Oletteko kokeilleet ikinä jätskisoodaa?
Eli limpparia lasiin ja jäätelöä päälle?
Aika hyvää, kun laittaa kolaa ja jaffaa ja vaniljajäätelöä päälle ja sekaisin.
Kommentit (11)
Juu, näitä tehtiin jo 70-luvulla. Hyvä pirtelö tulee ilman blenderiä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa sprite, ananasmurska ja vaniljajäätelö. :)
Voisi olla hyvä. Pitää kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa sprite, ananasmurska ja vaniljajäätelö. :)
Miksi ihmeessä kokeilisin?
Ei ihmekään että naiset ovat ylipainoisia kun vetävät tollasta roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa sprite, ananasmurska ja vaniljajäätelö. :)
Kokeilepa laksatiivejä ja subutexiä sekasin :) polla jumissa paskat housussa, ihan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko laitat sitä soodaa, unohdit kertoa?
4cl soodaa ja 2 litraa jäätelöä 🐷
Vierailija kirjoitti:
Paljonko laitat sitä soodaa, unohdit kertoa?
Puolet limua, puolet jätskiä. Ei ole niin nuukaa.
Soodahan on emäksistä, mutta limsa hapanta. Eli miten limsan sotkeminen jäätelön joukkoon tuottaa "soodaa"?
Kokeilepa sprite, ananasmurska ja vaniljajäätelö. :)