntaan, nälkäkiukku, saakin tuntemaan että hei, mulla ei ole nyt hyvä olla.
Kannattaa ihan ensimmäiseksi vaikka leikkauttaa sukupuolensa, jos siltä HETKEN AJAN TUNTUU.
Insta ja TikTok ovat varastaneet koko sukupolven aivot. Ja ennenkaikkea; kehenkään ei voi enää luottaa kännyköiden vuoksi. Lankapuhelinten aikana kun jotakin sovittiin, se j-lauta PIDETTIIN.
En mielelläni mene paikkaan mihin en ole toivottu. Onko mitään mieltä mennä istumaan sohvalle kun emäntä/isäntä hampaita kiristellen kaataa kahvia ja toivoo että lähtisin mahdollisimman pian. Hyvähän tuo on, jos pystyy perumaan. Toki jos näitä perumisia tulee monta peräkkäin, niin varmaan vähenisi yhteydenpito luonnollisesti.
Tiedän introverttinä itsekin tunteen, kun kotona on vieraita. Siksi en kutsukaan ikinä ketään kyläilemään kotiini.
Juuri tämä. Jos ei haluta vieraita ei kutsuta niitä. Jos on kutsuttu niin vastataan huutoon ja ollaan jatkossa tarkempia.
Jos se ei vaikka tulekkaan,kerta olet ennenkin perunut. Mä kutsuin yhden ihmisen kylään,tuntuu et se keksi tekosyyn olla tulematta. Nyt siitä ei kuulu mitään. Ei haittaa.
En ymmärrä ollenkaan tuollaisia kyläilyjä. Kivempi tehdä jotain yhdessä, mennä johonkin ja viettää aikaa. Tietty jos on huonossa kunnossa, ettei pääse liikenteeseen tai ei ole rahaa, niin sitten kyläily on ok.
Sopikaa treffit kahvilaan tai lounaspaikkaan. Soita tai lähetä viesti, että nähdäänkin lounaspaikassa. Lounaan jälkeen sanot, että nyt sun pitääkin lähteä omille asioillesi.