Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen

Vierailija
25.06.2026 |

On se seppä. 

Kommentit (432)

Vierailija
101/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että vie asian eteenpäin. Uskonto ei kuulu kouluihin. Koulut on tiedettä varten. Uskovaiset voi hoilata virsiään kirkossa kevätjuhlan jälkeen ihan vapaasti vaikka aamusta iltaan. Sitä varten on uskonnonvapaus. Ottaen huomioon kuinka paljon Suvivirresta meuhkataan, kirkkoihin on odotettavissa varmasti suuri yleisöryntäys.... tai ei.

tiedettä? tiedonhakua ennemminkin. myös yhteiskunnan normejen mukaisia. siksi opettajat ovat ennen kaikkea kulttuurin säilyttäjätyyppejä, jotka eivät itsekään kysele liian paljon. he lähtevät aikanaan vokeiluun mukaan, kun siitä kohta tulee valtavirtaa.

- onneksi omat lapset jo opiskelleita ja täysi-ikäisiä.

Vierailija
102/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee varata riittävästi tilaa oikeudenkäyntiä varten niin kaikki halukkaat mahtuvat kannustamaan Suomalaisen yhteiskunnan oikeutta päättää koulustaan vastaan 1 vastarannan kiiski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko Suvivirren vastustajat että täällä progressiivisessa Ruotsissa ei samaa laulua Den Blomstertid nu kommer ei ole mitenkään laitettuna uhan alle?

Vierailija
104/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdittavaa palstalaisille: miksi kouluissa ei lauleta poliittisia lauluja? 

Kun löydätte vastauksen tuohon, löydätte vastauksen myös siihen, miksi myöskään uskonnollisia lauluja ei pitäisi laulaa.

Kyllä vaan on laulettu poliittisiakin lauluja. Etkö ole koskaan musiikkitunnilla ollut? 

Vierailija
105/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo ei noudata lakia.

Nämä kermaperseet vaativat että jopa koulussa täytyy laulaa virsiä.

Ei riitä että on kansankirkko, jolla on muutenkin erityisasema yhteiskunnassa. Heiltä löytyy kirkko joka pitäjästä ja siellä on jumalanpalvelus joka sunnuntai. Siellä saa hoilata sydämensä kyllyydestä. 

Monilla paikkakunnilla on myös kirkkokuorotoimintaa.

Vierailija
106/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdittavaa palstalaisille: miksi kouluissa ei lauleta poliittisia lauluja? 

Kun löydätte vastauksen tuohon, löydätte vastauksen myös siihen, miksi myöskään uskonnollisia lauluja ei pitäisi laulaa.

Vaan kyllä pitäisi laulaa vappujuhlissa se perussuomalaisten kansallislaulu - Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan. 

 

T. Ensimmäinen persupappi Kokkolasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuslakivaliokunta jo lausunut, että suvivirren saa laulaa koulussa. Kova jätkä lähtee ottamaan turpaan.

Pridessä on muut kovat jätkät. Sieltä saa varmasti tukea.

Vierailija
108/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulatte varmaan mieluusti sitten myös hindulaisia, islamilaisia ja buddhalaisia lauluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulumurhaajat ja koulumurhia suunnittelevat nuoret idiootit aina haluavat kohdistaa vihansa omaan opinahjoonsa, jossa eivät pärjänneet. 

Kohdistavatko Suvivirren kieltäjätkin oman kiukkunsa kouluun, jossa eivät pärjänneet ja jäi huono maku suuhun kun joutuikin muualle? Joku selityshän näille on oltava. . .

Vierailija
110/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö tälle tyypille joku maa, jonne vois muuttaa. Maa, jossa ei ole mitään perinteitä, maa jossa ei ole mitään Lauria loukkaavaa?

Mikä maa se olis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pelkää, sille ei voi mitään. Toimii sen mukaan ja näyttää ihan järjenvastaiselta touhulta. Tartuttaakohan oman pelkonsa myös lapsilleen. Surullinen tapaus.

Vierailija
112/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suvivirren laulaminen ei ole uskonnollista toimintaa, miksi se on kristillisdemokraateille niin tärkeää?

Jokin ei nyt täsmää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on konkurssissa, työttömyys korkeimillaan, köyhyys lisääntyy, kansa voi huonosti ja nämä tietyt "speciaalit" nillittävät jostain suvivirrestä? Täälläkin kärkkääsi lähettävät pahistelevia ja muka älykkäitä vastauksia miksi se pitäisi poistaa. 

Miksi ette KOSKAAN käytä tuota angsti-anarkisti energiaanne oikeiden ongelmien hyväksi? 

Olen huomannut ettei anarko-seta-vassareita kiinnosta kansan ongelmat ja tila pätkääkään. "taistelevat" aina täysin turhien asioiden takia. Varsinaisia kansansankareita. 

Vierailija
114/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa viedä omalla nimellään asiaa oikeusasteeseen, kun tietää millaista uskovaisten junttiöyhötystä saa siitä kuulla, vaikka eletään Suomessa 2026. Suvivirsiöyhöttäjät muistuttavat kovasti jenkkien fundamentalisteja, jotka haluavat pakottaa omaa arvomaailmaa muille, vaikka muut eivät sitä halua. Vedotaan "perinteeseen," yms.

 

Juujuu, lasten pieksäminenkin oli perinne Suomessa ja laillista. Huom: oli. Ei enää. Onneksi. Ei olla enää kehitysmaa. Suvivirsiöyhöttäjät vain kaipaavat menneisyyteen, jonne ei ole paluuta, mutta eivät hyväksy, että maailma muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastakin näki, että on hankala tyyppi ja ammattiuhriutuja. Perhettään käy sääliksi.

Vierailija
116/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö tälle tyypille joku maa, jonne vois muuttaa. Maa, jossa ei ole mitään perinteitä, maa jossa ei ole mitään Lauria loukkaavaa?

Mikä maa se olis?

Ulkoavaruuteen tyhjiöön 

Vierailija
117/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:n tuomioistuinko saa päättää mitä meillä lauletaan ja milloin, hoh hoijaa. Eikö ihmisillä ole enää todellisia ongelmia ym ajateltavaa kun Suvivirsi! Muuttais valittaja Ukrainaan sais tuta oikeat ongelmat ja Suvivirsikin maistuis hyvältä.

Vierailija
118/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo perinteitä enää,on vaan juoppopäihde juhlapyhii.Vähän väliä,saa kotiinkin tilattua vaik mitä.Miks juhlia enää mitään..joulu loppuu meillä ja muutama muu typerä perinne.Ne oikeammin on ostomaniaa kaupallisia juhlii.Rahaa jonkun taskuun..

Vierailija
119/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minua ilahduttaa, että meillä on tällaisia turhia ongelmia. Se kertoo vaan siitä, kuinka hyvin asiat ovat. Mutta tää ei jotenkin enää naurata yhtään. Ja se rahan haaskuu yhden pakkomielteisen tyypin takia... Huoh.

Vierailija
120/432 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet Laurille periksiantamattomuudesta! Mukava bonus päällehän tässä meille muille on lukea näitä hupaisia tuohtuneita kommentteja.