Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen

Vierailija
25.06.2026 |

On se seppä. 

Kommentit (432)

Vierailija
161/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa Suvivirren puolesta puhujiin, kuuluu heihin, jotka kaipaavat menetettyä lapsuuttaan ja nuoruuttaan. He yrittävät epätoivoisesti pitää kiinni jostain sellaisesta minkä ovat jo menettäneet. 

 

Koulut ovat luopunut jo tillilihasta ja maksakastikkeesta, kun maailma muuttuu ja niille ei ole kysyntää, mutta näiden perään ei edes Suvivirsisurkuttelijat itke.

Olen mä sitä mieltä, ettei lapset pärjää pelkällä kasvisruoalla. Tilliliha oli sitä paitsi kunnon ruokaa. 

Maksastroganoff perunamuusin kanssa on hyvää ja terveellistä myös. Jauhemaksakastike samoin.

Vierailija
162/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään islamilaisen tai hindulaisen musiikin vaurioittamaa lasta. Laulun laulaminen kestää joitakin minuutteja. Herkiksi on lapset tulleet jos eivät tuota kestä.

Kristityt ovat ilmeisen suvaitsemattomia ihmisiä.

Suvivirsi kuuluu suomalaiseen kulttuuriin aivan samoin kuin se, että lipussamme on risti. Harmi, että henkilö syntynyt maahan, jossa kulttuurissa hän ei voi elää.


Only the fittest will survive.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän änkeää kevät- ja joulujuhliin, jos laulun kuuntelu on tuskaa? Tai varustautuisi edes korvatulpilla. Joskus vaan tässä maailmassa joutuu kokemaan asioita, mitkä eivät miellytä. Tässähän joutuisi yhtenään valittamaan ties minne, jos olettaisi, että maailma pyörii vain minun säännöilläni.

Miksi kouluun pitää pakottaa uskontoa, jolloin lapset eivät voi mennä kouluun? Miksi aikuiset tekevät tätä lapsien vahingoksi? Miksi koulu ei voi olla avoin kaikille uskonnoille ja uskonnottomille?

En tunne yhtään suvivirren vaurioittamaa lasta. Laulun laulaminen kestää joitakin minuutteja. Herkiksi on lapset tulleet jos tuota ei kestä.  Ateistit ovat ilmeisen suvaitsemattomia ihmisiä.

Ateistit ovat aina olleet piikki kunnon ihmisten lihassa. Ovat aina kieltämässä, jopa väkivalloin, muiden perinteitä ja kaikkea hauskaa. Näillä ei näytä olevan mitään muuta elämää kuin keksiä keinoja millä voisi hankaloittaa tai kurjistaa tavallisten ihmisten elämää. Nämä ovat jostain syytä erittäin innokkaana suomalaisten perinteiden kimpussa. Islamijutut näille ovat tietenkin ok. Kouluissa saa ramadoida ihan vapaasti ja huntuja pitää, se ei ole kuulema uskonnonnäyttämistä. 

Vierailija
164/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän änkeää kevät- ja joulujuhliin, jos laulun kuuntelu on tuskaa? Tai varustautuisi edes korvatulpilla. Joskus vaan tässä maailmassa joutuu kokemaan asioita, mitkä eivät miellytä. Tässähän joutuisi yhtenään valittamaan ties minne, jos olettaisi, että maailma pyörii vain minun säännöilläni.

Miksi kouluun pitää pakottaa uskontoa, jolloin lapset eivät voi mennä kouluun? Miksi aikuiset tekevät tätä lapsien vahingoksi? Miksi koulu ei voi olla avoin kaikille uskonnoille ja uskonnottomille?

Tämä ei ole KENELLEKKÄÄN muulle ongelma, edes niille m.muuttajalapsille. Ainoastaan muutama hankala lumihiutale kiukuttelee vastaan. Asiahan on niin että enemmistön mukaan mennään. Mikään maa ei toimi niin että pikkuvähemmistöt määräävät mitä muut saavat tehdä. 

Nimenomaan lumihiutaleiden väkisin vääntämä ongelma. Kyse on kuitenkin perinteestä, ei sen kummemmasta. Uskonnon tuputtaminen on jotain ihan muuta kuin yksittäinen virsi kerran vuodessa.

Vierailija
165/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että vie asian eteenpäin. Uskonto ei kuulu kouluihin. Koulut on tiedettä varten. Uskovaiset voi hoilata virsiään kirkossa kevätjuhlan jälkeen ihan vapaasti vaikka aamusta iltaan. Sitä varten on uskonnonvapaus. Ottaen huomioon kuinka paljon Suvivirresta meuhkataan, kirkkoihin on odotettavissa varmasti suuri yleisöryntäys.... tai ei.

En kuulu kirkkoon, mutta ei minua suvivirret ja varpuset jouluaamuna haittaa tai vaikka virsiä laulettaisiin. Ne on osa suomalaista kulttuuria ja ei se minulta ole pois jos joku haluaa uskoa kovasti johonkin. Aika heikosti menee, jos joka asiasta pitää aina valittaa. 

Heikkoa on myös epäusko, jos joku suvivirsi saa tunnustuksettoman noin perusteellisesti sekoamaan.

Vierailija
166/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään islamilaisen tai hindulaisen musiikin vaurioittamaa lasta. Laulun laulaminen kestää joitakin minuutteja. Herkiksi on lapset tulleet jos eivät tuota kestä.

Kristityt ovat ilmeisen suvaitsemattomia ihmisiä.

Suvivirsi kuuluu suomalaiseen kulttuuriin aivan samoin kuin se, että lipussamme on risti. Harmi, että henkilö syntynyt maahan, jossa kulttuurissa hän ei voi elää.


Only the fittest will survive.

Niin: milloinkohan "laurit" alkavat vaatia ristin poistamista Suomen lipusta? Varmaan samaan aikaan globaaliwokettajat vaativat koko lipusta ja muistakin kansallisista tunnuksista luopumista. "Koska maailma muuttuu."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään islamilaisen tai hindulaisen musiikin vaurioittamaa lasta. Laulun laulaminen kestää joitakin minuutteja. Herkiksi on lapset tulleet jos eivät tuota kestä.

Kristityt ovat ilmeisen suvaitsemattomia ihmisiä.

Voisitko keksiä itse omat lauseesi, ettei tarvitse syyttää plagioinnista ihmisoikeustuomioistuimeen.

Vierailija
168/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulatte varmaan mieluusti sitten myös hindulaisia, islamilaisia ja buddhalaisia lauluja?

Maassa maan tavalla. Jos muuttaisi Intiaan ei tulisi mieleenkään vastustaa heidän kansallisia tapojaan tai mitä Intiassa kouluissa lauletaan ja rahaa ruveta kinuamaan pakkolaulattamisesta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinajattelijoiden kannattais opettaa lapsiaan kotikoulussa omilla  opeillaan eikä tulla pilaamaan toisten suomalaista kulttuuria. 

Olen samaa mieltä. Kotikouluun vaan kun ei kestä Suomalaista perinnettä.

Vierailija
170/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään islamilaisen tai hindulaisen musiikin vaurioittamaa lasta. Laulun laulaminen kestää joitakin minuutteja. Herkiksi on lapset tulleet jos eivät tuota kestä.

Kristityt ovat ilmeisen suvaitsemattomia ihmisiä.

Suvivirsi kuuluu suomalaiseen kulttuuriin aivan samoin kuin se, että lipussamme on risti. Harmi, että henkilö syntynyt maahan, jossa kulttuurissa hän ei voi elää.


Only the fittest will survive.

Se on ruotsalainen virsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän änkeää kevät- ja joulujuhliin, jos laulun kuuntelu on tuskaa? Tai varustautuisi edes korvatulpilla. Joskus vaan tässä maailmassa joutuu kokemaan asioita, mitkä eivät miellytä. Tässähän joutuisi yhtenään valittamaan ties minne, jos olettaisi, että maailma pyörii vain minun säännöilläni.

Miksi kouluun pitää pakottaa uskontoa, jolloin lapset eivät voi mennä kouluun? Miksi aikuiset tekevät tätä lapsien vahingoksi? Miksi koulu ei voi olla avoin kaikille uskonnoille ja uskonnottomille?

Tämä ei ole KENELLEKKÄÄN muulle ongelma, edes niille m.muuttajalapsille. Ainoastaan muutama hankala lumihiutale kiukuttelee vastaan. Asiahan on niin että enemmistön mukaan mennään. Mikään maa ei toimi niin että pikkuvähemmistöt määräävät mitä muut saavat tehdä. 

Hauskaa kun palstapersu toteaa, että "enemmistön mukaan mennään" ja samaan aikaan hän puolustaa vähemmistöön kuuluvaa Wille Rydmania, eikä enemmistön äänestystulos hänelle maistukaan.

Vierailija
172/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kyllä mieleltään sairas. 

Tyypillinen autisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään islamilaisen tai hindulaisen musiikin vaurioittamaa lasta. Laulun laulaminen kestää joitakin minuutteja. Herkiksi on lapset tulleet jos eivät tuota kestä.

Kristityt ovat ilmeisen suvaitsemattomia ihmisiä.

Suvivirsi kuuluu suomalaiseen kulttuuriin aivan samoin kuin se, että lipussamme on risti. Harmi, että henkilö syntynyt maahan, jossa kulttuurissa hän ei voi elää.


Only the fittest will survive.

Niin: milloinkohan "laurit" alkavat vaatia ristin poistamista Suomen lipusta? Varmaan samaan aikaan globaaliwokettajat vaativat koko lipusta ja muistakin kansallisista tunnuksista luopumista. "Koska maailma muuttuu."




Muissa maissa vastaavat Laurit taitavat olla psykiatrisen hoidon piirissä.

Vierailija
174/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään islamilaisen tai hindulaisen musiikin vaurioittamaa lasta. Laulun laulaminen kestää joitakin minuutteja. Herkiksi on lapset tulleet jos eivät tuota kestä.

Kristityt ovat ilmeisen suvaitsemattomia ihmisiä.

Suvivirsi kuuluu suomalaiseen kulttuuriin aivan samoin kuin se, että lipussamme on risti. Harmi, että henkilö syntynyt maahan, jossa kulttuurissa hän ei voi elää.


Only the fittest will survive.

Se on ruotsalainen virsi.

 




Ja kuuluu suomalaiseen kulttuuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutaleet ja herkät mimosankukat rääkyvät että "Törkeää, kyllä pitää laulaa Suvivirsi!!!! Minä haluan!! Se kuuluu mun uskontoon!!"

Voiko lapsellisempaa olla?

Vierailija
176/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan Lauri Ojalan työtä yhdenvertaisuuden ja uskonnonvapauden puolesta. 

Tulevaisuudessa tullaan ihmettelemään, että vielä vuonna 2026 tällaisesta asiasta piti käydä oikeutta Suomessa. 

Niin. 10 vuoden sisällä täällä onkin pääuskontona islam ja sharia lain mukaan eletään. Mutta onneksi päästiin kristinuskosta!

Vähän samaa kuin "emme ainakaan joudu puhumaan saksaa" maissa jotka pelastettiin kauhealta aatulta, Nykyään niissä maissa solkotetaan maamukieliä ja islami alkaa olla pääuskonto. Mutta onneksi ei saksaa! 

Suomeen ei saa tulla enää yhtäkään maamua ja shaamua, pysytään suomalaisina ja pidetään Suomi suomalaisena.

Eniten Suomen kansalaisuuksia myönnettiin Irakin kansalaisille. Heitä oli kansalaisuuden saaneista 14 prosenttia eli 1 960 henkilöä. Määrä on 608 henkilöä enemmän kuin vuotta aiemmin. Toiseksi suurin ryhmä olivat venäläiset, joita kansalaisuuden saaneista oli 1 494 henkilöä. Kolmanneksi eniten Suomen kansalaisuuksia myönnettiin Syyrian kansalaisille eli 1 282 kappaletta ja neljänneksi eniten Afganistanin kansalaisille, 1 075 kappaletta.

 

#oikeistohallitus #jojoutuiarmasaika
 

Vierailija
177/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten saada kouluja neutraaliksi, jos pitää sietää, koska "niin on aina tehty". Niin on tehty vuonna miekka ja kivikin kaikkea.

Miksikä ihmeen neutraaliksi?

Vierailija
178/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikeaa ilmoittaa etukäteen, että tilaisuudessa on uskonnollinen laulu?

Vierailija
179/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on Kristitty maa ja siksi täällä lauletaan luonnollisesti suvivirsi.

Mutta eihän Suvivirressä pitänyt olla mitään uskonnollista?

Vierailija
180/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten saada kouluja neutraaliksi, jos pitää sietää, koska "niin on aina tehty". Niin on tehty vuonna miekka ja kivikin kaikkea.

Miksikä ihmeen neutraaliksi?

ateistit ja muut vassarihullut puhuvat aina suomalaisten ja Suomen "neutralisoinnista" eli meiltä kaiken suomalaisuuden viemisellä jonka jälkeen on helppo islamisoida koko maa. Kansanvihollisiahan nuo ovat.