Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen

Vierailija
25.06.2026 |

On se seppä. 

Kommentit (432)

Vierailija
201/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulatte varmaan mieluusti sitten myös hindulaisia, islamilaisia ja buddhalaisia lauluja?

Voi pikkuinen, nämä eivät ole suomalaista kulttuuriperintöä. 

Vierailija
202/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että vie ja joutuu maksamaan häviäjänä kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö tälle tyypille joku maa, jonne vois muuttaa. Maa, jossa ei ole mitään perinteitä, maa jossa ei ole mitään Lauria loukkaavaa?

Mikä maa se olis?

Juup. Se on mikä mikä-maa. 

Vierailija
204/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Pride papatukselle altistumisesta ei saa korvausta??? Joka helvetin kanava tuuttaa tuota sateenkaarta 🤮

Sairas maa. Pride on ok mutta Suvivirsi ei???

Vierailija
205/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö tälle tyypille joku maa, jonne vois muuttaa. Maa, jossa ei ole mitään perinteitä, maa jossa ei ole mitään Lauria loukkaavaa?

Mikä maa se olis?

Ulkoavaruuteen tyhjiöön 

Suoraan Ulkohebrideille. Ei muut häiritse hänen ylhäisyyttään. 

Vierailija
206/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikeaa ilmoittaa etukäteen, että tilaisuudessa on uskonnollinen laulu?

Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että suvivirsi kuuluu koulujen päättäjäisiin, ilman erillistä ilmoitusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!

Vierailija
208/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kristityllä oikeus elää kuplassa, jossa hänen uskontonsa on erityisasemassa? 

Onko kristityille eri säännöt?

Me elämme Suomessa ja meillä on kristillinen tausta ja kulttuuri. Ollut jo 1000 vuotta. Miksi siitä pitäisi luopua mielensäpahoittajien takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulatte varmaan mieluusti sitten myös hindulaisia, islamilaisia ja buddhalaisia lauluja?

Voi pikkuinen, nämä eivät ole suomalaista kulttuuriperintöä. 

Kuitenkin perussuomalaiset leikkaavat Suomen elokuvasäätiöltä joka nimenomaan tukee suomalaista kulttuuria ja suomalaista elokuvaperintöä? Miksi?

Vierailija
210/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!

Ei olla hävitty. Nauran kun Lauri häviää oikeudessa ja joutuu maksamaan kalliisti 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikeaa ilmoittaa etukäteen, että tilaisuudessa on uskonnollinen laulu?

Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että suvivirsi kuuluu koulujen päättäjäisiin, ilman erillistä ilmoitusta?

Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että virret kuuluu kirkkoon, ei kouluun?

Vierailija
212/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän änkeää kevät- ja joulujuhliin, jos laulun kuuntelu on tuskaa? Tai varustautuisi edes korvatulpilla. Joskus vaan tässä maailmassa joutuu kokemaan asioita, mitkä eivät miellytä. Tässähän joutuisi yhtenään valittamaan ties minne, jos olettaisi, että maailma pyörii vain minun säännöilläni.

Miksi kouluun pitää pakottaa uskontoa, jolloin lapset eivät voi mennä kouluun? Miksi aikuiset tekevät tätä lapsien vahingoksi? Miksi koulu ei voi olla avoin kaikille uskonnoille ja uskonnottomille?

Tämä ei ole KENELLEKKÄÄN muulle ongelma, edes niille m.muuttajalapsille. Ainoastaan muutama hankala lumihiutale kiukuttelee vastaan. Asiahan on niin että enemmistön mukaan mennään. Mikään maa ei toimi niin että pikkuvähemmistöt määräävät mitä muut saavat tehdä. 

Tämä 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa! Siinä on sellainen mies jonka ottaisin mielelläni. Ei mikään nössykkä.

N

Vierailija
214/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!

Päivi myi sielunsa, arvonsa ja periaatteensa hillotolpan vuoksi. Näin voi toimia vain todellinen kristitty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa Suvivirren puolesta puhujiin, kuuluu heihin, jotka kaipaavat menetettyä lapsuuttaan ja nuoruuttaan. He yrittävät epätoivoisesti pitää kiinni jostain sellaisesta minkä ovat jo menettäneet. 

 

Koulut ovat luopunut jo tillilihasta ja maksakastikkeesta, kun maailma muuttuu ja niille ei ole kysyntää, mutta näiden perään ei edes Suvivirsisurkuttelijat itke.

Tästähän loppujen lopuksi on kysymys. Ihmiset kuvittelevat, että heidän identiteetti ja historia muuttuu ja suistuu raiteiltaan, mikäli maailmassa joku asia muuttuu. 

 

Kouluissa ei ole enää piirtoheittimiä eikä lapsiakaan lyödä, koska maailma muuttuu! 

Sikäli olet oikeassa, että identiteetti ja pikkuhiljaa historiakin muuttuu. Kun kaikki oma historia, kulttuuri ja arvot poljetaan, tilalle ei tule tyhjiö, vaan se täytyy vierailla arvoilla. Ja sehän on jo nähty, mitä ja mistä kulttuurista ne vieraat arvot tänne tulevat yhä kasvavalla voimalla. 

Jengit, katuväkivalta, seksuaalirikokset ym. Sitä kulttuuriako sinä haluat? 

Vierailija
216/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikeaa ilmoittaa etukäteen, että tilaisuudessa on uskonnollinen laulu?

Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että suvivirsi kuuluu koulujen päättäjäisiin, ilman erillistä ilmoitusta?

Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että virret kuuluu kirkkoon, ei kouluun?

Suvivirsi on osa kulttuuria. Ei uskonnon harjoittamista. Suvivirsi kuuluu koulujen päätätäjäisiin vaikka sinä kuinka kiukuttelisit

Vierailija
217/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kristityllä oikeus elää kuplassa, jossa hänen uskontonsa on erityisasemassa? 

Onko kristityille eri säännöt?

Me elämme Suomessa ja meillä on kristillinen tausta ja kulttuuri. Ollut jo 1000 vuotta. Miksi siitä pitäisi luopua mielensäpahoittajien takia?

Sulle ei vissiin perustuslaki ole tuttu?

Vierailija
218/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri-parka.

Vierailija
219/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!

Päivi myi sielunsa, arvonsa ja periaatteensa hillotolpan vuoksi. Näin voi toimia vain todellinen kristitty. 

Mitkä arvot ja periaatteet hän on myynyt, kerrotko?

Vierailija
220/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kristityllä oikeus elää kuplassa, jossa hänen uskontonsa on erityisasemassa? 

Onko kristityille eri säännöt?

Me elämme Suomessa ja meillä on kristillinen tausta ja kulttuuri. Ollut jo 1000 vuotta. Miksi siitä pitäisi luopua mielensäpahoittajien takia?

Sulle ei vissiin perustuslaki ole tuttu?

Mitä siitä? Täällä on uskonnonvapaus mutta Suvivirsi EI ole uskonnon harjoittamista. Omia perinteitä ja omaa kulttuuria EI pidä alkaa tuhoamaan koska uniikit pikku lumihiutaleet pahoittavat Suvivirrestä mielensä