Huvittavaa huomata miten entinen “sitoutumiskammoinen” mies muuttuu kun löytyy tarpeeksi kaunis nainen
Meillä on ystäväporukassa mies jolla on ollut lukuisia naissuhteita, kestoltaan muutamasta viikosta useaan vuoteen ja olen tutustunut näihin naisiin. He ovat aina surreet päänsä puhki miksi tämä sanotaanko Heikki on niin ”sitoutumiskammoinen” tai ”välttelevästi kiintynyt”. Naiset ovat yrittäneet hyvällä ja pahalla, analysoineet, vääntäneet ja kääntäneet mutta suhde ei koskaan ole edennyt sille tasolle mitä naiset toivoisivat. Heikki on aina ollut vähän toinen jalka oven välissä ja esim. kihlauksesta ei tietoakaan. Mikään määrä miellyttämistä, kokkaamista, slan kirjojen lukemista tai miellyttämistä ei ole riittänyt.
Katos vaan kun Heikki löysi aivan mielettömän kauniin, siis mallitason naisen. Parisuhde julistettiin somessa heti, nainen esiteltiin koko suvulle ja jokaiselle puolitutulle, he ovat kaikkialla yhdessä, yhtäkkiä Heikkiä kiinnostaakin kulttuuri ja matkustelu mihin ei exiensä kanssa lähtenyt. Heikki kirjoittelee myös kauniita sanoja ja aforismeja mm. henkisen yhteyden tärkeydestä parisuhteessa.
Kyse on siitä että kun olet tarpeeksi kaunis, mies haluaa sitoutua. Tavis pullukka voi vääntyä vaikka mille mutkalle mutta se ei riitä.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Naisethan on aina vilpittömän rakastuneita.
Vaan miten saadaan sitoutumiskammoinen nainen muuttumaan?
Kyllä tässä totuuden siemen on. Eikä naisen tarvitse olla edes pullukka, riittää että on liian tavallinen. Deittisaitit on täynnä näitä miehiä, jotka vaihtaa naisesta toiseen, ja palaa aina saitille etsimään parempaa.
On todella itsekästä, hyväksikäyttöä suorastaan, olla sellaisen kanssa yhdessä "paremman puutteessa" josta ei aidosti välitä. Tunnen lähipiiristä useita tällaisia naisia, jotka ovat haaskanneet vuosia näiden miesten kanssa. Ja yhtäkkiä mies löytää sen lääkiksessä olevan mallin/ missin, jonka vie nopealla aikataululla vihille.
Pyh. Kauneus on katoavaista. Onko Heikki muka itse komea ja kookas?
Miehen mitta on kylläkin korvienväli eikä mikään muu!!
Mitä hän teki siis väärin? Kenellekään ei luvannut mitään, kun ei oikeasti tuntunut oikealta. Sitten löytyi se oikea.
Ehkä ulkonäkö oli syy. Ehkä jokin muu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Onneksi naiset ei tee sitä, eikun....
Yhden "jojon" kanssa aikanaan ollut ja oli hyvin lapsellista ja aina dramaattista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Tämäpä. Naiset on mielummin yksin kun ei-haluamansa miehen kanssa. Miehillä on aina haku päällä ja tinderit tulilla vaikkeivat ”ole valmiita” suhteeseen.
Ei se pelkästä ulkonäöstä ole kiinni. Yleensä se ns kaunis on myös sen verran varakkaasta perheestä, että pystyy käymään kampaajalla, on tekokynnet, botoxia ym. Fantasian peräänhän ne miehetkin on. Eihän ne miehet niitäkään naisia paremmin kohtele. Samanlaista kyykytystä kotiorjaksi ja synnytyskoneeksi se on, mitä muidenkin naisten kanssa. Sitten, kun tulee lapsia ja elämästä tulee tylsää peruskauraa, etsitään taas nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Naisethan on aina vilpittömän rakastuneita.
Sofia Belofort on hyvä esimerkki henkisen yhteyden tärkeydestä parisuhteessa. Rakkaus kukoistaa eri tasolla Dubaissa kuin Tuusulassa.
Niin se vain on, että kun löytää mielestään huippuyksilön, "sitoutumiskammo" häviää. Onpa kyse sitten ulkonäöstä tai jostain muusta asiasta. Eikä tuo mitenkään sukupuolisidonnaista ole.
T. Entinen "sitoutumiskammoinen", nykyinen paatunut ukkomies
Minä olen tuollainen nainen. Monet miehet tarvitsevat myös hyvin lujatahtoinen naisen. Maskuliiniset käyttäytymismallit yhdistettynä ultranaiselliseen ulkoiseen olemukseen ovat se juttu, joilla useimmat miehet saa helposti itselleen.
Nyt naimisissa 19 vuotta.
Mä tiedän montakin miestä, jotka on jättäneet pitkän parisuhteen jälkeen kaunottaren, alkanut seurustella varsin taviksen kanssa, mennyt naimisiin ja hankkinut pari muksua.
Ilmeisesti on jotain erilaista kemiaa sitten löytynyt tämän uuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Naisethan on aina vilpittömän rakastuneita.
Sofia Belofort on hyvä esimerkki henkisen yhteyden tärkeydestä parisuhteessa. Rakkaus kukoistaa eri tasolla Dubaissa kuin Tuusulassa.
Naurahdin tälle ääneen. :D
Mutta totta, koko sitoutumiskammo on ihan höpöhöpöpuhetta alusta loppuun. Ihminen on olevinaan kammon vallassa kunnes löytyy se oikea. Se on kaunisteltu nimitys sille kusipäisyydelle, että roikottaa jotain kohtuullisen hyvää jossain suhteen tapaisessa, jotta saa hyötyä (seksi, kotityöt, mitä ikinä). Selitellään sitten että ties minkä lapsuuden kokemuksen vuoksi sitoutuminen ja kiintymys on hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä totuuden siemen on. Eikä naisen tarvitse olla edes pullukka, riittää että on liian tavallinen. Deittisaitit on täynnä näitä miehiä, jotka vaihtaa naisesta toiseen, ja palaa aina saitille etsimään parempaa.
On todella itsekästä, hyväksikäyttöä suorastaan, olla sellaisen kanssa yhdessä "paremman puutteessa" josta ei aidosti välitä. Tunnen lähipiiristä useita tällaisia naisia, jotka ovat haaskanneet vuosia näiden miesten kanssa. Ja yhtäkkiä mies löytää sen lääkiksessä olevan mallin/ missin, jonka vie nopealla aikataululla vihille.
Deittisaitit on täynnä näitä miehiä?
Olen kerran kokeillut deittisaittia ja petyin alta viikossa. En ole sen jälkeen vilkaissutkaan niitä.
Onko ongelma siis deittisaitit, niitä käyttävät miehet, vai sinä itse, joka palaat deittisaitille kerran toisensa jälkeen pettymään deittisaittia käyttäviin miehiin?
Aloitus tukeutuu olettamaan, jossa kaikki naiset joiden kanssa tulee juteltua bussissa olisivat vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.
Naisethan on aina vilpittömän rakastuneita.
Sofia Belofort on hyvä esimerkki henkisen yhteyden tärkeydestä parisuhteessa. Rakkaus kukoistaa eri tasolla Dubaissa kuin Tuusulassa.
Kuinkakohan moni tavallinen mies Sofiaa oikeasti tavoittelee? Tuollaista pintaliitäjää? Kuvitteleeko muka joku Kajaanilainen työtön valloittavansa Sofian omana itsenään? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä totuuden siemen on. Eikä naisen tarvitse olla edes pullukka, riittää että on liian tavallinen. Deittisaitit on täynnä näitä miehiä, jotka vaihtaa naisesta toiseen, ja palaa aina saitille etsimään parempaa.
On todella itsekästä, hyväksikäyttöä suorastaan, olla sellaisen kanssa yhdessä "paremman puutteessa" josta ei aidosti välitä. Tunnen lähipiiristä useita tällaisia naisia, jotka ovat haaskanneet vuosia näiden miesten kanssa. Ja yhtäkkiä mies löytää sen lääkiksessä olevan mallin/ missin, jonka vie nopealla aikataululla vihille.
Kun miehet jauhaa laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista, kaikki sentään älyää nämä provoiksi. Sitten nämä lääkkismallit keräävät peukutukset.
Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua.