Huvittavaa huomata miten entinen “sitoutumiskammoinen” mies muuttuu kun löytyy tarpeeksi kaunis nainen
Meillä on ystäväporukassa mies jolla on ollut lukuisia naissuhteita, kestoltaan muutamasta viikosta useaan vuoteen ja olen tutustunut näihin naisiin. He ovat aina surreet päänsä puhki miksi tämä sanotaanko Heikki on niin ”sitoutumiskammoinen” tai ”välttelevästi kiintynyt”. Naiset ovat yrittäneet hyvällä ja pahalla, analysoineet, vääntäneet ja kääntäneet mutta suhde ei koskaan ole edennyt sille tasolle mitä naiset toivoisivat. Heikki on aina ollut vähän toinen jalka oven välissä ja esim. kihlauksesta ei tietoakaan. Mikään määrä miellyttämistä, kokkaamista, slan kirjojen lukemista tai miellyttämistä ei ole riittänyt.
Katos vaan kun Heikki löysi aivan mielettömän kauniin, siis mallitason naisen. Parisuhde julistettiin somessa heti, nainen esiteltiin koko suvulle ja jokaiselle puolitutulle, he ovat kaikkialla yhdessä, yhtäkkiä Heikkiä kiinnostaakin kulttuuri ja matkustelu mihin ei exiensä kanssa lähtenyt. Heikki kirjoittelee myös kauniita sanoja ja aforismeja mm. henkisen yhteyden tärkeydestä parisuhteessa.
Kyse on siitä että kun olet tarpeeksi kaunis, mies haluaa sitoutua. Tavis pullukka voi vääntyä vaikka mille mutkalle mutta se ei riitä.
Kommentit (101)
Eli mies viimeinkin rakastui. Todennäköisesti tulee katumaan sitä mutta nauttikoot nyt.
Mistä sä tiedät, että tämä mies ihastui nimenomaan kyseisen naisen ulkonäköön?
Ehkä sillä naisella oli vain tosi kultainen luonne? Ehkä heillä vaan oli tosi vahva keskinäinen kemia, ja viihtyvät hyvin toistensa seurassa? Ajattelitko näitä vaihtoehtoja?
Silloin kun tapaa sen oikean, sen tietää heti. Noin minullekin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se täysin uskottavaa, että Heikin kaikki hoidot avautuu ap:lle Heikin sitoutumiskammosta. Nämä parinviikon suhteetkin ovat ehtineet jo tehdä kaiken miellyttääkseen.
Kyllä, erittäin uskottava tarina 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Ei miehillä ole mitään velvollisuuksia naisia kohtaan. Mies saa tehdä niin kuin parhaakseen katsoo. Ei ole teidän lemmikkinne.
Ei silti tarvitse valehdella tai johtaa harhaan. Mikä siinä on niin vaikea sanoa reilusti, että en oikeasti välitä sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän kertoo ainoastaan siitä, etteivät miehet osaa olla yksin. On väkisin aina roikotettava paremman puutteessa ja johdettava harhaan jotain naista, vaikka ei pitäisi tätä edes viehättävänä.
Ei se ole harhaanjohtamista tai roikottamista. Se on kokeilemista. Kun ei sitten toimi niin ei toimi.
Miehillä tosiaan on oma tahto eikä naiset onneksi vielä saa päättää miehen tunne-elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Ei miehillä ole mitään velvollisuuksia naisia kohtaan. Mies saa tehdä niin kuin parhaakseen katsoo. Ei ole teidän lemmikkinne.
Ei silti tarvitse valehdella tai johtaa harhaan. Mikä siinä on niin vaikea sanoa reilusti, että en oikeasti välitä sinusta?
Tottakai saa. Toisekseen ei siinä todennäköisesti mitään sellaista edes ole. Mies etsii pitkäaikaista kumppania mutta ei tyydy mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, että tämä mies ihastui nimenomaan kyseisen naisen ulkonäköön?
Ehkä sillä naisella oli vain tosi kultainen luonne? Ehkä heillä vaan oli tosi vahva keskinäinen kemia, ja viihtyvät hyvin toistensa seurassa? Ajattelitko näitä vaihtoehtoja?
Ei oke mahdollista!
T. Ylipainoinen sikaleidi.
Ai jaa? Kaikki rumat, ylipainoiset, tatuoidut, veemäiset naiset,jotka minä tiedän ovat parisuhteessa/ naimisissa.
En allekirjoita tota. Heikki on vain yksi miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Ei miehillä ole mitään velvollisuuksia naisia kohtaan. Mies saa tehdä niin kuin parhaakseen katsoo. Ei ole teidän lemmikkinne.
Ei silti tarvitse valehdella tai johtaa harhaan. Mikä siinä on niin vaikea sanoa reilusti, että en oikeasti välitä sinusta?
-> Ei/no pillu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Naisethan on aina vilpittömän rakastuneita.
pidö houli osmista asioistajaas 😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, että tämä mies ihastui nimenomaan kyseisen naisen ulkonäköön?
Ehkä sillä naisella oli vain tosi kultainen luonne? Ehkä heillä vaan oli tosi vahva keskinäinen kemia, ja viihtyvät hyvin toistensa seurassa? Ajattelitko näitä vaihtoehtoja?
Juuri näin. Kaunis ja älykäs nainen on luonteeltaan usein myös hyväntahtoinen. Tämä johtuu hyvästä itsetunnosta. Kun ihmisellä on hyvä itsetunto, niin hän pystyy kannustamaan ja kehumaan muita, myös puolisoaan.
Huonon itsetunnon omaava, kateellinen nainen taas haukkuu kaikki - ystävänsä, puolisonsa, perheensä ja läheisensä. Mitäpä luulette, kumpi on mukavampaa seuraa?
AP, mä en usko että Heikkiä tai hänen naisystäväänsä kiinnostaa tippaakaan tää sun katkerointi. Mikset vaan elä omaa elämääsi, ja anna muiden elää omaa elämäänsä.
Tos ei oo mitää tekemistä sen kanssa miltä se toinen näyttää. Jos ihminen on välttelevä kiintymyssuhdemalli niin se tulee aina etsimään sellasta ihmistä alitajuntaisesti kuka on vaikea ja enemmän sellanen kenestä se ei välttämättä saa kiinni samantien, koska se on turvallisinta sille itselleen koska sillä on se ahdistuva malli itsellään luonteen piirteessä. Sen takia tälläne ihminen harvoin pystyy alkaa seurustelemaan toisen ihmisen kanssa kuka yrittää liikaa ja on liian kiva, koska se ihminen tulee liikaa siihen välttelevän kiintymyssuhdemallin omaavan ihmisen naamalle ja se alkaa kuvittelemaan kokoajan että se on velkaa jotain sille toiselle ja sit se ahdistuu enemmän. Sen takia se päätyy yhteen ihmisen kanssa joka on vähän itekki sellanen ettei tarvitse yrittää mitää ja antaa tilaa kokoajan, koska se on sille ja sen mielelle turvallisinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se täysin uskottavaa, että Heikin kaikki hoidot avautuu ap:lle Heikin sitoutumiskammosta. Nämä parinviikon suhteetkin ovat ehtineet jo tehdä kaiken miellyttääkseen.
Kyllä, erittäin uskottava tarina 🙄
Mutta olihan se jotenkin hauska ja aika paljon mielipiteitä mammoilla on asian suhteen. Mun mielestä oli myös hyvin kirjoitettu, silleen kompaktisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Naisethan on aina vilpittömän rakastuneita.
Miksi kukaan olisi kenenkään kanssa, jos ei rakastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän kertoo ainoastaan siitä, etteivät miehet osaa olla yksin. On väkisin aina roikotettava paremman puutteessa ja johdettava harhaan jotain naista, vaikka ei pitäisi tätä edes viehättävänä.
Ei se ole harhaanjohtamista tai roikottamista. Se on kokeilemista. Kun ei sitten toimi niin ei toimi.
Miehillä tosiaan on oma tahto eikä naiset onneksi vielä saa päättää miehen tunne-elämästä!
Ja täytyy muistaa, että kokeilemassa se nainenkin on. Voi se nainenkin sanoa, että heippa, tästä puuttuu nyt jotain olennaista, ei muistella pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän montakin miestä, jotka on jättäneet pitkän parisuhteen jälkeen kaunottaren, alkanut seurustella varsin taviksen kanssa, mennyt naimisiin ja hankkinut pari muksua.
Ilmeisesti on jotain erilaista kemiaa sitten löytynyt tämän uuden kanssa.
Tai sitten se tavis on helppo luonne, hoitaa lapset ja kotityöt. Ei se mies mitenkään rakastavasti kotona käyttäydy vaan tykittää liekkoemojeita instamallien kuviin.
Harvan miehen elämänsisältö on instamallien seuraaminen ja liekkiemojeiden tykittäminen. 🤣
Jos tuollaisia miehiä tunnet paljon, niin olisiko omilla valinnoilla mitään tekemistä asian kanssa?
Sori mutta minä en ota vastuuta ääliömiesten käyttäytymisestä somessa. Näkeehän sen ihan julkisista postauksista ketkä ukkomiehet siellä läähättää. Ei minun tarvitse heitä henk.koht. tuntea, kunhan hymähtelen.
Seuraat ukkomiehiä, jotka siellä läähättää. Tiedät ja tai tunnet miehiä, jotka siellä läähättää, seuraa instamalleja ja tykittää liekkiemojeja, eikä oma seuraamisesi olekaan oma valintasi?
Saatoin kommentoida hieman epäselvästi, sen myönnän. mutta jos suuri osa miehistä, joita tiedät, pörräävät somessa, se ei ainakaan ole niiden miesten syytä, jotka somessa eivät pörrää.
Niin, miettiikö ihminen avioliittoa 18-vuotiaana vai 27-vuotiaana. Siinäpä helppo kysymys.