Pääministeri Orpo Puolassa: Suomelta 40 miljoonaa euroa lisää Ukrainan puolustukseen
Rahaa on
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Ukraina on pohjaton kaivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Täällä paistalla tätä porukkaa riittää jotka elävät tätä fantasiaa täysillä🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Vaikka Putin sanoi olevansa sodassa meidän kanssa?
Vaikka viimeksi eilen duuman jäsen uhkaili?
Hyvin tuo hybridikeskuksen propakanda on sutkin aivopessyt. Mietippäs hetki, miksi venäläiset ei enää oikein pidä suomalaisia ystävinä?
Ja nytkö se nato ei enää suojaakkaan, vaikka omiinkin sotavehkeisiin menee kymmeniä miljardeja enemmän rahaa.
Taisi natoon liittyminen tehdä Suomesta militantti diktatuurin. Puhuttaisko välillä vaikka israelin laittomista siirtokunnista, laittomista hyökkäyssodista ja sotarikoksista?
Nehän sinä Hyväksyt, vaikka juuri YK totesi kansanmurhan olevan totta.
Miksei se jo lopu joku tienaa ja pelaa miljardi bisneksillä..Eihän Ukrainassa korruptio eihän ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Vaikka Putin sanoi olevansa sodassa meidän kanssa?
Vaikka viimeksi eilen duuman jäsen uhkaili?
Hyvin tuo hybridikeskuksen propakanda on sutkin aivopessyt. Mietippäs hetki, miksi venäläiset ei enää oikein pidä suomalaisia ystävinä?
Ja nytkö se nato ei enää suojaakkaan, vaikka omiinkin sotavehkeisiin menee kymmeniä miljardeja enemmän rahaa.
Taisi natoon liittyminen tehdä Suomesta militantti diktatuurin. Puhuttaisko välillä vaikka israelin laittomista siirtokunnista, laittomista hyökkäyssodista ja sotarikoksista?
Nehän sinä Hyväksyt, vaikka juuri YK totesi kansanmurhan olevan totta.
Oletkos vähän tyhmä?
No kuka tahansa joka puhuu "propakandasta" on.
Sitä paitsi Suomessa ei kannateta Israelin sotatoimia, joten puhut lisäksi läpiä päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Eikö suomi olekkaan uppoamassa ja tarvitse rahaa itselleen?
Jep! Ja tärkeys järjetys oli....? Ammoisina aikoina Ukrainan kasakat kävi Venäjän kasakoiden kanssa murhaamassa, raiskaamassa ja ryöstämässä Suomessa, ja nää ääliöt lähettää täältä fyrkkaa sinne sekä pressa jakaa ritarikunnan ristejä Ukrainan pressalle...EIKÖ TYPERYYDELLÄ OLE MITÄÄN RAJAA? Eläkeläisen pienestä tulosta piti leikata tuloa pois sekä korottaa veroa...Petterin sanoma pieni viilaus oli kohdallani 6,5% lisää ja eläke leikkaus 5,2%...Tämä siksi että pitää säästää sekä vero kertymää kasvattaa! No, nyt Ukrainassa voidaan tehdä lisää drooneja...Ja ennen kuin Jonne osasto kirjoittelee tänne yhtään mitään järjettömän isoista monen tuhannen eläkkeistä, niin ihan vaan tiedoksi: netto nippa nappa 900€, ENKÄ MEE TÖIHIN...
Vierailija kirjoitti:
Orpolla riittää rälssi rahaa
Miten sitten suu pannaan, kun BKT on 200% ja Suomi kerjäläisenä. Sotarahaa ei ole enää sotimiseen
Tuo on aivan älytöntä!Täällä ihmiset näkee toiset jo nälkää.Ja samanaikaisesti lapataan lisää rahaa sodan ylläpitämiseen ja jatkamiseen vieraassa maassa.Onko Suomen valtio seonnut lopullisesti?Ja tehnyt suuren virheen.Siltä se ikävä kyllä nyt näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpolla riittää rälssi rahaa
Miten sitten suu pannaan, kun BKT on 200% ja Suomi kerjäläisenä. Sotarahaa ei ole enää sotimiseen
Bruttokansantuote 200%?
Tiedätkö pelle edes mistä puhut? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Ukraina on pohjaton kaivo.
Niin, kaalimaan asukeille jotka joutuvat sinne lihamyllyyn.
Mitäs läksivät, kikkeliskokkelis.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat pelata kaikki ,onko sota hyvä tulon lähde eliitille?
Kysy Putinilta. Se varasti teiltä 200 miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpolla riittää rälssi rahaa
Miten sitten suu pannaan, kun BKT on 200% ja Suomi kerjäläisenä. Sotarahaa ei ole enää sotimiseen
Bruttokansantuote 200%?
Tiedätkö pelle edes mistä puhut? 😂
Suomi:
Julkisen talouden velka (BKT-suhde): 88,5 %.
Julkinen velka euromääräisesti: 248,4 miljardia euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpolla riittää rälssi rahaa
Miten sitten suu pannaan, kun BKT on 200% ja Suomi kerjäläisenä. Sotarahaa ei ole enää sotimiseen
Bruttokansantuote 200%?
Tiedätkö pelle edes mistä puhut? 😂
Suomi:
Julkisen talouden velka (BKT-suhde): 88,5 %.
Julkinen velka euromääräisesti: 248,4 miljardia euroa.
Miksi sitten puhut bruttokansantuotteesta, iiigori?
Huonoa trollausta.
Hyvä. Venäläisten tappaminen on parasta rahankäyttöä. Niitä on terminoitu jo 1,2 miljoonaa.
Paljonkos Ukrainalaisia poikia mennyt ? kun rahastatte heidän henkillään pitkittämällä sotaa.
Kok ja rkp sosialistit ui rälssirahoissa paljonko laittaneet liiveihin esim 30 vuodessvuodessa