Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa huomata miten entinen “sitoutumiskammoinen” mies muuttuu kun löytyy tarpeeksi kaunis nainen

Vierailija
26.06.2026 |

Meillä on ystäväporukassa mies jolla on ollut lukuisia naissuhteita, kestoltaan muutamasta viikosta useaan vuoteen ja olen tutustunut näihin naisiin. He ovat aina surreet päänsä puhki miksi tämä sanotaanko Heikki on niin ”sitoutumiskammoinen” tai ”välttelevästi kiintynyt”. Naiset ovat yrittäneet hyvällä ja pahalla, analysoineet, vääntäneet ja kääntäneet mutta suhde ei koskaan ole edennyt sille tasolle mitä naiset toivoisivat. Heikki on aina ollut vähän toinen jalka oven välissä ja esim. kihlauksesta ei tietoakaan. Mikään määrä miellyttämistä, kokkaamista, slan kirjojen lukemista tai miellyttämistä ei ole riittänyt.


Katos vaan kun Heikki löysi aivan mielettömän kauniin, siis mallitason naisen. Parisuhde julistettiin somessa heti, nainen esiteltiin koko suvulle ja jokaiselle puolitutulle, he ovat kaikkialla yhdessä, yhtäkkiä Heikkiä kiinnostaakin kulttuuri ja matkustelu mihin ei exiensä kanssa lähtenyt. Heikki kirjoittelee myös kauniita sanoja ja aforismeja mm. henkisen yhteyden tärkeydestä parisuhteessa.


Kyse on siitä että kun olet tarpeeksi kaunis, mies haluaa sitoutua. Tavis pullukka voi vääntyä vaikka mille mutkalle mutta se ei riitä.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsiko tuon naisen pelkästään kauneuden takia vai oliko lisäksi myös luonne ja yhteiset arvot ja tulevaisuuden tavoitteet yhteensopivia? Jos vaan ulkonäon  takia meni yhteen niin eihän tuo suhde tulee kauaa kestämään.

Vierailija
22/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua. 

Naisethan on aina vilpittömän rakastuneita.

Sofia Belofort on hyvä esimerkki henkisen yhteyden tärkeydestä parisuhteessa. Rakkaus kukoistaa eri tasolla Dubaissa kuin Tuusulassa.

Heh. Palstamammojen elämä tosiaan pyörii juorulehtijulkkisten ympärillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sekä placeholder että unelmien nainen, ja tuo ensiksi mainittu tosiaan vie järjen. Kun tietää että joku on pielessä mutta suhteessa on hyviäkin puolia, niin alkaa sitten etsiä syitä miehen lapsuuden traumoista tai exän aiheuttamista traumoista tai työstressistä… oikea syy on että he’s just not that into you.

Vierailija
24/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän montakin miestä, jotka on jättäneet pitkän parisuhteen jälkeen kaunottaren, alkanut seurustella varsin taviksen kanssa, mennyt naimisiin ja hankkinut pari muksua. 

Ilmeisesti on jotain erilaista kemiaa sitten löytynyt tämän uuden kanssa. 

Tai sitten se tavis on helppo luonne, hoitaa lapset ja kotityöt. Ei se mies mitenkään rakastavasti kotona käyttäydy vaan tykittää liekkoemojeita instamallien kuviin. 

Vierailija
25/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kauniit (ei muovi) ovat usein myös fiksuja ja kivoja ja ovat kehittäneet itseään. Kauneus on sivutuote.

Vierailija
26/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua. 

Tämäpä. Naiset on mielummin yksin kun ei-haluamansa miehen kanssa. Miehillä on aina haku päällä ja tinderit tulilla vaikkeivat ”ole valmiita” suhteeseen.

Juu, ei, ei naiset koskaan tee mitään tällaista. Naiset ovat ylivertaisia ja kaikessa parempia - tai ainakin ne hokee tätä jokapaikassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän montakin miestä, jotka on jättäneet pitkän parisuhteen jälkeen kaunottaren, alkanut seurustella varsin taviksen kanssa, mennyt naimisiin ja hankkinut pari muksua. 

Ilmeisesti on jotain erilaista kemiaa sitten löytynyt tämän uuden kanssa. 

Tai sitten se tavis on helppo luonne, hoitaa lapset ja kotityöt. Ei se mies mitenkään rakastavasti kotona käyttäydy vaan tykittää liekkoemojeita instamallien kuviin. 

Mammojen koko maailma tuntuu pyörivät kohujulkkisten ja instan ympärillä. Aika tyhjää elämää. 

Vierailija
28/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän montakin miestä, jotka on jättäneet pitkän parisuhteen jälkeen kaunottaren, alkanut seurustella varsin taviksen kanssa, mennyt naimisiin ja hankkinut pari muksua. 

Ilmeisesti on jotain erilaista kemiaa sitten löytynyt tämän uuden kanssa. 

Tai sitten se tavis on helppo luonne, hoitaa lapset ja kotityöt. Ei se mies mitenkään rakastavasti kotona käyttäydy vaan tykittää liekkoemojeita instamallien kuviin. 

Harvan miehen elämänsisältö on instamallien seuraaminen ja liekkiemojeiden tykittäminen. 🤣

Jos tuollaisia miehiä tunnet paljon, niin olisiko omilla valinnoilla mitään tekemistä asian kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se täysin uskottavaa, että Heikin kaikki hoidot avautuu ap:lle Heikin sitoutumiskammosta. Nämä parinviikon suhteetkin ovat ehtineet jo tehdä kaiken miellyttääkseen. 

Vierailija
30/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän useamman tapauksen, mutta ei se ole ulkonäöstä kiinni. Joissain tapauksissa on vaihdettu siitä kauniista mallinaisesta tavikseen. Jopa toistakymmentä vuotta on oltu suhteessa, jossa naimisiinmeno ei merkitse mitään. Uuden naisen kanssa on tämän sitoutumiskammoisen aloitteesta kävelty alttarille melkein heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän kertoo ainoastaan siitä, etteivät miehet osaa olla yksin. On väkisin aina roikotettava paremman puutteessa ja johdettava harhaan jotain naista, vaikka ei pitäisi tätä edes viehättävänä. 

Vierailija
32/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan miten saadaan sitoutumiskammoinen nainen muuttumaan?

Jättämällä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän teki siis väärin? Kenellekään ei luvannut mitään, kun ei oikeasti tuntunut oikealta. Sitten löytyi se oikea. 

Ehkä ulkonäkö oli syy. Ehkä jokin muu. 

Törkeää tuhlata toisen aikaa hupiseurustelun takia. Ihan hyvin voisi sanoa toiselle, että olen kanssasi vain sen aikaa, kunnes löydän sinua paremman. 

Vierailija
34/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkästä ulkonäöstä ole kiinni. Yleensä se ns kaunis on myös sen verran varakkaasta perheestä, että pystyy käymään kampaajalla, on tekokynnet, botoxia ym. Fantasian peräänhän ne miehetkin on. Eihän ne miehet niitäkään naisia paremmin kohtele. Samanlaista kyykytystä kotiorjaksi ja synnytyskoneeksi se on, mitä muidenkin naisten kanssa. Sitten, kun tulee lapsia ja elämästä tulee tylsää peruskauraa, etsitään taas nuorempaa.

Väittäisin, että oikeasti varakkaista perheistä tulevien lapset eivät juokse kampaajalla, eivätkä käytä botoxia tai tekokynsiä. Eivätköhän ne ole enemmän alemman kansanosan juttu. Eivätkä kampaajat nyt mitään ihmeiden tekijöitä ole. Vai väitätkö, että ylipainoinen ja ruma akka muuttuu kaunottareksi kampaajalla käynnin jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän montakin miestä, jotka on jättäneet pitkän parisuhteen jälkeen kaunottaren, alkanut seurustella varsin taviksen kanssa, mennyt naimisiin ja hankkinut pari muksua. 

Ilmeisesti on jotain erilaista kemiaa sitten löytynyt tämän uuden kanssa. 

Tai sitten se tavis on helppo luonne, hoitaa lapset ja kotityöt. Ei se mies mitenkään rakastavasti kotona käyttäydy vaan tykittää liekkoemojeita instamallien kuviin. 

Harvan miehen elämänsisältö on instamallien seuraaminen ja liekkiemojeiden tykittäminen. 🤣

Jos tuollaisia miehiä tunnet paljon, niin olisiko omilla valinnoilla mitään tekemistä asian kanssa?

Sori mutta minä en ota vastuuta ääliömiesten käyttäytymisestä somessa. Näkeehän sen ihan julkisista postauksista ketkä ukkomiehet siellä läähättää. Ei minun tarvitse heitä henk.koht. tuntea, kunhan hymähtelen. 

Vierailija
36/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
37/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukkakin voi olla luonteeltaan vittumainen. Ei sellasta kukaan halua loppuelämäkseen.

Vierailija
38/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran, että parisuhteessa on aina kyse vain ajoituksesta, eli siitä, mitä ihminen haluaa juuri sillä hetkellä. On yksinkertaistamista olettaa, että aina olisi kyse ulkonäöstä, sillä eiköhän tälläkin tyypillä riittänyt niitä kauniita naisia aiemminkin.

Vierailija
39/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä omituisia hyväksikäyttäjiä. Mitä ihmettä seurustelee naisten kanssa, joita ei halua. 

Ei miehillä ole mitään velvollisuuksia naisia kohtaan. Mies saa tehdä niin kuin parhaakseen katsoo. Ei ole teidän lemmikkinne.

Vierailija
40/101 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä totuuden siemen on. Eikä naisen tarvitse olla edes pullukka, riittää että on liian tavallinen. Deittisaitit on täynnä näitä miehiä, jotka vaihtaa naisesta toiseen, ja palaa aina saitille etsimään parempaa. 

On todella itsekästä, hyväksikäyttöä suorastaan, olla sellaisen kanssa yhdessä "paremman puutteessa" josta ei aidosti välitä. Tunnen lähipiiristä useita tällaisia naisia, jotka ovat haaskanneet vuosia näiden miesten kanssa. Ja yhtäkkiä mies löytää sen lääkiksessä olevan mallin/ missin, jonka vie nopealla aikataululla vihille. 

Voisiko joku nainen nyt selventää, että miten deittisaiteilla tällainen "vaihtaminen" olisi miehelle edes teoriassa mahdollista, kun miehiä on niissä räikeästi naisia enemmän? Esim. Tinderissä kaikista käyttäjistä n. 80% on miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi