Suviseuroja häiritty öisin aiempaa enemmän
Suviseurojen turvatoimia jouduttu kiristämään öisin
Suviseuroilla on jouduttu puuttumaan ulkopuolisten nuorten aiheuttamiin häiriöihin jokaisena iltana. Turvallisuusjohdon mukaan kyse on tämän vuoden trendistä. Turvallisuusjärjestelyjä on kiristetty yö yöltä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/63f7fdb2-b3c9-42a1-8625-4340e297550f
Kommentit (64)
Kauhava, äänestystulos
Puolueet
Kannatus %
Taulukko
Kesk.
32,3 % PS
30,1 % (+7,2)
Kok.
18,0 %,
KD
6,9 %
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…
No öisin sitä sanaa ei ole tarjolla. Päihteitä ei muutenkaan. Seksille on varmasti parempiakin paikkoja kuin leiriolosuhteet huonoilla peseytymismahdollisuuksilla. Ja harvoilla festareilla sitä ryhmäseksiä harrastetaan, en tiedä onko tapana esim. Provinssissa?
Koti, uskonto ja isänmaa.
Alkaa maanpuolustustahto heiketä kun tässä on kanssasuomalaisten kunnioitus erilaisia ihmisiä kohtaan.
Siis noi nuorethan nimenomaan pannakseen tonne leirille lähtee. Ja sen takia noi muutkin nuoret roikkuu siellä apajilla, kun ne yrittää saada lestoilta.
En ihmettelis vaikka puolet palstan insseleistäkin olis tuolla kärkyllä, tosin ne taitais ikänsä puolesta kuulua sinne invalidiosastolle.
Apajilla? On kyllä väärä paikka siihen.
Onko vanhemmilta opittu ilkeät kommentit että kaljat ja kumet loppu lähikaupoista ja menty katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutetaan nyt kuitenkin että kyseessä on ryhmä ihmisiä jotka satuolennon nimissä raiskaavat ja hyväksikäyttävät naisia ja lapsia, ja sitten toinen ryhmä joka vastustaa tuota. Jokainen voi ihan itse miettiä kumpien toiminta on terveellä pohjalla ja kumpien ei.
Naiset nyt pitääkin pitää Herran nuhteessa. Tietää kyllä mitä alkavat tehdä jos kuria ei ole.
Ainakin nuo kurittomat häiriköt on ihan poikapuolisia, kuri on tainnut puuttua sielläkin.
Pohjanmaalla ollaan isänmaallisia. Täällä ei ole vassareita, prideä eikä nikkejä. Häiriköt ovat ihan tavallisia oikeistonuoria. Puoluekanta näkyy nuorten äänestystutkimuksesta.
Ketjun kommentit ovat osin hyvin vihamielisiä: niissä leimataan kokonainen uskonnollinen ryhmä vakavien rikosten tekijöiksi, ja yhdessä niistä jopa toivotaan väkivaltaista iskua ryhmää kohtaan. Tällainen puhe voi olla myös oikeudellisesti arvioitavaa, mutta sen täyttymisen ratkaisee viime kädessä tapauskohtainen oikeudellinen arvio.
No, nyt se arvioidaan.
Pitäisi sen verran kasvattaa lapsia, ettei noin typeriin juttuihin lähdetä ja meneehän tuossa vanhempienkin maine samalla. Toivottavasti poliisi antaa sakkoja ja muuta seuraamusta, on siellä 15 vuotiaitakin kun kerran mopot ja traktorit on. Täytyy olla vanhemmilla rahaakin kun on pelit ja vehkeet hommattu häiriköille.
Tekijöitten tuntomerkkejä saatu sentään.
- Vihreät hiukset
- sateenkaarihiukset
- lävistettyjä naamoja
- vaatteissa antifa-tarroja
- paikalla leijui voimakas imelä haju ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…
No öisin sitä sanaa ei ole tarjolla. Päihteitä ei muutenkaan. Seksille on varmasti parempiakin paikkoja kuin leiriolosuhteet huonoilla peseytymismahdollisuuksilla. Ja harvoilla festareilla sitä ryhmäseksiä harrastetaan, en tiedä onko tapana esim. Provinssissa?
Koti, uskonto ja isänmaa.
Alkaa maanpuolustustahto heiketä kun tässä on kanssasuomalaisten kunnioitus erilaisia ihmisiä kohtaan.
Siis noi nuorethan nimenomaan pannakseen tonne leirille lähtee. Ja sen takia noi muutkin nuoret roikkuu siellä apajilla, kun ne yrittää saada lestoilta.
En ihmettelis vaikka puolet palstan insseleistäkin olis tuolla kärkyllä, tosin ne taitais ikänsä puolesta kuulua sinne invalidiosastolle.
Toi incelit alkaa oleen aika väsynyttä läppää jo.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…
Kuulemma nuo häiriköt on kauhavalaisia ei-lestadiolaisia nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun kommentit ovat osin hyvin vihamielisiä: niissä leimataan kokonainen uskonnollinen ryhmä vakavien rikosten tekijöiksi, ja yhdessä niistä jopa toivotaan väkivaltaista iskua ryhmää kohtaan. Tällainen puhe voi olla myös oikeudellisesti arvioitavaa, mutta sen täyttymisen ratkaisee viime kädessä tapauskohtainen oikeudellinen arvio.
No, nyt se arvioidaan.Arvioitu on, todettiin lestapaskojen olevan groomaavia pedareita.
Joka toista haukkuu on ite...
Vihervasemmistolaiset ja kokoomuslaiset liberaalit häiritsevät terveitä arvoja kannattavia ihmisiä. Siksi PS tai KD! Ei Wokelle!
Vierailija kirjoitti:
Tekijöitten tuntomerkkejä saatu sentään.
- Vihreät hiukset
- sateenkaarihiukset
- lävistettyjä naamoja
- vaatteissa antifa-tarroja
- paikalla leijui voimakas imelä haju ?
Meinaat ihan tosissasi että elokapinalaiset ja muut takut on ajaneet mopoilla ja mönkijöillä hesoista Kauhavalle riehumaan 🙄
Vl-lestadiolaisena toivotan paikalliset nuoret tervetulleiksi suviseuroihin, mutta on hyvä huomioida, että ajoneuvoliikennettä on rajoitettu öisin, jotta yörauha ei häiriintyisi. Mopot ja mönkijät voi jättää ajoneuvoille tarkoitetuille pysäköintialueille ja sieltä on helppo tulla kävellen keskuskentälle. Pysäköintialueille on hyvät opasteet ja liikenteenohjaajilta voi kysyä neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatus Kauhavallakin nykyään yhtä retuperällä kuin kaikkialla muuallakin. Ei tarvitse lähteä hesoihin katsomaan oireilevia ja häiriökäyttäytyviä nuoria.
Se vanha kunnon Yrittäjäopisto-lentosotakoulu-sivistysakseli on murtunut Kauhavalla. Tästä paikkakunnasta on valitettavasti tulossa tyypillinen radanvarsipaikkakunta,kaikkine negatiivisine ilmiöineen. Tv kantakauhavalainen maanviljelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vl-lestadiolaisena toivotan paikalliset nuoret tervetulleiksi suviseuroihin, mutta on hyvä huomioida, että ajoneuvoliikennettä on rajoitettu öisin, jotta yörauha ei häiriintyisi. Mopot ja mönkijät voi jättää ajoneuvoille tarkoitetuille pysäköintialueille ja sieltä on helppo tulla kävellen keskuskentälle. Pysäköintialueille on hyvät opasteet ja liikenteenohjaajilta voi kysyä neuvoa.
Keskuskenttä rauhoitetaan klo 24-06 ja majoitusalueilla on hiljaisuus. Parenpi tosiaan tulla päiväsaikaan
Vierailija kirjoitti:
Tekijöitten tuntomerkkejä saatu sentään.
- Vihreät hiukset
- sateenkaarihiukset
- lävistettyjä naamoja
- vaatteissa antifa-tarroja
- paikalla leijui voimakas imelä haju ?
Ne oli paikallisia nuoria. Kauhava on persu-keskustalainen.
Vierailija kirjoitti:
Tekijöitten tuntomerkkejä saatu sentään.
- Vihreät hiukset
- sateenkaarihiukset
- lävistettyjä naamoja
- vaatteissa antifa-tarroja
- paikalla leijui voimakas imelä haju ?
Ne tulivat mopoilla, mönkijöillä ja traktoreilla?
Olen ymmärtänyt että persujen kannattajilla looginen ajattelu on monesti heikkoa mutta sun aivotoimintasi on suorastaan hulvattomalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vl-lestadiolaisena toivotan paikalliset nuoret tervetulleiksi suviseuroihin, mutta on hyvä huomioida, että ajoneuvoliikennettä on rajoitettu öisin, jotta yörauha ei häiriintyisi. Mopot ja mönkijät voi jättää ajoneuvoille tarkoitetuille pysäköintialueille ja sieltä on helppo tulla kävellen keskuskentälle. Pysäköintialueille on hyvät opasteet ja liikenteenohjaajilta voi kysyä neuvoa.
Ai, kaipaatko lisää lapsia groomattavaksi ja seksuaalisesti hyväksikäytettäväksi? Eikö ne tusina omia enää riitä vai?
Tiedämme kyllä että nuo hihhulit ovat rikollisia.