Olen naisten eliittiä: neljä lasta, 2 tyttö ja 2 poika, sama isä jonka kanssa naimisissa, OK-talo ja farmari pihassa
Kommentit (23)
Olet mt-ongelmainen äijän käppänä. Olet ansainnut kaiken sen pilkan ja halveksunnan mitä jatkuvasti saat.
Ylellisyyttä, oma farmari pihassa. Ihana 🥰
Tarkoitatko että miehesi on debiili infantiili?
Lähiöäiti: 4 åpärää joilla kaikilla eri isät. Uutta elättäjää etsimässä. Nyssen kuukausikortti.
Olihan se Audi. Sodan on tosi nolo?
Mullakin on ollut jo lapsesta asti sama isä, mutta en ole sen kanssa naimisissa
Eliitti on pieni joukko ihmisiä, jotka asemansa, valtansa, erityisominaisuuksiensa tai saavutustensa ansiosta pystyvät vaikuttamaan yhteiskuntaan voimakkaasti.[1]
https://fi.wikipedia.org/wiki/Eliitti
Noiko muka eliittiä on. 🤣
Rahvas elikä juntti kuvaa paremmin. 😆
Neljä lasta näinä väestöräjähdyksen aikoina. Järki hoi.
Jos tulot eivät ole todella isot, en jaksaisi neljää lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on ollut jo lapsesta asti sama isä, mutta en ole sen kanssa naimisissa
Ap on ymmärtänyt sugar daddyt väärin..
Mä olen itsenäisten modernien naisten eliittiä. Ei lapsia, velaton asunto Helsingin keskustassa, 15 vuotta yhdessä avopuolisoni (tohtorin tutkinto fysiikasta) kanssa, ajan taksilla jos tarvitsee jonnekin mennä henkilöautolla.
Mulla neljä lasta (2p, 2t) yksi lapsenlapsi. Okt, mökki, vene, pihassa kaksi farmaria ja katumaasturi. Nollasta lähdin ja omalla työllä ja veikkausvoitolla kaiken rahoittanut. Kelasta saanut suorana rahansiirtona vain lapsilisät.
Vierailija kirjoitti:
Ylellisyyttä, oma farmari pihassa. Ihana 🥰
Ei sanottu oma, osamaksulla eli velaksi hankittu.
2 tyttö, 2 poika? Et osaa suomen sijamuotoja kovin hyvin. Oletko jostain itänaapurista lähtöisin?
Ei porsiminen ole eliittiä. Tyhmä äijä ainakin olet
otsikon perusteella olet naimisissa isäsi kanssa. Se ei ole eliittiä.
Kuka mitäkin haluaa. Ok taloissa on omat työnsä ja kulunsa. Kaikki eivät halua myöskään naimisiin. Tai montaa lasta. Ja insinöörejä pidetään vähän tylsinä.
Eli pääsit vuokraläävästä ok-taloon levittämällä jalkojasi. Arvostan. Muista jatkaa samaan malliin, muuten joku anteliaampi vie paikkasi.