Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen
Kommentit (432)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin naurettava asia.Tuo mies tekee itsestä täyspellen.
Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!
Lauri onkin pienen ihmisen asialla. Perussuomalaiset eivät olleet. Laurilla on periaatteet ja selkäranka, perussuomalaisilta ne puuttuvat.
Pitääkin osoittaa selkärankaa ja laulaa virsiä joka paikassa. Jotkut ateisti-vasemmisto-hihhulit ei kaikkea määrää. Eikös joku persu laulanutkin? Ja Bachia vaikka huuliharpulla. Riittää Laurille töitä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoa sopii että käy hakemassa itselleen sieltä 10 000 - 15 000 euron laskun. Ehkä sitten tajuaa että terapia tulisi halvemmaksi.
Siellähän voi olla samanhenkisiä tuomareita. Vasemmisto-islam-korruptoituneita. Tottakai ne haluaa hävittää kristilliset perinteet. Sitten jos valittaa islamista esim. sitä ei oteta käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.
Yksikään ei ymmärrä.
Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla.
Ei liity suoraan aiheeseen, mutta totean silti. Suomalainen "kristitty" on äärimmäisen tekopyhä. Hän haluaa sanoa kirkossa "tahdon" ja käydä joulukirkossa kuuntelemassa Juha Tapiota. Muuten häntä ei kristillinen meno kiinnosta paskan vertaa.
Mutta tällaisessa keskustelussa hän voi fiilistellä omaa kadonnutta nuoruuttaan Suvivirren muodossa ja liputtaa sen puolesta. Uskonnosta ja kristillisyydestä hän ei kuitenkaan ymmärrä eikä halua tietää yhtään enempää.
Jos Suomessa olisi kristillisille ja uskovaisille ihmisille jotain kysyntää, niin eihän KD:n kannatus olisi 4%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti.
Miksi yhdellä vakaumuksella pitäisi olla erityisasema?
Yhdenvertaisuus ei silloin toteudu.
Mikä yhdenvertaisuus?
Se on ateistien pyrkimystä määrätä mitä julkisesti saa tai ei saa harrastaa.
Sitähän se tosiaan taitaakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä biisi kevätjuhlaan. Biisiä on kuunneltu yli 700 000 kertaa. Suvivirsi ei yllä edes Youtubessa samanlaisiin lukemiin.
Kyllä tämä biisi toimisi joulujuhlassakin. Ainakin vähemmän paatosta kuin Suvivirressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas tapa pakottaa laulamaan uskonnollisia lauluja on syytä lopettaa heti!
Kukaan ei pakota!
jos se on merkitty työpäiväksi niin sillin se on pakko
Kukaan ei pakota ketään laulamaan. Poistuakin saa, jos haluaa. Suvivirsi on kansan rakastama ja haluama perinne, kesäloman ja vapauden airut. Ojala meuhkaa turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.
Yksikään ei ymmärrä.
Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla.
No jos olet kerta kulttuuriperinnön asiantuntija, niin kerro ihmeessä miksi nykyinen hallitus pitää itseään isänmaallisena, mutta leikkaa juuri suomalaisesta kulttuurista ja kulttuuriperinnöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.
Yksikään ei ymmärrä.
Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla.
No jos olet kerta kulttuuriperinnön asiantuntija, niin kerro ihmeessä miksi nykyinen hallitus pitää itseään isänmaallisena, mutta leikkaa juuri suomalaisesta kulttuurista ja kulttuuriperinnöstä?
Tähän sinulle pitäisi vastata jonkun, joka siellä hallituksessa istuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.
Yksikään ei ymmärrä.
Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla.
No jos olet kerta kulttuuriperinnön asiantuntija, niin kerro ihmeessä miksi nykyinen hallitus pitää itseään isänmaallisena, mutta leikkaa juuri suomalaisesta kulttuurista ja kulttuuriperinnöstä?
Hyvä ja aiheellinen kysymys. Persut tuskin kykenevät vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.
Yksikään ei ymmärrä.
Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla.
No jos olet kerta kulttuuriperinnön asiantuntija, niin kerro ihmeessä miksi nykyinen hallitus pitää itseään isänmaallisena, mutta leikkaa juuri suomalaisesta kulttuurista ja kulttuuriperinnöstä?
Hyvä ja aiheellinen kysymys. Persut tuskin kykenevät vastaamaan.
Vielä odotetaan vastausta.....
Onhan siellä akotettu pirtämään sateenkaarilippuja muistaakseni jku kieltäytyi ja sai jälki istuntoa. Kohta siellä neulotaan penispusseja. Pride on terroristinen liike