Pääministeri Orpo Puolassa: Suomelta 40 miljoonaa euroa lisää Ukrainan puolustukseen
Rahaa on
Kommentit (57)
Mitä helvettiä? Eikö suomi olekkaan uppoamassa ja tarvitse rahaa itselleen?
Jokainen hylätyn tt-tuki päötöksen saanut voi vetää kättä lippaan ja kaatua anemiasta kärsivänä kuolleena katuun.
Orpo Puolassa ja heti media pelottelee venäjän eskalaatiolla🤔Sattumaako.
Vierailija kirjoitti:
V i t u n orpo...mitä tuo nassikka on mitään lupailemaan..
Samaa luokkaa kuin Marinin Hävittäjälupaukset.
Ei voi pitää lupausta😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i t u n orpo...mitä tuo nassikka on mitään lupailemaan..
Samaa luokkaa kuin Marinin Hävittäjälupaukset.
Ei voi pitää lupausta😂
Marin ei luvannut hävittäjiä vaan ehdotti keskustelua niistä Suomessa. Silti Orpo ja Stubb heittävät ne pian roskiin mieluummin kuin antavat Ukrainalle. Uutta tukea sen sijaan pukkaa 40 miljoonaa yksin Orpon päätöksellä. Sama juttu kuin Kokkarikaverille Vapaavuorelle 35 miljoonaa johonkin jäähalliin.
99,0% kansalaisista tuli uutisena tieto, että Suomi on sitoutunut EU:n 50 miljardin euron yhteisvelkaohjelmaan. Petteri tai Riikka eivät asiasta ole kovasti huudelleet. Sitä aiemmin Suomi liittyi 90 miljardin yhteisvelkaan. Huutava hiljaisuus kautta puolue- ja mediakentän.
Rahaa täytyy olla Ukrainalle ehdottomasti. Tukiloisetkin saisivat osallistua Ukraina-talkoisiin.
Emme ole antaneet hallitukselle valtuutusta jakaa suomen rahoja ulkomaille.
Eduskuntaa, päättäjiä ja muita sotahulluja slava-kahjoja voisi alkaa pikku hiljaa lähettämään itärintamalle lihamyllyyn. Tervemenoa.
Petterillä on hyvä tyyli hallita Suomea: kaikki velkapäätökset tehdään valtioneuvostossa eduskunta ohittaen.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa täytyy olla Ukrainalle ehdottomasti. Tukiloisetkin saisivat osallistua Ukraina-talkoisiin.
Miksi haluat antaa sinne sotaa käyvään maahan? Eihän edes omat halua puolustaa sitä. Raha menee vallan muualle. Zele huijaa koko maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i t u n orpo...mitä tuo nassikka on mitään lupailemaan..
Samaa luokkaa kuin Marinin Hävittäjälupaukset.
Ei voi pitää lupausta😂
Marin ei luvannut hävittäjiä vaan ehdotti keskustelua niistä Suomessa. Silti Orpo ja Stubb heittävät ne pian roskiin mieluummin kuin antavat Ukrainalle. Uutta tukea sen sijaan pukkaa 40 miljoonaa yksin Orpon päätöksellä. Sama juttu kuin Kokkarikaverille Vapaavuorelle 35 miljoonaa johonkin jäähalliin.
Jäi sanasta hävittäjälupaukset heittomerkit pois, mutta ymmärsit pointin.
Ei turhia lupauksia Orpo.
Vierailija kirjoitti:
V i t u n orpo...mitä tuo nassikka on mitään lupailemaan..
Ei ollut myöskääk valmis leikkaamaan verovaroja kuppaavista supjatyöpaikoista toisin kuin selkärangan omaava Rydman. Orpo ja Kokoomus on sinivärinen sosialistipuolue.
You will support ze current thing