Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen

Vierailija
25.06.2026 |

On se seppä. 

Kommentit (432)

Vierailija
421/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Pride papatukselle altistumisesta ei saa korvausta??? Joka helvetin kanava tuuttaa tuota sateenkaarta 🤮

ei ole kouluin toimintaa

Onhan siellä akotettu pirtämään sateenkaarilippuja muistaakseni jku kieltäytyi ja sai jälki istuntoa. Kohta siellä neulotaan penispusseja. Pride on terroristinen liike

Vierailija
422/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin naurettava asia.Tuo mies tekee itsestä täyspellen.

Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!

Lauri onkin pienen ihmisen asialla. Perussuomalaiset eivät olleet. Laurilla on periaatteet ja selkäranka, perussuomalaisilta ne puuttuvat.

Pitääkin osoittaa selkärankaa ja laulaa virsiä joka paikassa. Jotkut ateisti-vasemmisto-hihhulit ei kaikkea määrää. Eikös joku persu laulanutkin?  Ja Bachia vaikka huuliharpulla. Riittää Laurille töitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa sopii että käy hakemassa itselleen sieltä 10 000 - 15 000 euron laskun. Ehkä sitten tajuaa että terapia tulisi halvemmaksi.

Siellähän voi olla samanhenkisiä tuomareita.  Vasemmisto-islam-korruptoituneita.  Tottakai ne haluaa hävittää kristilliset perinteet. Sitten jos valittaa islamista esim. sitä ei oteta käsittelyyn. 

Vierailija
424/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.

Yksikään ei ymmärrä. 

Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla. 

Vierailija
425/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity suoraan aiheeseen, mutta totean silti. Suomalainen "kristitty" on äärimmäisen tekopyhä. Hän haluaa sanoa kirkossa "tahdon" ja käydä joulukirkossa kuuntelemassa Juha Tapiota. Muuten häntä ei kristillinen meno kiinnosta paskan vertaa.

Mutta tällaisessa keskustelussa hän voi fiilistellä omaa kadonnutta nuoruuttaan Suvivirren muodossa ja liputtaa sen puolesta. Uskonnosta ja kristillisyydestä hän ei kuitenkaan ymmärrä eikä halua tietää yhtään enempää.

Jos Suomessa olisi kristillisille ja uskovaisille ihmisille jotain kysyntää, niin eihän KD:n kannatus olisi 4%

Vierailija
426/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti.

Miksi yhdellä vakaumuksella pitäisi olla erityisasema?

Yhdenvertaisuus ei silloin toteudu.

Mikä yhdenvertaisuus? 

Se on ateistien pyrkimystä määrätä mitä julkisesti saa tai ei saa harrastaa.  

Sitähän se tosiaan taitaakin olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
427/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä biisi kevätjuhlaan. Biisiä on kuunneltu yli 700 000 kertaa. Suvivirsi ei yllä edes Youtubessa samanlaisiin lukemiin.

 

Kyllä tämä biisi toimisi joulujuhlassakin. Ainakin vähemmän paatosta kuin Suvivirressä.

Vierailija
428/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas tapa pakottaa laulamaan uskonnollisia lauluja on syytä lopettaa heti!

Kukaan ei pakota!

jos se on merkitty työpäiväksi niin sillin se on pakko

Kukaan ei pakota ketään laulamaan. Poistuakin saa, jos haluaa. Suvivirsi on kansan rakastama ja haluama perinne, kesäloman ja vapauden airut. Ojala meuhkaa turhaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
429/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.

Yksikään ei ymmärrä. 

Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla. 

No jos olet kerta kulttuuriperinnön asiantuntija, niin kerro ihmeessä miksi nykyinen hallitus pitää itseään isänmaallisena, mutta leikkaa juuri suomalaisesta kulttuurista ja kulttuuriperinnöstä?

Vierailija
430/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.

Yksikään ei ymmärrä. 

Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla. 

No jos olet kerta kulttuuriperinnön asiantuntija, niin kerro ihmeessä miksi nykyinen hallitus pitää itseään isänmaallisena, mutta leikkaa juuri suomalaisesta kulttuurista ja kulttuuriperinnöstä?

Tähän sinulle pitäisi vastata jonkun, joka siellä hallituksessa istuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
431/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.

Yksikään ei ymmärrä. 

Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla. 

No jos olet kerta kulttuuriperinnön asiantuntija, niin kerro ihmeessä miksi nykyinen hallitus pitää itseään isänmaallisena, mutta leikkaa juuri suomalaisesta kulttuurista ja kulttuuriperinnöstä?

Hyvä ja aiheellinen kysymys. Persut tuskin kykenevät vastaamaan.

Vierailija
432/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää, että jos koulussa voidaan laulaa uskonnollisia virsiä, siellä voidaan laulaa myös poliittisia lauluja.

Yksikään ei ymmärrä. 

Etkä sinä ymmärrä, mikä ero on kulttuuriperinnöllä ja politiikalla. 

No jos olet kerta kulttuuriperinnön asiantuntija, niin kerro ihmeessä miksi nykyinen hallitus pitää itseään isänmaallisena, mutta leikkaa juuri suomalaisesta kulttuurista ja kulttuuriperinnöstä?

Hyvä ja aiheellinen kysymys. Persut tuskin kykenevät vastaamaan.

Vielä odotetaan vastausta.....