Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kesä tulee. Seuraavan 10 päivän säätiedot sanoo että just voi olla +20.

Vierailija
25.06.2026 |

Jos ei pian tule +25.6 niin lähdemme avovaimon kanssa Espanjaan jossa on +37. 

Ei näin kylmässä säässä voi kesää viettää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on jo syksy!!! :(

ap

Vierailija
2/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun seuraa sääennusteita ja alkuviikolla viikonlopuksi lupailtiin jotain +25 helteitä mutta nyt nuo hellepäivät näyttää karkaavan aina vaan eteenpäin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä astetta on just sopiva. En todellakaan kaipaa mitään tappohelteitä.

Vierailija
4/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on justiin hyvä ja itse olen tykännyt kub eka kesälomaviikko 👍

 

M39

Vierailija
5/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus 20 ON ihan normaalia kesäsäätä Suomessa. Viime vuosina on vain totuttu poikkeuksellisiin helleputkiin.

Vierailija
6/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesää on ollut jo reilu kolme viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun seuraa sääennusteita ja alkuviikolla viikonlopuksi lupailtiin jotain +25 helteitä mutta nyt nuo hellepäivät näyttää karkaavan aina vaan eteenpäin....

Huvittavaa myös se, että joka päivälle oli luvattu sadetta mutta ei meillä päin ole satanut pitkään aikaan, +20 astetta tänäänkin ja aurinko paistaa.

Vierailija
8/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi aivoton, joka ei ymmärrä eroa pohjoisen ja eteläisen maan välillä. Suomen NORMAALI kesäsää on just tällasta kun on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just hyvä kesäsää. Just eilen tuli kaveri Englannista niitä heidän tappohelteitä pakoon, tarkoitus oli tulla vasta ens kuun puolella. Mökillä täs lämmittelen meille saunaa, kamu tekee etätöitä laiturin nokassa :)

Vierailija
10/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sinne lomalle, minulle tämä riittää lämpötilaksi hyvin, kakrana olin heinätöissä päivät pitkä Heinäkuun helteissä ja myöhemmin raksalla vuosia säitten armoilla, jokainen voi koittaa mennä julkisivua muuraamaan kun seinän vierellä lämpö paukuttaa 70 astetta koko päivän, kypärä ja suojalasit päähän, en kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun seuraa sääennusteita ja alkuviikolla viikonlopuksi lupailtiin jotain +25 helteitä mutta nyt nuo hellepäivät näyttää karkaavan aina vaan eteenpäin....

Nämä samat jantterit ennustaa meille ilmastonmuutokset kymmenien vuosien päähän:)

Vierailija
12/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene saunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just paras sää. 

Vierailija
14/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla oli normaalia +17...+22 C. Oli kesiä jolloin ei ollut aina yhtään +25 C päivää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on ihan täydellinen kesäsää.

Vierailija
16/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein  hyvä sää siis 

Vierailija
17/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin ajelin skuutilla shortseissa ja hihattomassa. Ei ollut kylmä.

Vierailija
18/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesää ei katsota lämpömittarista, vaan kalenterista... 

Vierailija
19/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kesä. Ja sitten jos tulee samanlainen helleputki kuin viime kesänä heinäkuussa, pääset valittamaan vauvapalstalle ettet kestä kun on niin saatanan kuuma.

Vierailija
20/21 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on ihan täydellinen kesäsää.

Niin on, mutta suomalaiset idiootit kaipaavat samanlaista pätsiä kuin Espanjassa ja Ranskassa juuri nyt on. Lapset kuolevat kuumaan autoon, nuoret hukkuvat ja vanhukset läkähtyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi