Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen

Vierailija
25.06.2026 |

On se seppä. 

Kommentit (432)

Vierailija
121/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoo ei noudata lakia.

Nämä kermaperseet vaativat että jopa koulussa täytyy laulaa virsiä.

Ei riitä että on kansankirkko, jolla on muutenkin erityisasema yhteiskunnassa. Heiltä löytyy kirkko joka pitäjästä ja siellä on jumalanpalvelus joka sunnuntai. Siellä saa hoilata sydämensä kyllyydestä. 

Monilla paikkakunnilla on myös kirkkokuorotoimintaa.

Ei kai pitäjiä ole ollut vuosikymmeniin olemassa?

Vierailija
122/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa Suvivirren puolesta puhujiin, kuuluu heihin, jotka kaipaavat menetettyä lapsuuttaan ja nuoruuttaan. He yrittävät epätoivoisesti pitää kiinni jostain sellaisesta minkä ovat jo menettäneet. 

 

Koulut ovat luopunut jo tillilihasta ja maksakastikkeesta, kun maailma muuttuu ja niille ei ole kysyntää, mutta näiden perään ei edes Suvivirsisurkuttelijat itke.

Tästähän loppujen lopuksi on kysymys. Ihmiset kuvittelevat, että heidän identiteetti ja historia muuttuu ja suistuu raiteiltaan, mikäli maailmassa joku asia muuttuu. 

 

Kouluissa ei ole enää piirtoheittimiä eikä lapsiakaan lyödä, koska maailma muuttuu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän änkeää kevät- ja joulujuhliin, jos laulun kuuntelu on tuskaa? Tai varustautuisi edes korvatulpilla. Joskus vaan tässä maailmassa joutuu kokemaan asioita, mitkä eivät miellytä. Tässähän joutuisi yhtenään valittamaan ties minne, jos olettaisi, että maailma pyörii vain minun säännöilläni.

Vierailija
124/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Lauri Ojalan työtä yhdenvertaisuuden ja uskonnonvapauden puolesta. 

Tulevaisuudessa tullaan ihmettelemään, että vielä vuonna 2026 tällaisesta asiasta piti käydä oikeutta Suomessa. 

Vierailija
125/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai maailma tarvitsee tuonkin paskaläjän.

Vierailija
126/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa on konkurssissa, työttömyys korkeimillaan, köyhyys lisääntyy, kansa voi huonosti ja nämä tietyt "speciaalit" nillittävät jostain suvivirrestä? Täälläkin kärkkääsi lähettävät pahistelevia ja muka älykkäitä vastauksia miksi se pitäisi poistaa. 

Miksi ette KOSKAAN käytä tuota angsti-anarkisti energiaanne oikeiden ongelmien hyväksi? 

Olen huomannut ettei anarko-seta-vassareita kiinnosta kansan ongelmat ja tila pätkääkään. "taistelevat" aina täysin turhien asioiden takia. Varsinaisia kansansankareita. 

Suomessa on paljon ongelmia, ja tämä suvivirsipakotus on vain ongelma yksi muiden joukossa. Mutta tämä on helpommin korjattavissa, yhdellä hallinnollisella päätöksellä. Se olisi sillä ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeaa viedä omalla nimellään asiaa oikeusasteeseen, kun tietää millaista uskovaisten junttiöyhötystä saa siitä kuulla, vaikka eletään Suomessa 2026. Suvivirsiöyhöttäjät muistuttavat kovasti jenkkien fundamentalisteja, jotka haluavat pakottaa omaa arvomaailmaa muille, vaikka muut eivät sitä halua. Vedotaan "perinteeseen," yms.

 

Juujuu, lasten pieksäminenkin oli perinne Suomessa ja laillista. Huom: oli. Ei enää. Onneksi. Ei olla enää kehitysmaa. Suvivirsiöyhöttäjät vain kaipaavat menneisyyteen, jonne ei ole paluuta, mutta eivät hyväksy, että maailma muuttuu.

Maailma tosiaan jatkaa muuttumistaan. Suomi vuonna 2080: suvivirttä ei tarvitse enää pelätä, koska kaikki ovat ympärileikattuja, naisetkin, ja palvovat allahia, koska muuta ei sallita. Päästiin ahdistavasta kristinuskosta.

Vierailija
128/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tuolla pienipilisellä on hauskaa alapeukuttaa jokainen asiaviesti. Varmaan kihertelee onnessaan kun painaa alapeukkua samalla sekunnilla kun viesti ilmestyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulatte varmaan mieluusti sitten myös hindulaisia, islamilaisia ja buddhalaisia lauluja?

Suomessa noita ei taideta laulaa. Pitäiskö?

Emme me täällö Suomessa asuta Lähi-idässä eikä Intiassa.

Vierailija
130/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän änkeää kevät- ja joulujuhliin, jos laulun kuuntelu on tuskaa? Tai varustautuisi edes korvatulpilla. Joskus vaan tässä maailmassa joutuu kokemaan asioita, mitkä eivät miellytä. Tässähän joutuisi yhtenään valittamaan ties minne, jos olettaisi, että maailma pyörii vain minun säännöilläni.

Miksi kouluun pitää pakottaa uskontoa, jolloin lapset eivät voi mennä kouluun? Miksi aikuiset tekevät tätä lapsien vahingoksi? Miksi koulu ei voi olla avoin kaikille uskonnoille ja uskonnottomille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Latella olla ylimääräistä rahaa eikä keksi mihin muuhun sitä laittais.

Pistäis sen 15 000€ vaikka hyväntekeväisyyteen niin olisi jotain hyötyäkin.

Tai sitten ei ole. Meinasi tienata kakaralleen 2500 euroa "kesälomarahaa".

Vierailija
132/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uskonnottomalla/ei-kristityllä oikeus elää kuplassa? Kukaan muu ei voi elää niin, vaan aika ajoin joutuu eri tilanteissa kohtaamaan asioita, jotka eivät ole ihan oman maailmankatsomuksen mukaisia. Onko uskonnottomille/ei-kristityille eri säännöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa saa laulaa virsiä.

Miksi niitä koulussakin pitäisi laulaa?

Emme me SDP:nkään puoluelauluja siellä laula. 

Eikä kukaan vaadi erikseen perusteluja että miksi emme tai ajattele että laulamattomuus tarkoittaisi SDP:n vastustamista tai kieltämistä.

Vierailija
134/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aistii, että kaikk ei oo ihan okke. Sellaiset vaan aistii.

Kirkotkin pitää purkaa. Jops toi on pahinta näinä väkivallan aikoina mille lapsonen altistuu- niin  hyvin menee. ei mitään erkoisseksuaalista näe, ei kohtaa  väkivaltaa- ei peleissä, ei leffoissa-  vältyy näkemästä huumeporukkaa jne.

opiskellaanhan kulttuureja,uskontoja jne.

ja joku varpunen piipittää jouluaamuna tai ihana ennemminkin kesälaulu kukat koristaa- niin toi jätkä ei oo ihan okke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan Lauri Ojalan työtä yhdenvertaisuuden ja uskonnonvapauden puolesta. 

Tulevaisuudessa tullaan ihmettelemään, että vielä vuonna 2026 tällaisesta asiasta piti käydä oikeutta Suomessa. 

Niin. 10 vuoden sisällä täällä onkin pääuskontona islam ja sharia lain mukaan eletään. Mutta onneksi päästiin kristinuskosta!

Vähän samaa kuin "emme ainakaan joudu puhumaan saksaa" maissa jotka pelastettiin kauhealta aatulta, Nykyään niissä maissa solkotetaan maamukieliä ja islami alkaa olla pääuskonto. Mutta onneksi ei saksaa! 

Vierailija
136/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän änkeää kevät- ja joulujuhliin, jos laulun kuuntelu on tuskaa? Tai varustautuisi edes korvatulpilla. Joskus vaan tässä maailmassa joutuu kokemaan asioita, mitkä eivät miellytä. Tässähän joutuisi yhtenään valittamaan ties minne, jos olettaisi, että maailma pyörii vain minun säännöilläni.

Miksi kouluun pitää pakottaa uskontoa, jolloin lapset eivät voi mennä kouluun? Miksi aikuiset tekevät tätä lapsien vahingoksi? Miksi koulu ei voi olla avoin kaikille uskonnoille ja uskonnottomille?

Virrenpätkä uskonnon pakottamista??? Voi Jeesus näitä tyyppejä, jotka tekevät kärpäsestä härkäsen.

Vierailija
137/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet Laurille periksiantamattomuudesta! Mukava bonus päällehän tässä meille muille on lukea näitä hupaisia tuohtuneita kommentteja.  

Sun kommentti ei ollut hupaisa.

Vierailija
138/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Pride papatukselle altistumisesta ei saa korvausta??? Joka helvetin kanava tuuttaa tuota sateenkaarta 🤮

OOT NIIN OIKIASSA_ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
139/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulumurhaajat ja koulumurhia suunnittelevat nuoret idiootit aina haluavat kohdistaa vihansa omaan opinahjoonsa, jossa eivät pärjänneet. 

Kohdistavatko Suvivirren kieltäjätkin oman kiukkunsa kouluun, jossa eivät pärjänneet ja jäi huono maku suuhun kun joutuikin muualle? Joku selityshän näille on oltava. . .

Yritätkö nyt väittää, että Timo Vornanen ammuskeli Helsingissä, kun nuoret opiskelijatytöt eivät suostuneet laulamaan Suvivirttä?

Vierailija
140/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa sopii että käy hakemassa itselleen sieltä 10 000 - 15 000 euron laskun. Ehkä sitten tajuaa että terapia tulisi halvemmaksi.

MIKÄ TOI JÄTKÄ ON AMMATILTAAN: Aina puhutaan vaan- perseeeenisä- oksettava.