Koetko äidillistä sääliä ja auttamishalua, jos näet kadulla pulaan joutuneen suloisen pienen Alepa-robotin?
Vai ajatteleko: hah hah siinähän odottelevat ostoksiaan, turveperseet!
Kommentit (42)
En. Orwell oli oikeassa, olen kauhuissani.
Tottakai. Varsinkin silloin kun sillä reppanalla on poronsarvet tai pupun korvat.
Koen. Ja tervehdin niitä aina kauppareissullani, kun ne odottavat kaupan edessä seuraavaa tehtäväänsä. Ne ovat superihania.
Kyllä tunnen, en voi sille mitään. Herättihän R2D2 kin ihmisissä sympatiaa.
Pöllin pöperöt ja potkaisen nurin. Valas kävelköön ja syököön vähemmän.
Meidän talon eteen jumittui ilta-aikaan sellainen keskellä talvea. Valotkin sammuivat jossain vaiheessa. Oikeasti tuli sääli. Meni toista päivää että kävivät noutamassa sen. Muistutin itselleni että se on robotti😁
Vierailija kirjoitti:
Orwell, 1984. Lukekaa.
Olen lukenut. Yhdistäisin tuon enemmänkin tekoälyn tuloon kuin Alepa robotteihin.
Vierailija kirjoitti:
Orwell, 1984. Lukekaa.
Olen lukenut. Siellä ei mainita söpöistä kauppakuoriaisista mitään.
Mitähän sinä siitä Orwellista sait irti?
Vierailija kirjoitti:
Meidän talon eteen jumittui ilta-aikaan sellainen keskellä talvea. Valotkin sammuivat jossain vaiheessa. Oikeasti tuli sääli. Meni toista päivää että kävivät noutamassa sen. Muistutin itselleni että se on robotti😁
Pitäiskö sen päästä lämpimään ja saada ruokaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sen päästä lämpimään ja saada ruokaa :D
Teki mieli mennä seuraksi ja laittaa peitto päälle.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt.
Mutta töissä säälittää varsinkin sateella robottiruohonleikkuri. Siellä se koiranilmassa leikkaa valtavaa nurmialuetta.
Mua ei. Mietin niitä siilejä, ja muita eliöitä, jotka sattuvat sen tielle.
Vierailija kirjoitti:
Pöllin pöperöt ja potkaisen nurin. Valas kävelköön ja syököön vähemmän.
Niissä on kamera. Kännykkäsi lokitiedot myös osoittavat olinpaikkasi rikoksen tekohetkellä.
Ne robotit ja ostoskärryt on hyvä litmustesti ihmisistä.
Lehdissä on juttua miten ohikulkijat nostelee niitä ojasta tai lumipenkasta takaisin tielle ja sinne menee. Kiva.
Tykkään roboteista enemmän kuin ihmisistä, joten saatan tervehtiä. Onhan hän hyvin ahkera työssään.
En ole nähnyt.
Mutta töissä säälittää varsinkin sateella robottiruohonleikkuri. Siellä se koiranilmassa leikkaa valtavaa nurmialuetta.