Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääministeri Orpo Puolassa: Suomelta 40 miljoonaa euroa lisää Ukrainan puolustukseen

Vierailija
27.06.2026 |

Rahaa on

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kok ja rkp  sosialistit ui rälssirahoissa paljonko laittaneet liiveihin esim 30 vuodessvuodessa

Vierailija
42/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.

Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä. 

Ukraina on pohjaton kaivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.

Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä. 

Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne.  Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.

Täällä paistalla tätä porukkaa riittää jotka elävät tätä fantasiaa täysillä🤔

Vierailija
44/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.

Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä. 

Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne.  Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.

Vaikka Putin sanoi olevansa sodassa meidän kanssa?

Vaikka viimeksi eilen duuman jäsen uhkaili?

Hyvin tuo hybridikeskuksen propakanda on sutkin aivopessyt. Mietippäs hetki, miksi venäläiset ei enää oikein pidä suomalaisia ystävinä?

Ja nytkö se nato ei enää suojaakkaan, vaikka omiinkin sotavehkeisiin menee kymmeniä miljardeja enemmän rahaa.

Taisi natoon liittyminen tehdä Suomesta militantti diktatuurin. Puhuttaisko välillä vaikka israelin laittomista siirtokunnista, laittomista hyökkäyssodista ja sotarikoksista? 

Nehän sinä Hyväksyt, vaikka juuri YK totesi kansanmurhan olevan totta.

Vierailija
45/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se jo lopu joku tienaa ja pelaa miljardi bisneksillä..Eihän Ukrainassa  korruptio eihän ?

Vierailija
46/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.

Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä. 

Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne.  Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.

Vaikka Putin sanoi olevansa sodassa meidän kanssa?

Vaikka viimeksi eilen duuman jäsen uhkaili?

Hyvin tuo hybridikeskuksen propakanda on sutkin aivopessyt. Mietippäs hetki, miksi venäläiset ei enää oikein pidä suomalaisia ystävinä?

Ja nytkö se nato ei enää suojaakkaan, vaikka omiinkin sotavehkeisiin menee kymmeniä miljardeja enemmän rahaa.

Taisi natoon liittyminen tehdä Suomesta militantti diktatuurin. Puhuttaisko välillä vaikka israelin laittomista siirtokunnista, laittomista hyökkäyssodista ja sotarikoksista? 

Nehän sinä Hyväksyt, vaikka juuri YK totesi kansanmurhan olevan totta.

Oletkos vähän tyhmä?

No kuka tahansa joka puhuu "propakandasta" on.

Sitä paitsi Suomessa ei kannateta Israelin sotatoimia, joten puhut lisäksi läpiä päähäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Eikö suomi olekkaan uppoamassa ja tarvitse rahaa itselleen? 

Jep! Ja tärkeys järjetys oli....? Ammoisina aikoina Ukrainan kasakat kävi Venäjän kasakoiden kanssa murhaamassa, raiskaamassa ja ryöstämässä Suomessa, ja nää ääliöt lähettää täältä fyrkkaa sinne sekä pressa jakaa ritarikunnan ristejä Ukrainan pressalle...EIKÖ TYPERYYDELLÄ OLE MITÄÄN RAJAA? Eläkeläisen pienestä tulosta piti leikata tuloa pois sekä korottaa veroa...Petterin sanoma pieni viilaus oli kohdallani 6,5% lisää ja eläke leikkaus 5,2%...Tämä siksi että pitää säästää sekä vero kertymää kasvattaa! No, nyt Ukrainassa voidaan tehdä lisää drooneja...Ja ennen kuin Jonne osasto kirjoittelee tänne yhtään mitään järjettömän isoista monen tuhannen eläkkeistä, niin ihan vaan tiedoksi: netto nippa nappa 900€, ENKÄ MEE TÖIHIN...

Vierailija
48/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpolla  riittää rälssi rahaa

Miten sitten suu pannaan, kun BKT on 200% ja Suomi kerjäläisenä. Sotarahaa ei ole enää sotimiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat pelata kaikki ,onko sota hyvä tulon lähde eliitille?

Vierailija
50/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan älytöntä!Täällä ihmiset näkee toiset jo nälkää.Ja samanaikaisesti lapataan lisää rahaa sodan ylläpitämiseen ja jatkamiseen vieraassa maassa.Onko Suomen valtio seonnut lopullisesti?Ja tehnyt suuren virheen.Siltä se ikävä kyllä nyt näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpolla  riittää rälssi rahaa

Miten sitten suu pannaan, kun BKT on 200% ja Suomi kerjäläisenä. Sotarahaa ei ole enää sotimiseen

Bruttokansantuote 200%?

Tiedätkö pelle edes mistä puhut? 😂

Vierailija
52/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.

Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä. 

Ukraina on pohjaton kaivo.

Niin, kaalimaan asukeille jotka joutuvat sinne lihamyllyyn.

Mitäs läksivät, kikkeliskokkelis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitavat pelata kaikki ,onko sota hyvä tulon lähde eliitille?

Kysy Putinilta. Se varasti teiltä 200 miljardia.

Vierailija
54/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpolla  riittää rälssi rahaa

Miten sitten suu pannaan, kun BKT on 200% ja Suomi kerjäläisenä. Sotarahaa ei ole enää sotimiseen

Bruttokansantuote 200%?

Tiedätkö pelle edes mistä puhut? 😂

Suomi:

Julkisen talouden velka (BKT-suhde): 88,5 %.

Julkinen velka euromääräisesti: 248,4 miljardia euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpolla  riittää rälssi rahaa

Miten sitten suu pannaan, kun BKT on 200% ja Suomi kerjäläisenä. Sotarahaa ei ole enää sotimiseen

Bruttokansantuote 200%?

Tiedätkö pelle edes mistä puhut? 😂

Suomi:

Julkisen talouden velka (BKT-suhde): 88,5 %.

Julkinen velka euromääräisesti: 248,4 miljardia euroa.

Miksi sitten puhut bruttokansantuotteesta, iiigori?

Huonoa trollausta.

Vierailija
56/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Venäläisten tappaminen on parasta rahankäyttöä. Niitä on terminoitu jo 1,2 miljoonaa.

Vierailija
57/57 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos  Ukrainalaisia poikia mennyt   ? kun rahastatte heidän henkillään pitkittämällä sotaa.