Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampere menettää asukkaita - asuntokaupat jäissä

Vierailija
26.06.2026 |

Nyt kun jopa Tampere on muuttunut muuttotappiokunnaksi, niin tarkoittaako se nyt sitä että suomalaiset pakkautuvat pääkaupunkiseudulle?

https://www.aamulehti.fi/paakirjoitukset/art-2000012085064.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tampere enään vedäkään loisia ja va lepakolaisia maailmalta?

Ovatko tuet liian pienet??

Vierailija
2/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Tampere enään vedäkään loisia ja va lepakolaisia maailmalta?

Ovatko tuet liian pienet??

Pirkanmaalla sama ongelma kuin Keski-Suomessa, ei ole työpaikkoja ja työttömyys kasvaa pikavauhtia. Ihmiset muuttavat pois sen toivossa että löytävät töitä jostain muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Tampere enään vedäkään loisia ja va lepakolaisia maailmalta?

Ovatko tuet liian pienet??

Pirkanmaalla sama ongelma kuin Keski-Suomessa, ei ole työpaikkoja ja työttömyys kasvaa pikavauhtia. Ihmiset muuttavat pois sen toivossa että löytävät töitä jostain muualta.

Silti Tampereella tehtiin päätös, että rakennusalalta poistettiin tarveharkinta. Ennätysmäärä rakennusalan työttömiä ja paikkakunnalle hinataan ulkomaisia raksatyöntekijöitä. Joku on tuolla pahasti pielessä Tampereella työttömyys on korkeampi kuin muualla Suomessa, varmaan tässä noudatetaan Ilmarin empatiaympyrää?

Vierailija
4/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi muuttaa enää Tokmanniin?

Vierailija
5/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on hyviä naapureita. Kun katselee omakotitalon 20 - 30 km Tampereen keskustasta, peukunkäyttäjien määrä on huomattavasti pienempi, tontti on vuokratontin sijaan oma, eikä hintakaan päätä huimaa.

Vierailija
6/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Tampere enään vedäkään loisia ja va lepakolaisia maailmalta?

Ovatko tuet liian pienet??

Nimenomaan niitä vetää, työssäkäyvät häipyvät muualle. Tällä menolla Tampereen työttömyysprosentti on vuonna 2030 jotain 25...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi