Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen

Vierailija
25.06.2026 |

On se seppä. 

Kommentit (349)

Vierailija
181/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on Kristitty maa ja siksi täällä lauletaan luonnollisesti suvivirsi.

Mutta eihän Suvivirressä pitänyt olla mitään uskonnollista?



Ei kaikissa virsissä ole mitään uskonnollista.

Vierailija
182/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään islamilaisen tai hindulaisen musiikin vaurioittamaa lasta. Laulun laulaminen kestää joitakin minuutteja. Herkiksi on lapset tulleet jos eivät tuota kestä.

Kristityt ovat ilmeisen suvaitsemattomia ihmisiä.

Suvivirsi kuuluu suomalaiseen kulttuuriin aivan samoin kuin se, että lipussamme on risti. Harmi, että henkilö syntynyt maahan, jossa kulttuurissa hän ei voi elää.


Only the fittest will survive.

Niin: milloinkohan "laurit" alkavat vaatia ristin poistamista Suomen lipusta? Varmaan samaan aikaan globaaliwokettajat vaativat koko lipusta ja muistakin kansallisista tunnuksista luopumista. "Koska maailma muuttuu."

Siniristilippu voitaisiin korvata sateenkaarilipulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on Kristitty maa ja siksi täällä lauletaan luonnollisesti suvivirsi.

Mutta eihän Suvivirressä pitänyt olla mitään uskonnollista?

Hyvä, että vihdoinkin ymmärsit.

Vierailija
184/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumihiutaleet ja herkät mimosankukat rääkyvät että "Törkeää, kyllä pitää laulaa Suvivirsi!!!! Minä haluan!! Se kuuluu mun uskontoon!!"

Voiko lapsellisempaa olla?

Et sitten parempaan trollailuun pystynyt vassariräähkä? 

Vierailija
185/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulatte varmaan mieluusti sitten myös hindulaisia, islamilaisia ja buddhalaisia lauluja?

Maassa maan tavalla. Jos muuttaisi Intiaan ei tulisi mieleenkään vastustaa heidän kansallisia tapojaan tai mitä Intiassa kouluissa lauletaan ja rahaa ruveta kinuamaan pakkolaulattamisesta.  

Maassa maan tavalla ja taas on Peltokankaan ajokortti hyllyllä.... Jos Mauri muuttaisi Intiaan voisi ajella lentävällä matolla piittaamatta nopeusrajoituksista.

Vierailija
186/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinajattelijoiden kannattais opettaa lapsiaan kotikoulussa omilla  opeillaan eikä tulla pilaamaan toisten suomalaista kulttuuria. 

Olen samaa mieltä. Kotikouluun vaan kun ei kestä Suomalaista perinnettä.

Noita varten ei taida olla missään paikkaa, menkööt avaruuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on Kristitty maa ja siksi täällä lauletaan luonnollisesti suvivirsi.

Mutta eihän Suvivirressä pitänyt olla mitään uskonnollista?



Ei kaikissa virsissä ole mitään uskonnollista.

Nän varmasti onkin, mutta Suvivirressä on.

Vierailija
188/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on Kristitty maa ja siksi täällä lauletaan luonnollisesti suvivirsi.

Mutta eihän Suvivirressä pitänyt olla mitään uskonnollista?

Lopeta jo suvivirrestä vouhkaaminen. Etkö edes  tajua että suomalaiset rakastavat suvivirttä. Et voi olettaa että muilla olisi sinun omia henkilökohtaisia suvivirsi traumojasi, äläkä aiheuta niitä lapsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kristinusko pitää eristää kulttuurista, niin aletaan sitten purkaa oikeuslaitostakin. sehän on suomessa(kin) rakennettu keskiajasta lähtien niille naurettaville kristillisille arvoille.

Vierailija
190/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai maailma tarvitsee tuonkin paskaläjän.

Leipä senkin elättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurokirjolla saattaa tulla ylilyöntejä 

Vierailija
192/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdittavaa palstalaisille: miksi kouluissa ei lauleta poliittisia lauluja? 

Kun löydätte vastauksen tuohon, löydätte vastauksen myös siihen, miksi myöskään uskonnollisia lauluja ei pitäisi laulaa.

Kenen koulussa on vanhaa kulttuuriperintöä laulaa kaikissa juhlissa poliittisia lauluja? Suomessa.

Kun löydät tähän vastauksen, tule juttelemaan uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen, voisi ajatella että siinä on elämäntapa toimia. Miksi jonkun toisen elämäntapa olisi yhteiskunnassa parempi, jos meillä on tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta. Joku laulaa hengellisiä lauluja ja joku hengettömiä, miksi ajatellaan että toinen täytyy poistaa lavalta. Jollakin on Jumala elämässä ja toinen on jumalaton, miksi jumalaton olisi parempi vaihtoehto kaikille.

Vierailija
194/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suvivirttä pakotetaan laulamaan ja muita kuuntelemaan, sittenhän loogista että otetaan jotain mukavia runonsäkeitä esim buddhalaisilta, jehovilta, islamilaisilta yms. ja lauletaan niitäkin. Koska jos kristityt saavat hoilottaa laulujaan koko koulun kuullen, eikö sama oikeus kuulu kaikille muillekin uskonnoille? Ovatko jotkut ihmiset tasa-arvoisempia kuin toiset heidän uskonsa takia?

Olet kyllä siinä oikeassa, että ihmisten sivistys kasvaisi valtavasti, kun he oppisivat uusista kulttuureista. Tämä tuskin sopii perussuomalaisille, kun uusi kulttuuri vie heidän naiset, työt, rahat ja virret. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö tälle tyypille joku maa, jonne vois muuttaa. Maa, jossa ei ole mitään perinteitä, maa jossa ei ole mitään Lauria loukkaavaa?

Mikä maa se olis?

Onko yksikään muu puolue niin paljon romuttanut suomalaista kulttuuria ja kulttuuriperintöä kuin perussuomalaiset? 

Ei ole.

Vierailija
196/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on Kristitty maa ja siksi täällä lauletaan luonnollisesti suvivirsi.

Jos Suomi olisi kristitty maa, täällä ei ajettaisi yli 30 000 lapsiperhettä köyhyyteen!

Vierailija
197/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ongelmat elämässä tällä perheen isällä. 

Vierailija
198/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoo ei noudata lakia.

Nämä kermaperseet vaativat että jopa koulussa täytyy laulaa virsiä.

Ei riitä että on kansankirkko, jolla on muutenkin erityisasema yhteiskunnassa. Heiltä löytyy kirkko joka pitäjästä ja siellä on jumalanpalvelus joka sunnuntai. Siellä saa hoilata sydämensä kyllyydestä. 

Monilla paikkakunnilla on myös kirkkokuorotoimintaa.

Vai oikein kirkkokuorotoimintaa. Hui kauhistus! 

Vierailija
199/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!

Sanoppa muuta.

Vierailija
200/349 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ketjuun mahtuu yksi joka leikkii espoolaista pappia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä