Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseuroja häiritty öisin aiempaa enemmän

Vierailija
28.06.2026 |

Suviseurojen turvatoimia jouduttu kiristämään öisin 

Suviseuroilla on jouduttu puuttumaan ulkopuolisten nuorten aiheuttamiin häiriöihin jokaisena iltana. Turvallisuusjohdon mukaan kyse on tämän vuoden trendistä. Turvallisuusjärjestelyjä on kiristetty yö yöltä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/63f7fdb2-b3c9-42a1-8625-4340e297550f

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarratoimijoita ei ole näkynyt taaskaan, eikä tarroja. He osaavat toimia fiksusti ja matalalla profiililla.

Vierailija
2/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, itse häiritsevät koko paikkakuntaa päivisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden haastattelema silminnäkijä kertoo alueella liikkuneen noin 20 hengen nuorisoryhmä, jotka uhittelivat seuravieraita.

– Ne olivat kuulemma esimerkiksi väkivalloin uhkailleet jotain 50-vuotiasta miestä ja varastelleet porukalta tavaraa, hän sanoo.

Vierailija
4/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan poliisille ennestään tuttuja

”poliisi on ollut järjestäjien tukena jokaisena yönä. Suurin osa häiriötilanteista on ajoittunut seuraohjelman päätyttyä kello ilta yhdestätoista alkaen”

Vierailija
5/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitivät kovaa möykkää täällä invalidien (vanhuksia ja vammaisia) alueella viime yönä.

Toivottavasti eivät käyneet käsiksi keneenkään

Vierailija
6/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kauhavalla joku nuorisorikollisten jengi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kauhavalla joku nuorisorikollisten jengi? 

Eikö siellä suviseuroilla ihan kaiken ikäisiä ole?

Vierailija
8/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne lähti jengiä ihan vaan juodakseen ja häiriköidäkseen, ei nyt mene ihan vaan mopoteinien piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne lähti jengiä ihan vaan juodakseen ja häiriköidäkseen, ei nyt mene ihan vaan mopoteinien piikkiin.

Joo. Ilmeisesti erilaisilla ajoneuvoilla ja poliisin estettyä ajoneuvoilla tulon, olivat tulleet pitkin peltoja. 
Pyrkivät pelottelemaan ja häiritsemään etenkin yöllä

Vierailija
10/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kauhavalla joku nuorisorikollisten jengi? 

Eikö siellä suviseuroilla ihan kaiken ikäisiä ole?

On tietysti. Mutta tämä porukka tuli peltojen yli, kun ensin kaahailtuaan ja aiheutettuaan vaaratilanteita tiet piti sulkea. Paikallinen väki ylpeä jälkikasvustaan? Kolmena yönä peräkkäin häiriköinti on jo idiotismia. Onkohan kovinkin ylpeänä tekemisistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitivät kovaa möykkää täällä invalidien (vanhuksia ja vammaisia) alueella viime yönä.

Toivottavasti eivät käyneet käsiksi keneenkään

Tämä möykkä kuului muillakin alueilla

Vierailija
12/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut käyvät öyhöttämässä kaikkea erilaista vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut käyvät öyhöttämässä kaikkea erilaista vastaan.

Eiköhän kyseessä ole sinun takkupäänistipunikkitovereitasi.

Vierailija
14/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…

Päihteitä ei ole täällä tarjolla. Niitten perään tänne on turha tulla

Vierailija
16/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain Hesarin organisoimia häiriköitä asialla.

Heitä ei voi ottaa edes kiinni...

Vierailija
17/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, ettei kirjoiteta, kun maamujengit jyllää joka yö itä-helsingissä

Vierailija
18/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, ettei kirjoiteta, kun maamujengit jyllää joka yö itä-helsingissä

Onko tässäkään tapauksessa ihonvärejä kerrottu? En yllättyisi vaikka olisi nuohoojaremmi taas kerran.

Vierailija
19/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan nuorta porukkaa nyt kiinnostaisikin seksi ja päihteet, enemmän kuin sana? Hmmm…

No öisin sitä sanaa ei ole tarjolla. Päihteitä ei muutenkaan. Seksille on varmasti parempiakin paikkoja kuin leiriolosuhteet huonoilla peseytymismahdollisuuksilla. Ja harvoilla festareilla sitä ryhmäseksiä harrastetaan, en tiedä onko tapana esim. Provinssissa? 

 

Koti, uskonto ja isänmaa. 

Alkaa maanpuolustustahto heiketä kun tässä on kanssasuomalaisten kunnioitus erilaisia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
20/70 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride porukka mennyt häiriköimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän