Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen
Kommentit (432)
Toivotaan että vie ja joutuu maksamaan häviäjänä kulut.
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskö tälle tyypille joku maa, jonne vois muuttaa. Maa, jossa ei ole mitään perinteitä, maa jossa ei ole mitään Lauria loukkaavaa?
Mikä maa se olis?
Juup. Se on mikä mikä-maa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Pride papatukselle altistumisesta ei saa korvausta??? Joka helvetin kanava tuuttaa tuota sateenkaarta 🤮
Sairas maa. Pride on ok mutta Suvivirsi ei???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskö tälle tyypille joku maa, jonne vois muuttaa. Maa, jossa ei ole mitään perinteitä, maa jossa ei ole mitään Lauria loukkaavaa?
Mikä maa se olis?
Ulkoavaruuteen tyhjiöön
Suoraan Ulkohebrideille. Ei muut häiritse hänen ylhäisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikeaa ilmoittaa etukäteen, että tilaisuudessa on uskonnollinen laulu?
Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että suvivirsi kuuluu koulujen päättäjäisiin, ilman erillistä ilmoitusta?
Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!
Vierailija kirjoitti:
Onko kristityllä oikeus elää kuplassa, jossa hänen uskontonsa on erityisasemassa?
Onko kristityille eri säännöt?
Me elämme Suomessa ja meillä on kristillinen tausta ja kulttuuri. Ollut jo 1000 vuotta. Miksi siitä pitäisi luopua mielensäpahoittajien takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulatte varmaan mieluusti sitten myös hindulaisia, islamilaisia ja buddhalaisia lauluja?
Voi pikkuinen, nämä eivät ole suomalaista kulttuuriperintöä.
Kuitenkin perussuomalaiset leikkaavat Suomen elokuvasäätiöltä joka nimenomaan tukee suomalaista kulttuuria ja suomalaista elokuvaperintöä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!
Ei olla hävitty. Nauran kun Lauri häviää oikeudessa ja joutuu maksamaan kalliisti 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikeaa ilmoittaa etukäteen, että tilaisuudessa on uskonnollinen laulu?
Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että suvivirsi kuuluu koulujen päättäjäisiin, ilman erillistä ilmoitusta?
Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että virret kuuluu kirkkoon, ei kouluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän änkeää kevät- ja joulujuhliin, jos laulun kuuntelu on tuskaa? Tai varustautuisi edes korvatulpilla. Joskus vaan tässä maailmassa joutuu kokemaan asioita, mitkä eivät miellytä. Tässähän joutuisi yhtenään valittamaan ties minne, jos olettaisi, että maailma pyörii vain minun säännöilläni.
Miksi kouluun pitää pakottaa uskontoa, jolloin lapset eivät voi mennä kouluun? Miksi aikuiset tekevät tätä lapsien vahingoksi? Miksi koulu ei voi olla avoin kaikille uskonnoille ja uskonnottomille?
Tämä ei ole KENELLEKKÄÄN muulle ongelma, edes niille m.muuttajalapsille. Ainoastaan muutama hankala lumihiutale kiukuttelee vastaan. Asiahan on niin että enemmistön mukaan mennään. Mikään maa ei toimi niin että pikkuvähemmistöt määräävät mitä muut saavat tehdä.
Tämä 👍
Alfa! Siinä on sellainen mies jonka ottaisin mielelläni. Ei mikään nössykkä.
N
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!
Päivi myi sielunsa, arvonsa ja periaatteensa hillotolpan vuoksi. Näin voi toimia vain todellinen kristitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Suvivirren puolesta puhujiin, kuuluu heihin, jotka kaipaavat menetettyä lapsuuttaan ja nuoruuttaan. He yrittävät epätoivoisesti pitää kiinni jostain sellaisesta minkä ovat jo menettäneet.
Koulut ovat luopunut jo tillilihasta ja maksakastikkeesta, kun maailma muuttuu ja niille ei ole kysyntää, mutta näiden perään ei edes Suvivirsisurkuttelijat itke.
Tästähän loppujen lopuksi on kysymys. Ihmiset kuvittelevat, että heidän identiteetti ja historia muuttuu ja suistuu raiteiltaan, mikäli maailmassa joku asia muuttuu.
Kouluissa ei ole enää piirtoheittimiä eikä lapsiakaan lyödä, koska maailma muuttuu!
Sikäli olet oikeassa, että identiteetti ja pikkuhiljaa historiakin muuttuu. Kun kaikki oma historia, kulttuuri ja arvot poljetaan, tilalle ei tule tyhjiö, vaan se täytyy vierailla arvoilla. Ja sehän on jo nähty, mitä ja mistä kulttuurista ne vieraat arvot tänne tulevat yhä kasvavalla voimalla.
Jengit, katuväkivalta, seksuaalirikokset ym. Sitä kulttuuriako sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikeaa ilmoittaa etukäteen, että tilaisuudessa on uskonnollinen laulu?
Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että suvivirsi kuuluu koulujen päättäjäisiin, ilman erillistä ilmoitusta?
Miksi jollekin on niin vaikeaa käsittää, että virret kuuluu kirkkoon, ei kouluun?
Suvivirsi on osa kulttuuria. Ei uskonnon harjoittamista. Suvivirsi kuuluu koulujen päätätäjäisiin vaikka sinä kuinka kiukuttelisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kristityllä oikeus elää kuplassa, jossa hänen uskontonsa on erityisasemassa?
Onko kristityille eri säännöt?
Me elämme Suomessa ja meillä on kristillinen tausta ja kulttuuri. Ollut jo 1000 vuotta. Miksi siitä pitäisi luopua mielensäpahoittajien takia?
Sulle ei vissiin perustuslaki ole tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa uskovaiset jo rimpuilu. Olette hävinneet sodan. Viinaakin saa jo kotiovelle, vaikka Päivi Räsänen istuu hallituksessa!
Päivi myi sielunsa, arvonsa ja periaatteensa hillotolpan vuoksi. Näin voi toimia vain todellinen kristitty.
Mitkä arvot ja periaatteet hän on myynyt, kerrotko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kristityllä oikeus elää kuplassa, jossa hänen uskontonsa on erityisasemassa?
Onko kristityille eri säännöt?
Me elämme Suomessa ja meillä on kristillinen tausta ja kulttuuri. Ollut jo 1000 vuotta. Miksi siitä pitäisi luopua mielensäpahoittajien takia?
Sulle ei vissiin perustuslaki ole tuttu?
Mitä siitä? Täällä on uskonnonvapaus mutta Suvivirsi EI ole uskonnon harjoittamista. Omia perinteitä ja omaa kulttuuria EI pidä alkaa tuhoamaan koska uniikit pikku lumihiutaleet pahoittavat Suvivirrestä mielensä
Voi pikkuinen, nämä eivät ole suomalaista kulttuuriperintöä.