Pääministeri Orpo Puolassa: Suomelta 40 miljoonaa euroa lisää Ukrainan puolustukseen
Rahaa on
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on meilläkin auttajia, jos satutaan tarvitsemaan.
Luuletko että Ukraina olisi antanut centtiäkään meille jos olisimme tarvinneet.
Viimeksi kävivät täällä Raatteenkorventiellä tekemässä kiusaa. Ei apua sinne.
Vierailija kirjoitti:
You will support ze current thing
Ai tämä venäläinen hyppäsi rokoteketjusta Ukraina-ketjuun.
"Ei täällä venäläisiä ole!" 😄
Vierailija kirjoitti:
Jokainen hylätyn tt-tuki päötöksen saanut voi vetää kättä lippaan ja kaatua anemiasta kärsivänä kuolleena katuun.
Voihan tuon avun jättää maksamattakin niin saadaan Putin meillekin tappelemaan ja miten se suu sitten pannaan. Tuskin tuet pyörii enää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Orpolle pitää ostaa lapio.
Voin etsiä turuust paikan johon se voi kaivaa kuopan.
Ongelma Orpon ulkomaanreissuissa on, ettei se ymmärrä yhtään sanaa englantia. Siksi lupailee ja tekee sopimuksia tajuamatta niiden sisällöstä mitään.
Ei sinne rahaa laita kuin pieniä määriä, tuon summan edestä laitetaan käyttökelpoista välinettä joilla laitetaan rosvoreissulla olevia kremlin bunkkerikääkän kätyreitä kylmäksi.
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma Orpon ulkomaanreissuissa on, ettei se ymmärrä yhtään sanaa englantia. Siksi lupailee ja tekee sopimuksia tajuamatta niiden sisällöstä mitään.
Miten on mahdollista että Suomen korkein ja EU-asioista päättävä ministeri ei osaa kommunikoida englanniksi? Kysyn ihan oikeasti enkä halua kuulla mitään heh heh niin se vain on-tason juttuja. Eihän tällaisessa ole mitään järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Vierailija kirjoitti:
99,0% kansalaisista tuli uutisena tieto, että Suomi on sitoutunut EU:n 50 miljardin euron yhteisvelkaohjelmaan. Petteri tai Riikka eivät asiasta ole kovasti huudelleet. Sitä aiemmin Suomi liittyi 90 miljardin yhteisvelkaan. Huutava hiljaisuus kautta puolue- ja mediakentän.
Mitä sanoillaan persulit???? Ja sitten ottivat miljardin yhteisvelkaa😂🙈
"Suomi saa ehdotettuun hätärahoituspakettiin maksamistaan rahoista takaisin erittäin vähän. Nyt meille on tiedossa pelkkä maksajan rooli. Emme ole saamapuolella, jos maksamme kymmenen miljardia siitä, että saamme miljardin takaisin. Suomen on uskallettava sanoa ei epäedullisille sopimuksille. Sopu ei todellakaan ole vuosikymmenien velkavankeuden arvoista. Muiden maiden heikon taloudenhoidon seuraukset eivät ole Suomen vastuulla ja Suomen ainoa tavoite tulee olla suomalaisten pelastaminen, ei konkurssikypsän euroalueen tai eurovaluutan pelastaminen”, Antikainen (PS) painottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Vaikka Putin sanoi olevansa sodassa meidän kanssa?
Vaikka viimeksi eilen duuman jäsen uhkaili?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne rahaa laita kuin pieniä määriä, tuon summan edestä laitetaan käyttökelpoista välinettä joilla laitetaan rosvoreissulla olevia kremlin bunkkerikääkän kätyreitä kylmäksi.
Onhan tuo pieni summa verrattuna siihen mitä nyt laitetaan puolustusteollisuuteen. Ei ihme että Orvon pitää pyydellä miljardeja lisää. Siitä riittää pikku siivuja omiin tarpeisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Muuten vaan joulukuussa 2021 lierov laitteli myllykirjeitä joiden viesti & sävy oli hieman kyseenalainen, ikään kuin olisimme olleet edelleen kremlin balalaikan tahtiin ripaskaa hyppiviä. Onneksi emme olleet enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Vaikka Putin sanoi olevansa sodassa meidän kanssa?
Vaikka viimeksi eilen duuman jäsen uhkaili?
No länsihän sitä sotaa on Venäjälle uhonnut koko ajan ja Pekka Toverikin, Suomen turpo-valiokunnan pj, julisti Suomen olevan sodassa jo 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Kuule kultaseni, kun ukrainassa alkaa into loppua, niin ry ss iltä ei. Sitten alkaa vilkuilu, että jahas... Tuolla on vetelää ja laiskaa porukkaa. Ei tarvii edes sotia. Rahatkin ne syyti jo muualle. Alas kaivaa poteroa poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa täytyy olla Ukrainalle ehdottomasti. Tukiloisetkin saisivat osallistua Ukraina-talkoisiin.
Miksi haluat antaa sinne sotaa käyvään maahan? Eihän edes omat halua puolustaa sitä. Raha menee vallan muualle. Zele huijaa koko maailmaa.
Ihanalla Zelellä olisi omasta takaa pätää rahoittaa sotansa, Mitä Siitä maasta nyt on enää jäljellä…
Onneksi suomen valtion velkataakka on tosi pieni ja työttömiä vielä vähemmän: No hätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Vaikka Putin sanoi olevansa sodassa meidän kanssa?
Vaikka viimeksi eilen duuman jäsen uhkaili?
No länsihän sitä sotaa on Venäjälle uhonnut koko ajan ja Pekka Toverikin, Suomen turpo-valiokunnan pj, julisti Suomen olevan sodassa jo 2022.
Kun Putin oli ensin 2022 julistanut Venäjän olevan sodassa lännen, eli myös Suomen kanssa.
Pitää olla aika venäläinen, että osaa vääristellä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niinkin, että niin kauan kun Ukraina pystyy vastustamaan, niin kauan sota pysyy siellä. Eli rahaa vaan ja pirukseen Ukrainalle.
Meillä ei ole varaa, eikä mielenkiintoa sotia täällä.
Venäjä ei ole missään vaiheessa ollut tulossa, tai ole tulossa tänne. Lopettakaa jo tuo fantasia, vaikka kovin rakas tuntuu teille olevan.
Kuule kultaseni, kun ukrainassa alkaa into loppua, niin ry ss iltä ei. Sitten alkaa vilkuilu, että jahas... Tuolla on vetelää ja laiskaa porukkaa. Ei tarvii edes sotia. Rahatkin ne syyti jo muualle. Alas kaivaa poteroa poika.
Venäläisten ei tarvitse kaivaa, kun asuvat maakuopissa jo valmiiksi, ilman sisävessaa.
Ryydman leikkaa järjestöiltä tarvittavat miljoonat.